Καταλήψεις: Ανοίγουν σταδιακά όλα τα σχολεία - Περιορίστηκαν κατά 77% λέει το υπ. Παιδείας
Εκτονώνεται, σύμφωνα με όσα λέει το υπ. Παιδείας, το κίνημα των καταλήψεων στα σχολεία της χώρας.
Με τον αριθμό τους μάλιστα να έχει περιοριστεί κατά 77% σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου Παιδείας.
Συγκεκριμένα την Τετάρτη, υπό κατάληψη ήταν λιγότερα από 200 σχολεία, ενώ κρίνεται έως το τέλος της εβδομάδας οι καταλήψεις θα έχουν εκλείψει.
Συνάντηση ΟΛΜΕ- υπ. Παιδείας σήμερα
Παράλληλα, σήμερα, η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας θα έχει συνάντηση με το Διοικητικό Συμβούλιο της ΟΛΜΕ ενώ την Παρασκευή προγραμματίζεται διαμαρτυρία μαθητών έξω από το κτίριο του υπουργείου Παιδείας.
Εντωμεταξύ ο αριθμός των σχολείων που παραμένουν κλειστά λόγω κορωνοιού βρίσκεται σε πολύ χαμηλά επίπεδα, καθώς, σύμφωνα με τον υφυπουργό Πολιτικής Προστασίας Νίκο Χαρδαλιά, μέχρι στιγμής έχουν κλείσει 14 σχολικές μονάδες και τμήματα σε 114 σχολεία.
Μάλιστα ο υφ. Πολιτικής Προστασίας και Διαχείρισης Κρίσεων Νίκος Χαρδαλιάς, σημείωσε πως, μετά από τρεις εβδομάδες καταλήψεων, οι μαθητές που έχουν βρεθεί θετικοί στον κορωνοϊό είναι το 0,016% του συνόλου και το αντίστοιχο των εκπαιδευτικών στο 0,033%.
Παράλληλα το υπουργείο Παιδείας ανέφερε, ότι «δεν υπάρχει καμία τάση μεταφοράς του ιού από έναν μαθητή σε άλλον και δεν υπάρχει καμία ένδειξη διασποράς του ιού σε κανένα σχολείο». «Τα μέτρα στα σχολεία ακολουθούνται με υποδειγματικό τρόπο, με τα ελάχιστα κρούσματα να αντικατοπτρίζουν τη διασπορά στην κοινότητα, χωρίς να αποτελούν πηγή διασποράς».
Τα ζητήματα που αναμένεται να θέσει η Ομοσπονδία στο υπ. Παιδείας αφορά στις συνθήκες λειτουργίας των σχολείων λόγω της πανδημίας και θέματα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, η τροπολογία για την τηλεκπαίδευση και τις απουσίες μαθητών λόγω καταλήψεων, οι εκλογές για τα Υπηρεσιακά Συμβούλια, οι διορισμοί της Γενικής Εκπαίδευσης, οι 9μηνες άδειες ανατροφής σε νεοδιόριστους και η τράπεζα θεμάτων στην Α’ Λυκείου.
Πώς έσπασε το λουκέτο
«Κλειδί» για την αποκλιμάκωση των κινητοποιήσεων αποτελεί η απόφαση της υπουργού Παιδείας Ν. Κεραμέως να μην έχουν δικαίωμα συμμετοχής στην εξ ΄αποστάσεως διδασκαλία οι μαθητές που κάνουν κατάληψη, αλλά και ταυτόχρονα να παίρνουν απουσίες, οι οποίες προσμετρώνται στο γενικό σύνολο των απουσιών και λαμβάνεται υπόψη για τον χαρακτηρισμό της φοίτησης.
Η τηλεκπαίδευση που λειτούργησε ικανοποιητικά κατά την πρώτη φάση της πανδημίας, όταν και μοιράστηκαν χιλιάδες ηλεκτρονικοί υπολογιστές και τάμπλετ ώστε κανείς να μην βρίσκεται σε αδυναμία λήψης της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, αποτελεί πλέον ένα βασικό εναλλακτικό εργαλείο για την κάλυψη των ωρολογίων προγραμμάτων διδασκαλία των μαθημάτων για την κάλυψη της διδακτέας ύλης.
Έρχονται προσλήψεις
Τις επόμενες ημέρες μάλιστα αναλαμβάνουν υπηρεσία στα σχολεία οι 7258 αναπληρωτές εκπαιδευτικοί που αποτελούν την Γ’ φάση προσλήψεων. Ηδη έχουν γίνει 32.291 προσλήψεις αναπληρωτών φθάνοντας το συνολικό αριθμό των 39549 αναπληρωτών. Τις επόμενες ημέρες αναμένονται οι ολιγόμηνες συμβάσεις αναπληρωτών που θα καλύψουν κενά στην τηλεκπαίδευση και θα αντικαταστήσουν εκπαιδευτικούς που εντάσσονται στις ομάδες υψηλού κινδύνου και δεν μπορούν να έχουν φυσική παρουσία στην τάξη.
