Τα Παρά-πρωινά μας
Τα Παρά-πρωινά μας Σωτήρης Ξενάκης Μπάγια Αντωνοπούλου
Σηφης_Βαλυρακης
Ελλάδα

Οι ραγδαίες εξελίξεις στην υπόθεση Βαλυράκη - Η εν πλω λογομαχία με αλιευτικό σκάφος

Η τραγική υπόθεση του θανάτου του πρώην υπουργού του ΠΑΣΟΚ, Σήφη Βαλυράκη, παίρνει νέα και ομολογουμένως, περίεργη τροπή.

Ο Βαλυράκης στο συγκεκριμένο σημείο πήγαινε συχνά για ψαροντούφεκο, σε ύδατα διόλου αχαρτογράφητα για τον ίδιο, κάτι που προξένησε και την εντύπωση των οικείων του. Όμως, τα δεδομένα φαίνεται να αλλάζουν, καθώς την Τρίτη, η Μίνα Βαλυράκη, η σύζυγος του αποθανόντος με επιστολή της προς τον αρμόδιο υπουργό Ναυτιλίας έκανε λόγο για ανθρωποκτονία και όχι ατύχημα!

Μιλώντας στο MEGA, ο πληρεξούσιος δικηγόρος της οικογένειας Βαλυράκη, Γιώργος Σπύρου προχώρησε σε περαιτέρω αποκαλύψεις για το τι πιστεύει η οικογένεια ότι συνέβη το μοιραίο βράδυ.


Δεν ήταν μόνος του στη θάλασσα - «Λογομάχησε με αλιευτικό σκάφος»

«Οι πληροφορίες που έχω δεν είναι μέσα από την ανακριτική διαδικασία. Αυτή την στιγμή γίνεται αστυνομική προανάκριση. Αλλά η Ερέτρια είναι μικρή, κάποιοι άνθρωποι απευθύνθηκαν σε μένα για να μου μεταφέρουν πράγματα που έχουν δει, τους προέτρεψα να καταθέσουν στις αρχές και κάποιοι το έχουν κάνει» είπε ο κ. Σπύρου.

«Γνωρίζω τι ακριβώς έχει συμβεί. Η πραγματικότητα είναι η εξής: ο Σήφης πήγε να ψαρέψει με το ψαροντούφεκό του, φτάνοντας στο σημείο τον προσέγγισε ένα επαγγελματικό αλιευτικό. Λογομάχησε μαζί του, τον απέτρεψε, του μίλησε άσχημα για να φύγει από την περιοχή και να μην ψαρέψει. Υπάρχει αυτόπτης μάρτυρας που είδε το περιστατικό από απόσταση 500μ. Χωρίς να μπορεί να αναγνωρίσει ακριβώς το αλιευτικό», τόνισε μεταξύ άλλων.

«Ο επαγγελματίας άρχισε να περιφέρεται περιμετρικά από το σκάφος και να προκαλεί κυματισμό. Η συμπεριφορά του του αυτή προκάλεσε την πτώση. Ο Σήφης είχε βάλει μικρή ταχύτητα και συνέχισε να κινείται ευθεία, ενώ είχε πέσει στη θάλασσα. Είναι απίθανο να τον έχει χτυπήσει η δική του προπέλα, η πτώση του είναι σαν αυτή των βατραχανθρώπων. Είναι αδύνατο να έχει χτυπηθεί από τη δική του προπέλα. Ο επαγγελματίας δεν αντηλήφθηκε την πτώση… με τις περιστροφές τον πάτησε. Βλέποντας όμως το σκάφος να συνεχίζει χωρίς επιβάτη… είναι βέβαιο ότι κατάλαβε πως προκάλεσε ατύχημα. Ήξερε ότι η βάρκα είναι άδεια και προφανώς θα είδε τον Σήφη αιμόφυρτο», συνέχισε.

«Δεν έχει εντοπισθεί, έχει γίνει περιγραφή του σκάφους. Υπάρχουν κι άλλοι αυτόπτες μάρτυρες. Ο αυτόπτης αυτός, βλέποντας το συμβάν από 500μ μακριά, δεν μπόρεσε να υποθέσει ότι έγινε δυστύχημα. Είδε το δύο σκάφη να φεύγουν από αντίθετες πορείες. Το βράδυ συνδίασε τα γεγονότα, μίλησε σε μένα, κατέθεσε στη λιμενική αρχή και είπε όσα είχε δει» κατέληξε.

Η Μίνα Βαλυράκη, στην επιστολή της προς τον Γιάννη Πλακιωτάκη, αναφέρει συγκεκριμένα πως: «οι άνθρωποι στη μικρή κοινωνία της Ερέτριας μιλούν και ίσως καταθέτουν στην τοπική αρχή στοιχεία για την εμπλοκή επαγγελματικού αλιευτικού σκάφους, που σημαίνει ότι είναι ισχυρή, αν όχι βεβαία η εκδοχή της ανθρωποκτονίας». Παράλληλα, συμπληρώνει πως στην περιοχή τα επαγγελματικά σκάφη είναι ελάχιστα και δη, πολύ πιο λίγα αυτά που βρίσκονταν εν πλω την ώρα του συμβάντος.

Καταλήγει, λέγοντας πως: «Σας ζητούμε να ενεργήσετε άμεσα έτσι ώστε οι έρευνες να επισπευσθούν για να μην επικρατήσει η λήθη και η συγκάλυψη».





Βαριές κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις, το πόρισμα του ιατροδικαστή

Σύμφωνα με τον ιατροδικαστή, η αιτία του θανάτου είναι «βαριές κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις», συμπληρώντας πως εντόπισε και κακώσεις στην πλάγια αριστερή πλευρά του λαιμού, το πιο πιθανό σενάριο να «ακουμπάει» στο ότι προκλήθηκαν από την προπέλα του πλοίου.

Ο ιατροδικαστής, Νίκος Καλόγριας, αναφέρει επίσης στο πόρισμά του ότι συνεπακόλουθο ήταν ο πνιγμός, ενώ δεν διαπίστωσε να είχε υποστεί νωρίτερα έμφραγμα. Όπως τα μέχρι τώρα στοιχεία δείχνουν, ενδεχομένως να έπεσε στο νερό από κάποιο λιποθυμικό επεισόδιο και η προπέλα να του προκάλεσε κακώσεις στο κεφάλι και στο λαιμό.

«Δεν κολυμπούσε σε αχαρτογράφητα ύδατα»

Θυμίζεται πως η βάρκα που χρησιμοποιούσε ο 77χρονος εντοπίστηκε στη νησίδα Αγία Τριάδα απέναντι από το σημείο όπου βρέθηκε το πτώμα του. Σύμφωνα με πληροφορίες, το χειριστήριο ήταν σε θέση «πρόσω» ενώ λιμενικοί εξετάζουν μαρτυρίες, βάσει των οποίων πολίτες είδαν το σκάφος ακυβέρνητο να κάνει στροφές στο ίδιο σημείο.

Οταν πλησίασαν στον χώρο όπου είχε προσαράξει, η προπέλα δεν λειτουργούσε και εξετάζεται το ενδεχόμενο να κτύπησε κάπου και έτσι να σταμάτησε.


Δείτε το σχετικό ρεπορτάζ:

Aποδοχή Cookies

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies της Google ή/και άλλων παρόχων διαφήμισης για την παροχή των υπηρεσιών του, για την εξατομίκευση διαφημίσεων και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας. Η Google κοινοποιεί πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση αυτού του ιστότοπου. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.

Διαβάστε περισσότερα