Σύρος: «Εξέγερση» επιβατών σε πλοίο επειδή δεν δούλευε το κλιματιστικό
Χάος στο πλοίο «WorldChampion» της SeaJets το οποίο εκτελεί το δρομολόγιο Σύρο-Μύκονο-Νάξο-Σαντορίνη, καθώς ο κλιματισμός του πλοίου δεν λειτούργησε και ατμόσφαιρα έγινε αποπνικτική, με συνέπεια την αντίδραση των επιβατών.
Οι υψηλές θερμοκρασίες της εποχής, καθιστούν δύσκολη τη χρήση μάσκας που είναι απαραίτητη λόγω της σημαντικής αύξησης των κρουσμάτων, ενώ οι εργαζόμενοι στο πλοίο δεν φορούν καν γάντια.
Άμεση ήταν η αντίδραση του υπουργείου Ναυτιλίας μετά από καταγγελίες επιβατών, με αποτέλεσμα το Λιμενικό να πραγματοποιήσει έφοδο στο πλοίο, στο λιμάνι της Μυκόνου, προκειμένου να επιβάλει πρόστιμα στην εταιρεία.
Οι επιβάτες διαμαρτύρονται έντονα και ζητούν να τους επιστραφούν τα χρήματά τους.
H ανακοίνωση της εταιρείας
Μετά την αποκατάσταση της βλάβης, η πλοιοκτήτρια εταιρεία εξέδωσε ανακοίνωση, προσφέροντας μάλιστα ένα δωρεάν εισιτήριο στους επιβάτες «σε ένδειξη σεβασμού για την αναστάτωση που προκλήθηκε».
«Στο σημερινό δρομολόγιο του πλοίου WorldChampion Jet από τον Πειραιά προς τη Σύρο και τη Μύκονο, παρουσιάστηκε πρόσκαιρη δυσλειτουργία του συστήματος κλιματισμού, με αποτέλεσμα τη μειωμένη απόδοση του, η οποία οφειλόταν σε εργασίες αναβάθμισης που πραγματοποιήθηκαν πριν την εκτέλεση του δρομολογίου. Η δυσλειτουργία αποκαταστάθηκε πλήρως και το πλοίο συνεχίζει το καθημερινό του δρομολόγιο που περιλαμβάνει 6 προορισμούς», τονίζει η εταιρεία στην ανακοίνωσή της.
«Η Seajets αναλαμβάνοντας την ευθύνη για την αναστάτωση που προκλήθηκε και σε ένδειξη σεβασμού προσφέρει στους επιβάτες του συγκεκριμένου δρομολογίου, ένα δωρεάν εισιτήριο για όποιον προορισμό του δικτύου της επιθυμούν.
Από τις 3 Ιουλίου μέχρι σήμερα το WorldChampion Jet εκτελεί καθημερινά τα δρομολόγια τους προς 6 προορισμούς έχοντας μεταφέρει χιλιάδες επιβάτες και εφαρμόζει με σχολαστικότητα τα υγειονομικά πρωτόκολλα με στόχο την προστασία των επιβατών και του πληρώματος. Η σχολαστική τήρηση των μέτρων προστασίας εφαρμόζεται με συνέπεια στο σύνολο του στόλου της Seajets, χωρίς να έχει υπάρξει μέχρι σήμερα διαμαρτυρία ή πρόβλημα», καταλήγει η ανακοίνωση.
Οι υψηλές θερμοκρασίες της εποχής, καθιστούν δύσκολη τη χρήση μάσκας που είναι απαραίτητη λόγω της σημαντικής αύξησης των κρουσμάτων, ενώ οι εργαζόμενοι στο πλοίο δεν φορούν καν γάντια.
Άμεση ήταν η αντίδραση του υπουργείου Ναυτιλίας μετά από καταγγελίες επιβατών, με αποτέλεσμα το Λιμενικό να πραγματοποιήσει έφοδο στο πλοίο, στο λιμάνι της Μυκόνου, προκειμένου να επιβάλει πρόστιμα στην εταιρεία.
Οι επιβάτες διαμαρτύρονται έντονα και ζητούν να τους επιστραφούν τα χρήματά τους.
H ανακοίνωση της εταιρείας
Μετά την αποκατάσταση της βλάβης, η πλοιοκτήτρια εταιρεία εξέδωσε ανακοίνωση, προσφέροντας μάλιστα ένα δωρεάν εισιτήριο στους επιβάτες «σε ένδειξη σεβασμού για την αναστάτωση που προκλήθηκε».
«Στο σημερινό δρομολόγιο του πλοίου WorldChampion Jet από τον Πειραιά προς τη Σύρο και τη Μύκονο, παρουσιάστηκε πρόσκαιρη δυσλειτουργία του συστήματος κλιματισμού, με αποτέλεσμα τη μειωμένη απόδοση του, η οποία οφειλόταν σε εργασίες αναβάθμισης που πραγματοποιήθηκαν πριν την εκτέλεση του δρομολογίου. Η δυσλειτουργία αποκαταστάθηκε πλήρως και το πλοίο συνεχίζει το καθημερινό του δρομολόγιο που περιλαμβάνει 6 προορισμούς», τονίζει η εταιρεία στην ανακοίνωσή της.
«Η Seajets αναλαμβάνοντας την ευθύνη για την αναστάτωση που προκλήθηκε και σε ένδειξη σεβασμού προσφέρει στους επιβάτες του συγκεκριμένου δρομολογίου, ένα δωρεάν εισιτήριο για όποιον προορισμό του δικτύου της επιθυμούν.
Από τις 3 Ιουλίου μέχρι σήμερα το WorldChampion Jet εκτελεί καθημερινά τα δρομολόγια τους προς 6 προορισμούς έχοντας μεταφέρει χιλιάδες επιβάτες και εφαρμόζει με σχολαστικότητα τα υγειονομικά πρωτόκολλα με στόχο την προστασία των επιβατών και του πληρώματος. Η σχολαστική τήρηση των μέτρων προστασίας εφαρμόζεται με συνέπεια στο σύνολο του στόλου της Seajets, χωρίς να έχει υπάρξει μέχρι σήμερα διαμαρτυρία ή πρόβλημα», καταλήγει η ανακοίνωση.