«Καμπανάκι» Λινού για την άρση των μέτρων: Δεν ξέρουμε πόσα ακριβώς είναι τα κρούσματα
Αρκετά επιφυλακτική αναφορικά με τις διαδικασίες για άρση των μέτρων για τον περιορισμό του κορονοϊού εμφανίστηκε η καθηγήτρια επιδημιολογίας του πανεπιστημίου Αθηνών, Αθηνά Λινού.
Μιλώντας στην πρωινή εκπομπή του OPEN, η κ. Λινού ανέφερε ότι «δεν ξέρουμε πόσα ακριβώς είναι τα κρούσματα», προσθέτοντας ότι «η πανδημία θα τελειώσει μέσα στο 2021. Το πόσο γρήγορα, εξαρτάται από τη συμπεριφορά μας και από την ευχέρεια με την οποία θα αποκτήσουμε τα εμβόλια. Θα πρέπει να παραχθούν σε μεγάλες ποσότητες και να εγκριθούν γρήγορα ορισμένα ακόμα έτσι ώστε να μην υπάρξει έλλειψη. Και σαν χώρα ταυτόχρονα, να είμαστε έτοιμοι διοικητικά για να εμβολιάσουμε το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού».
Όσον αφορά το άνοιγμα των σχολείων η καθηγήτρια επιδημιολογία υπογράμμισε ότι «υπάρχει μεγάλος κίνδυνος να ξεφύγει η κατάσταση στην Αττική και όρισε προεξάρχουσας σημασίας τον αερισμό των κλειστών χώρων. Και τα σχολεία αν ανοίξουν. Είναι γερασμένο το εκπαιδευτικό σύστημα και χρειάζεται μεγάλη προσοχή. Πρέπει να ανοίξουν με ασφάλεια τα σχολεία κι όχι με ενιαία τακτική. Θα πρέπει να ανοίξουν όσα έχουν λίγα παιδιά, όσα βρίσκονται σε περιοχές με χαμηλό επιδημιολογικό φορτίο. Να μεγαλώσουν τα διαλείμματα και να αερίζονται για περισσότερη ώρα οι αίθουσες».
Μιλώντας στην πρωινή εκπομπή του OPEN, η κ. Λινού ανέφερε ότι «δεν ξέρουμε πόσα ακριβώς είναι τα κρούσματα», προσθέτοντας ότι «η πανδημία θα τελειώσει μέσα στο 2021. Το πόσο γρήγορα, εξαρτάται από τη συμπεριφορά μας και από την ευχέρεια με την οποία θα αποκτήσουμε τα εμβόλια. Θα πρέπει να παραχθούν σε μεγάλες ποσότητες και να εγκριθούν γρήγορα ορισμένα ακόμα έτσι ώστε να μην υπάρξει έλλειψη. Και σαν χώρα ταυτόχρονα, να είμαστε έτοιμοι διοικητικά για να εμβολιάσουμε το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού».
Όσον αφορά το άνοιγμα των σχολείων η καθηγήτρια επιδημιολογία υπογράμμισε ότι «υπάρχει μεγάλος κίνδυνος να ξεφύγει η κατάσταση στην Αττική και όρισε προεξάρχουσας σημασίας τον αερισμό των κλειστών χώρων. Και τα σχολεία αν ανοίξουν. Είναι γερασμένο το εκπαιδευτικό σύστημα και χρειάζεται μεγάλη προσοχή. Πρέπει να ανοίξουν με ασφάλεια τα σχολεία κι όχι με ενιαία τακτική. Θα πρέπει να ανοίξουν όσα έχουν λίγα παιδιά, όσα βρίσκονται σε περιοχές με χαμηλό επιδημιολογικό φορτίο. Να μεγαλώσουν τα διαλείμματα και να αερίζονται για περισσότερη ώρα οι αίθουσες».