Η ΑΜΚ της Ελλάκτωρ και οι ανώνυμες επιστολές
-Μετά την ομοβροντία δικαστικών προσφυγών οι κ.κ. Δημ. Μπάκος και Γιάννης Καϋμενάκης έχουν κυριολεκτικά βομβαρδίσει την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς με επιστολές για την Ελλάκτωρ, χωρίς να είναι εμφανής η επιδίωξή τους. Μήπως προσπαθούν να καθυστερήσουν την αύξηση κεφαλαίου επειδή δεν θέλουν να βάλουν το χέρι στην τσέπη; Πρόκειται για σενάριο καθώς μέχρι στιγμής δεν είναι γνωστή η στάση που θα ακολουθήσουν.

-Στη διοίκηση της Ελλάκτωρ «φορτώνουν» στους δύο εφοπλιστές και κάποιες ανώνυμες επιστολές που έχουν φτάσει στην Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς με καταγγελίες. Όπως φαίνεται, πάντως, η αύξηση κεφαλαίου θα εγκριθεί εντός των ημερών. Και σύντομα θα γνωρίζουμε αν οι μεγαλομέτοχοι θα βάλουν το χέρι στην τσέπη. Οι Ολλανδοί θα το βάλουν, όπως έχουν ανακοινώσει.


Το κτίριο της ΟΑ στο Ελληνικό διεκδικεί ο Γ. Προκοπίου
-Το παλιό κτίριο μηχανογράφησης της Ολυμπιακής Αεροπορίας έχει βάλει στο μάτι του ο εφοπλιστής Γιώργος Προκοπίου. Ο Έλληνας εφοπλιστής που χθες πλειοδότησε στα ναυπηγεία Σκαραμαγκά, στοχεύει να αποκτήσει το κτίριο της πρώην Ολυμπιακής Αεροπορίας καθώς ήταν αυτός που πρόσφερε το μεγαλύτερο τίμημα για την απόκτησή του. Ωστόσο η Εθνική Τράπεζα που είναι ο ιδιοκτήτης δεν τον ανακήρυξε πλειοδότη καθώς το προσφερόμενο τίμημα, περί τα 7 εκατ. ευρώ, θεωρήθηκε χαμηλό και μικρότερο της αντικειμενικής αξίας που εκτιμάται σε 10 εκατ. ευρώ.

– Η Εθνική Τράπεζα ζητούσε περί τα 13 εκατ. ευρώ. Το κτίριο βρίσκεται σε ακίνητο που κείται εκτός του ακινήτου της Ελληνικόν Α.Ε., που πρόσφατα πέρασε στα χέρια της Lamda Development. Για την ακρίβεια εφάπτεται με το ακίνητο της Ελληνικόν Α.Ε. και βρίσκεται στο Κάτω Ελληνικό. Ο νέος διαγωνισμός πώλησης του ακινήτου, η έκταση του οποίου ξεπερνά τα 3.000 τ.μ. και έχει βιομηχανικό χαρακτήρα (εκεί στέγαζε τους mainframe H/Y της η Ολυμπιακή) θα επαναληφθεί σύντομα.


Ο εντυπωσιακός ουρανοξύστης και οι επόμενες κινήσεις της Lamda
-Μας είχε προετοιμάσει για εκπλήξεις ο διευθύνων σύμβουλος της Lamda, Οδυσσέας Αθανασίου και αυτό αποτυπώθηκε στην πρώτη διαδικτυακή παρουσίαση με την οποία η Lamda εγκαινιάζει και ένα νέο τρόπο επικοινωνίας με τους πολίτες. «Το Ελληνικό αφορά όλους τους Έλληνες», λέει συχνά ο Αθανασίου, το επανέλαβε και χθες, και έχει δίκιο. Ο Marina Tower, ο ουρανοξύστης στη Μαρίνα του Αγίου Κοσμά με τον οποίο ξεκίνησαν οι διαδικτυακές παρουσιάσεις είναι πραγματικά εντυπωσιακός.

