«Σήμερα αρχίζουμε να αισθανόμαστε πάλι  μια κανονικότητα, ο κόσμος έχει αρχίσει να κυκλοφορεί. Αρχίζουμε να βλέπουμε κόσμο μέσα στα καταστήματα κάτι το οποίο είχαμε να το δούμε πάνω από 2,5 μήνες» δήλωσε στα Παραπολιτικά 90,1 και στην εκπομπή «Κεντρικό Μαγκαζίνο» με την Ανδριάνα Ζαρακέλη, ο Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Πειραιά, Θόδωρος Καπράλος. Ο κ. Καπράλος σημείωσε παράλληλα ότι «αυτή η περιόδος είναι σημαντική για εμάς, Ιανουάριος και Φεβρουάριος  να θυμίσω ότι είναι  μια περίοδος που η αγορά έχει τζίρο περίπου 5 δις. Ότι μπορέσουμε να καταφέρουμε από αυτό το τζίρο να περισώσουμε νομίζω ότι θα είναι επιτυχία».

Παράλληλα, ο κ. Καπράλος τόνισε το φόβο που επικρατεί στην αγορά για ένα ενδεχόμενο νέο λουκέτο: «Η αγωνία μας είναι να καταφέρουμε να κρατήσουμε την αγορά ανοιχτή, να αποφύγουμε ένα νέο λουκέτο, αυτό το ακορντεόν που λέμε από την αρχή ότι το φοβόμαστε πάρα πολύ και πιστεύουμε ότι θα το καταφέρουμε. Υπάρχει όλη η διάθεση από τις επιχειρήσεις ότι θέλουν να κρατήσουν τα μέτρα».

Αναφερόμενος στα μέτρα για την λειτουργία του λιανεμπορίου σημείωσε ότι τόσο οι καταστηματάρχες, όσο και ο κόσμος είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί: «Ο κόσμος έχει  ανάγκη να βγει, να περπατήσει πάλι, να μπει στα καταστήματα, αυτό είναι και μέρος της κοινωνικότητας μας, είναι και μια διέξοδος να πάμε μια βόλτα στα μαγαζιά, όλη αυτή η κοινωνική συναναστροφή μας έχει λείψει. Από την άλλη βλέπω όμως τον κόσμο να είναι συνειδητοποιημένος, κρατάει αποστάσεις, υπάρχει σεβασμός ο ένας στον άλλο και μέσα στα καταστήματα τα μέτρα τηρούνται με το παραπάνω. Πιστεύω ότι ο στόχος που έχουμε βάλει να κρατήσουμε την αγορά ανοιχτή και να μπορέσουμε σιγά σιγά να φτάσουμε στο σημείο να ανοίξουμε όλες τις οικονομικές δραστηριότητες και να μπει η ζωή μας σιγά -σιγά σε μια κανονική ρότα νομίζω θα το καταφέρουμε».

 Η έναρξη του λιανεμπορίου ταυτίστηκε και με τις χειμερινές εκπτώσεις για τις οποίες ο κ. Καπράλος ανέφερε: «Οι εκπτώσεις είναι γύρω στο 50% και σε πολλές περιπτώσεις αρκετά παραπάνω γιατί  είναι απόλυτη ανάγκη αυτή τη στιγμή  η ρευστοποίηση των προϊόντων. Δεν μιλάμε πια για κερδοφορία ούτε καν μιλάμε για ένα ποσοστό κέρδους που θα δώσει τη δυνατότητα να καλυφτούν οι πάγιες και λειτουργικές ανάγκες, ίσα –ίσα να υπάρχει μια ρευστότητα ώστε αυτή η ρευστότητα να μπορέσει να δώσει την ευκαιρία στην επιχείρηση να επανατροφοδοτηθεί για τη νέα σεζόν . Αυτός είναι ο σκοπός και νομίζω ότι σε αυτό το βηματισμό οι συνάδελφοί μου προχωρούν και πιστεύω ότι είναι μια καλή ευκαιρία για όλους τους καταναλωτές να επωφεληθούν και να αλλάξει η διάθεσή τους αλλά και να καλύψουν τις ανάγκες τους σε πάρα πολύ καλές τιμές».