«Ο ελληνικός τουρισμός έχει ανοίξει παρά την πανδημία» δήλωσε στα Παραπολιτικά 90,1 και στην εκπομπή «Πρωινή πτήση» με τον δημοσιογράφο Τηλέμαχο Σαντοριναίο, ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης.

Ο κ. Φραγκάκης τόνισε ότι «κάθε εβδομάδα η εικόνα είναι καλύτερη σε σχέση με την προηγούμενη» ενώ ανέφερε πως «η πληρότητα σε κάποιους προορισμούς αγγίζει το 40%».

Παράλληλα εκτίμησε ότι «ο τουρισμός θα κινηθεί και τον Σεπτέμβριο» ενώ για τον Οκτώβριο απέφυγε να κάνει κάποια πρόβλεψη.

Διαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξη του Δημήτρη Φραγκάκη στα Παραπολιτικά 90,1:

«Είναι μια κατάσταση που δεν την έχει ξαναζήσει ο παγκόσμιος τουρισμός. Είναι κάτι πρωτοφανές, κανείς δεν περίμενε ότι θα ερχόταν αυτό και είναι πραγματικά κρίμα γιατί το 2020 προοιωνιζόταν μια εξαιρετική χρόνια για τον ελληνικό τουρισμό καθώς τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο οι προκρατήσεις είχαν αύξηση σχεδόν 25% που αυτό θα σήμαινε μια χρονιά εξαιρετική», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Φραγκάκης.

«Το καλό είναι ότι ο ελληνικός τουρισμός έχει ανοίξει που είναι σημαντικό γιατί πριν από 2-2,5 μήνες δεν ήταν καθόλου αυτονόητο ότι ο ελληνικός τουρισμός θα ανοίξει φέτος. Ένα πολύ σημαντικό σχέδιο ξεδιπλώθηκε από την ελληνική κυβέρνηση προκειμένου να μπορέσουμε σταδιακά και κυρίως με ασφάλεια να υποδεχτούμε τους επισκέπτες», επισήμανε ο ίδιος.

«Βδομάδα με την βδομάδα η εικόνα είναι κάπως καλύτερη. Υπάρχουν τουριστικοί προορισμοί οι οποίοι έχουν μια πληρότητα που πλησιάζει καμιά φορά και το 40%, υπάρχουν άλλοι προορισμοί που έχουν λιγότερη πληρότητα που πλησιάζει το 15 με 20% και αυτό είναι εξαιρετικά σημαντικό. Ο Αύγουστος αναμένεται να είναι αρκετά καλύτερος από τον Ιούλιο γιατί θα προστεθεί η παράμετρος του εσωτερικού τουρισμού και ο Σεπτέμβριος αναμένεται επίσης να είναι αρκετά καλύτερος και από τους προηγούμενους δύο μήνες. Για τον Οκτώβριο δεν μπορώ να πω ακόμα, θα θέλαμε να είναι ένας μήνας ο οποίος θα κρατήσει περισσότερο είναι όμως νωρίς ακόμα να πω», σημείωσε επιπρόσθετα.

«Γνωρίζαμε ότι φέτος η χρονιά θα στηριζόταν στους κλασικούς πελάτες του ελληνικού τουρισμού δηλαδή στους βορειοευρωπαϊους κατά κύριο λόγο. Είναι οι κλασικές παραδοσιακές μας αγορές, δεν είναι κάτι διαφορετικό από τα προηγούμενα χρόνια. Σε αυτές τις αγορές στόχευσε και η καμπάνια του ΕΟΤ η οποία είναι σε πλήρη εξέλιξη εδώ και 15-20 μέρες. Είναι μια καμπάνια η οποία απευθύνεται στις χώρες της Ευρώπης οι οποίοι είναι οι «παραδοσιακοί» μας πελάτες, δεν κάνουμε καθόλου σχεδόν καμπάνια σε άλλες χώρες όπως στην Αμερική ή στην Κίνα ή αλλού γιατί ξέρουμε ότι δεν έχουμε περιθώρια να περιμένουμε κάτι από εκεί. Είναι μια κλασική καμπάνια η οποία έχει δύο μηνύματα, το πρώτο είναι το ελληνικό καλοκαίρι που θέλουμε να το στηρίξουμε και θέλουμε να το προβάλουμε όσο μπορούμε περισσότερο, και το δεύτερο είναι ότι όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα έχουν ληφθεί τα απαραίτητα προκειμένου να έχει κάποιος ασφαλείς διακοπές. Φέτος έχουμε μια βασική τουριστική σεζόν», δήλωσε ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ.

«Πρέπει να προσέχουμε, δεν έχει τελειώσει τίποτα. Είναι πάρα πολύ σημαντικό να κρατηθούμε όπως έχουμε κρατηθεί μέχρι τώρα γιατί αν ξεφύγει η κατάσταση θα έχουμε πολύ σοβαρό πρόβλημα όχι μόνο στην τουριστική σεζόν του 2020 αλλά και του χρόνου. Φέτος ο στόχος είναι να κρατηθεί η ελληνική τουριστική βιομηχανία όρθια και του χρόνου να πάμε πολύ-πολύ καλύτερα, να κεφαλαιοποιήσουμε ουσιαστικά το ’21 αυτό που θα έχουμε καταφέρει το ’20. Αυτός είναι ο στόχος και αυτό είναι εξαιρετικά δύσκολο. Εμεις προετοιμαζόμαστε ήδη για το 2021, ήδη η καμπάνια του επόμενου έτους από τώρα ετοιμάζεται», υπογράμισε.