-Μπήκαμε στα διαμερίσματα, είδαμε πισίνες στον ουρανό… σκαρφαλώσαμε ως την κορυφή του ουρανοξύστη. Μετά από 50 χρόνια από την ανέγερση του Πύργου των Αθηνών, η πρωτεύουσα θα αποκτήσει τον πρώτο της ουρανοξύστη, τον Marina Tower, ένα κτίριο-τοπόσημο που θα την τοποθετήσει στον παγκόσμιο αρχιτεκτονικό χάρτη. Σε λίγες ημέρες θα ακολουθήσει η παρουσίαση των σχεδίων της Marina Galleria, του νέου εμπορικού πόλου που θα δημιουργηθεί στην μαρίνα του Αγ. Κοσμά.


-Μαζί, η εταιρεία θα παρουσιάσει και τα σχέδιά της για την ανάπλαση του παράκτιου μετώπου στο Ελληνικό, μίας ζώνης μήκους 3,5 χιλιομέτρων που -όπως ακούγεται- θα είναι εντυπωσιακή. Και οι δύο αναπτύξεις εντάσσονται στο πενταετές πλάνο της Lamda για την ανάπλαση του Ελληνικού. Όπως έχει προαναγγείλει κ. Αθανασίου, καθώς ξεκινά το έργο του Ελληνικού, θα δοθεί πολύ μεγάλη έμφαση στην ενημέρωση του κοινού για όλες τις μεγάλες αναπτύξεις και την εξέλιξη τους – περίπου 10 παρουσιάσεις προγραμματίζει η Lamda μόνο τους επόμενους μήνες.

Wi-Fi από τον ΟΤΕ σε δομές προσφύγων
-Προθεσμία έξι μηνών έχει ο ΟΤΕ για να εγκαταστήσει ολοκληρωμένη λύση ασύρματης πρόσβασης (Wi-Fi) σε 39 δομές φιλοξενίας προσφύγων και μεταναστών πανελλαδικώς. Η σύμβαση των σχεδόν 20 εκατ. ευρώ με το υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου υπεγράφη την Δευτέρα. Ο οργανισμός θα διαχειρίζεται την τεχνολογική υποδομή για 32 μήνες. Πρόκειται για ένα ακόμα έργο τεχνολογίας που αναλαμβάνει ο ΟΤΕ τα τελευταία χρόνια.

Τρεις οδικοί άξονες με ΣΔΙΤ ύψους 1 δισ
-Μέχρι το τέλος του χρόνου ή το αργότερο στις αρχές του νέου έτους αναμένεται να έχουν επιλεγεί οι προσωρινοί ανάδοχοι στους τρεις πρώτους οδικούς άξονες που προωθούνται με ΣΔΙΤ. Έτσι τουλάχιστον υποστηρίζουν στο υπουργείο Υποδομών όπως προκύπτει και από πρόσφατες δηλώσεις του γενικού γραμματέα Γ. Καραγιάννη. Πρόκειται για το τμήμα Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη, για το τμήμα Χερσόνησος – Νεάπολη του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ) και το γνωστό Flyover της Θεσσαλονίκης, συνολικού ύψους κοντά στο 1 δισ. ευρώ.

-Και τους τρεις διαγωνισμούς διεκδικούν οι ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις, ΑΒΑΞ και Μυτιληναίος, ενώ στους δύο (πλην ΒΟΑΚ) συμμετέχει και η Intrakat. Ο πλέον προχωρημένος διαγωνισμός αφορά στον άξονα που συνδέει την Καλαμάτα με τις Πύλο και Μεθώνη εκτιμώμενης αξίας 312 εκατ. ευρώ. Με ΣΔΙΤ θα προχωρήσουν και οι οδικοί άξονες Θεσσαλονίκης – Έδεσσας (300 εκατ. ευρώ) και Δράμας – Αμφίπολης (150 εκατ. ευρώ).