Με τον αριθμό τους μάλιστα να έχει περιοριστεί κατά 77% σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου Παιδείας.
Συγκεκριμένα την Τετάρτη, υπό κατάληψη ήταν λιγότερα από 200 σχολεία, ενώ κρίνεται έως το τέλος της εβδομάδας οι καταλήψεις θα έχουν εκλείψει.
Συνάντηση ΟΛΜΕ- υπ. Παιδείας σήμερα
Παράλληλα, σήμερα, η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας θα έχει συνάντηση με το Διοικητικό Συμβούλιο της ΟΛΜΕ ενώ την Παρασκευή προγραμματίζεται διαμαρτυρία μαθητών έξω από το κτίριο του υπουργείου Παιδείας.
Εντωμεταξύ ο αριθμός των σχολείων που παραμένουν κλειστά λόγω κορωνοιού βρίσκεται σε πολύ χαμηλά επίπεδα, καθώς, σύμφωνα με τον υφυπουργό Πολιτικής Προστασίας Νίκο Χαρδαλιά, μέχρι στιγμής έχουν κλείσει 14 σχολικές μονάδες και τμήματα σε 114 σχολεία.
Μάλιστα ο υφ. Πολιτικής Προστασίας και Διαχείρισης Κρίσεων Νίκος Χαρδαλιάς, σημείωσε πως, μετά από τρεις εβδομάδες καταλήψεων, οι μαθητές που έχουν βρεθεί θετικοί στον κορωνοϊό είναι το 0,016% του συνόλου και το αντίστοιχο των εκπαιδευτικών στο 0,033%.
Παράλληλα το υπουργείο Παιδείας ανέφερε, ότι «δεν υπάρχει καμία τάση μεταφοράς του ιού από έναν μαθητή σε άλλον και δεν υπάρχει καμία ένδειξη διασποράς του ιού σε κανένα σχολείο». «Τα μέτρα στα σχολεία ακολουθούνται με υποδειγματικό τρόπο, με τα ελάχιστα κρούσματα να αντικατοπτρίζουν τη διασπορά στην κοινότητα, χωρίς να αποτελούν πηγή διασποράς».
Τα ζητήματα που αναμένεται να θέσει η Ομοσπονδία στο υπ. Παιδείας αφορά στις συνθήκες λειτουργίας των σχολείων λόγω της πανδημίας και θέματα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, η τροπολογία για την τηλεκπαίδευση και τις απουσίες μαθητών λόγω καταλήψεων, οι εκλογές για τα Υπηρεσιακά Συμβούλια, οι διορισμοί της Γενικής Εκπαίδευσης, οι 9μηνες άδειες ανατροφής σε νεοδιόριστους και η τράπεζα θεμάτων στην Α’ Λυκείου.
Πώς έσπασε το λουκέτο
«Κλειδί» για την αποκλιμάκωση των κινητοποιήσεων αποτελεί η απόφαση της υπουργού Παιδείας Ν. Κεραμέως να μην έχουν δικαίωμα συμμετοχής στην εξ ΄αποστάσεως διδασκαλία οι μαθητές που κάνουν κατάληψη, αλλά και ταυτόχρονα να παίρνουν απουσίες, οι οποίες προσμετρώνται στο γενικό σύνολο των απουσιών και λαμβάνεται υπόψη για τον χαρακτηρισμό της φοίτησης.
Η τηλεκπαίδευση που λειτούργησε ικανοποιητικά κατά την πρώτη φάση της πανδημίας, όταν και μοιράστηκαν χιλιάδες ηλεκτρονικοί υπολογιστές και τάμπλετ ώστε κανείς να μην βρίσκεται σε αδυναμία λήψης της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, αποτελεί πλέον ένα βασικό εναλλακτικό εργαλείο για την κάλυψη των ωρολογίων προγραμμάτων διδασκαλία των μαθημάτων για την κάλυψη της διδακτέας ύλης.
Έρχονται προσλήψεις
Τις επόμενες ημέρες μάλιστα αναλαμβάνουν υπηρεσία στα σχολεία οι 7258 αναπληρωτές εκπαιδευτικοί που αποτελούν την Γ’ φάση προσλήψεων. Ηδη έχουν γίνει 32.291 προσλήψεις αναπληρωτών φθάνοντας το συνολικό αριθμό των 39549 αναπληρωτών. Τις επόμενες ημέρες αναμένονται οι ολιγόμηνες συμβάσεις αναπληρωτών που θα καλύψουν κενά στην τηλεκπαίδευση και θα αντικαταστήσουν εκπαιδευτικούς που εντάσσονται στις ομάδες υψηλού κινδύνου και δεν μπορούν να έχουν φυσική παρουσία στην τάξη.