Το βίντεο αποτελεί ουσιαστικά ένα ολοκληρωμένο ταξίδι στα 3 συνολικά εργοτάξια που έχουν αναπτυχθεί σε αυτό το υπό κατασκευή τμήμα, όπως αναφέρει η Νέα & Κεντρική Οδός.

Οπως υπενθυμίζει, το Νότιο τμήμα του αυτοκινητοδρόμου Ε65, αφορά στο τμήμα από την ένωση με τον αυτοκινητόδρομο Α.Θ.Ε. (στο 203ο χλμ.) έως και τον Ανισόπεδο Κόμβο Ξυνιάδας, (32,5ο χλμ. Αυτοκινητοδρόμου Ε65). H συνολική πρόοδος κατασκευής ξεπερνά το 48,8%, ενώ από την αρχή του έργου έως και το 19 χλμ. έχουν σχεδόν ολοκληρωθεί οι εργασίες ασφαλτόστρωσης.


Στη δίδυμη σήραγγα Όθρυος έχει ολοκληρωθεί η διάνοιξη και η προσωρινή αντιστήριξη σε 2,5 χλμ. από το σύνολο των 3 χλμ. μήκους, ενώ προχωρώντας σε μια επιμέρους ανάλυση, οι γέφυρες και τα διάφορα τεχνικά παρουσιάζουν πρόοδο της τάξεως του 61,7%, τα ασφαλτικά οδοστρώματα 38,7% και οι χωματουργικές εργασίες 51,7%. Η συνολική διάρκεια κατασκευής του Νότιου Τμήματος είναι 36 μήνες και η παράδοση σε κυκλοφορία αναμένεται στα τέλη του 2021.

Στα σημαντικότερα τεχνικά χαρακτηριστικά συναντάμε τα παρακάτω:

  • Συνολικό μήκος: 32,5 χλμ.
  • 1 δίδυμη Σήραγγα συνολικού μήκους περίπου 3 χλμ. , ανά κλάδο
  • 15 Γέφυρες
  • 5 Άνω & 6 Κάτω Διαβάσεις
  • 1 αμφίπλευρος Χώρος Στάθμευσης & Ανάπαυσης (Parking & WC)
  • 62 Κιβωτοειδείς Οχετοί και Διαβάσεις Πανίδας
  • 3 Ανισόπεδοι Κόμβοι (Λαμίας, Καρπενησίου, Ξυνιάδας) & 2 Ημικόμβοι (Ανθήλης και Α.Θ.Ε.)
  • 1 αμφίπλευρος Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (Λιανοκλάδι)
  • 1 Μετωπικός Σταθμός Διοδίων (Καρπενήσι)
  • 1 Κέντρο Ελέγχου & Συντήρησης (Λιανοκλάδι)
  • 1 Κτήριο Τροχαίας (Λιανοκλάδι)