myKEPlive: Ποια είναι η νέα ηλεκτρονική υπηρεσία που μπαίνει σε λειτουργία
maxresdefault
Ελλάδα

myKEPlive: Ποια είναι η νέα ηλεκτρονική υπηρεσία που μπαίνει σε λειτουργία

Από τα μέσα της ερχόμενης εβδομάδας οι πολίτες θα έχουν τη δυνατότητα να εξυπηρετηθούν από το ΚΕΠ μέσω βιντεοκλήσης σε ειδική πλατφόρμα(myKEPlive.gov.gr). «Με αυτόν τον τρόπο δίνεται η δυνατότητα στον πολίτη χωρίς να μετακινηθεί από το σπίτι του να υποβάλλει την ερώτηση ή το αίτημά του. Ταυτόχρονα, ο υπάλληλος του ΚΕΠ γνωρίζει πριν από το ραντεβού το περιεχόμενο του αιτήματος, οπότε είναι και πιο εύκολη και γρήγορη η διεκπεραίωσή του. Όλη αυτή η διαδικασία βοηθά ανθρώπους οι οποίοι αντιμετωπίζουν πρόβλημα πρόσβασης, απαλλάσσει πολίτες από την ταλαιπωρία, τους γλιτώνει από τον συνωστισμό και τις ουρές ειδικά αυτήν την περίοδο της πανδημίας» προσθέτει ο κ. Γεωργαντάς.

Συγκεκριμένα, προβλέπεται:

Στο gov.gr παρέχεται στους πολίτες και στις επιχειρήσεις, η δυνατότητα εξυπηρέτησης για συγκεκριμένες διαδικασίας από υπαλλήλους των ΚΕΠ μέσω τηλεδιάσκεψης

Στην εν λόγω πλατφόρμα, ο πολίτης ή επιχειρηματίας θα μπορεί να ζητήσει ραντεβού σε συγκεκριμένα μέρα και ώρα που υπάρχει διαθεσιμότητα για την διεκπεραίωση του αιτήματός του

Ο πολίτης ή επιχειρηματίας εισέρχεται στην ειδική πλατφόρμα (mykeplive.gov.gr) χρησιμοποιώντας του κωδικούς της Γ.Γ.Π.Σ.Δ.Δ (taxisnet). Μετά την εισαγωγή στην ειδική πλατφόρμα επιλέγει το θεματικό πεδίο υπηρεσιών που επιθυμεί και κλείνει ραντεβού. Κατά την ημερομηνία του προγραμματισμένου ραντεβού ο αιτών επιδεικνύει στον υπάλληλο του ΚΕΠ στοιχείο της ταυτοποίησής του και στην συνέχεια διεκπεραιώνει το αίτημά του

Τα θεματικά πεδία υπηρεσιών είναι α. διεκπεραίωση αίτηση (το θεματικό αυτό πεδίο περιέχονται οι διοικητικές διαδικασίες που εισάγονται στα ΚΠΕ με τα αντίστοιχα έντυπά τους, οι οποίες δεν απαιτούν αυτοπρόσωπη φυσική παρουσία β. υπηρεσίες προς επιχειρηματίες γ. εξυπηρέτηση πολιτών με αναπηρία δ. εξυπηρέτηση από τον δήμο σας. «Όποιος επιλέξει το συγκεκριμένο πεδίο θα απευθύνεται σε υπάλληλο του συγκεκριμένου δήμου όπου ανήκει» εξηγεί ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Αρμόδιος για Θέματα

Έχει γίνει η κατάλληλη εκπαίδευση του προσωπικού. οι οποίοι μάλιστα θα ενημερώνουν και θα παραπέμπουν τους πολίτες να αιτηθούν τα πιστοποιητικά που χρειάζονται και μέσω της ψηφιακής πύλης του gov.gr.

Aποδοχή Cookies

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies της Google ή/και άλλων παρόχων διαφήμισης για την παροχή των υπηρεσιών του, για την εξατομίκευση διαφημίσεων και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας. Η Google κοινοποιεί πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση αυτού του ιστότοπου. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.

Διαβάστε περισσότερα