Τι προτιμούν οι καταναλωτές λίγο πριν από την Πρωτοχρονιά - Σε ποιο είδος αυξήθηκαν οι πωλήσεις εν μέσω lockdown
Δύο μέρες έχουν μείνει πριν από την αλλαγή του χρόνου και οι προετοιμασίες των καταναλωτών είναι συνεχείς.
Οι παραγγελίες έχουν εκτοξευτεί με το προϊόν με τη μεγαλύτερη ζήτηση να είναι τα εσώρουχα.
Η ιδιοκτήτρια καταστήματος με εσώρουχα, Βάνα Αναστασιάδου, μίλησε στην εκπομπή «Κοινωνία Ώρα MEGA» για τις πωλήσεις του μαγαζιού της και για το click away.
Σύμφωνα με την κυρία Αναστασιάδου, «όσο πέφτει η ψυχολογία μας, θέλουμε να εκτονωθούμε σε αγορές. Αφού είμαστε σπίτι προτιμούμε τα εσώρουχα».
Μάλιστα υπάρχουν και ιδιαίτερες προτιμήσεις. Καθότι πλησιάζει η Πρωτοχρονιά, οι γυναίκες προτιμούν τα κόκκινα εσώρουχα.
Οι παραγγελίες γίνονται μέσω των κοινωνικών δικτύων ή τηλεφωνικά. Αναφορικά με το click away, αυτό πήγε πολύ καλά και με ασφάλεια.
Οι παραγγελίες έχουν εκτοξευτεί με το προϊόν με τη μεγαλύτερη ζήτηση να είναι τα εσώρουχα.
Η ιδιοκτήτρια καταστήματος με εσώρουχα, Βάνα Αναστασιάδου, μίλησε στην εκπομπή «Κοινωνία Ώρα MEGA» για τις πωλήσεις του μαγαζιού της και για το click away.
Σύμφωνα με την κυρία Αναστασιάδου, «όσο πέφτει η ψυχολογία μας, θέλουμε να εκτονωθούμε σε αγορές. Αφού είμαστε σπίτι προτιμούμε τα εσώρουχα».
Μάλιστα υπάρχουν και ιδιαίτερες προτιμήσεις. Καθότι πλησιάζει η Πρωτοχρονιά, οι γυναίκες προτιμούν τα κόκκινα εσώρουχα.
Οι παραγγελίες γίνονται μέσω των κοινωνικών δικτύων ή τηλεφωνικά. Αναφορικά με το click away, αυτό πήγε πολύ καλά και με ασφάλεια.