Συγκλονίζει η κατάθεση στους αστυνομικούς του φίλου του Τζώρτζη Μονογυιού, ο οποίος ήταν μάρτυρας στο σοκαραιστικό τροχαίο στη Βούλα που στοίχισε τη ζωή στον 45χρονο.


Η κατάθεση φίλου του Τζώρτζη Μονογιού

«Είμαι φίλος του και μεταβήκαμε μαζί του περί τις 20:15 στην περιοχή κοντά στο Ασκληπιείο Βούλας για να παραλάβει ο Μονογυιός ένα αυτοκίνητο με γερμανικές πινακίδες. Και ξεκινήσαμε προς την οικία του στη Βουλιαγμένη για να σταθμεύσει εκεί. Στη λεωφόρο Ποσειδώνος κινούνταν μπροστά ο Μονογυιός, πίσω η Porsche και πιο πίσω εγώ. Ήταν αυτοκίνητο μάρκας Porsche χρώματος λευκού ιδιοκτησίας του Μονογυιού Γεωργίου το οποίο είχε και αυτό γερμανικές πινακίδες», φέρεται να είπε στους αστυνομικούς.

Στη συνέχεια τους αποκάλυψε πώς συνέβη το σοκαριστικό τροχαίο στην παραλιακή και ότι μαζί με έναν άλλο φίλο του απεγκλώβισαν τον Τζώρτζη και τη σύζυγο του, Αθηνά μέσα από το μοιραίο super car.

«Κινούμασταν με ταχύτητα περίπου 80 χιλιόμετρα καθώς είχε φυσιολογική κυκλοφορία και δεν ήταν κενός ο δρόμος. Ο Μονογυιός πήρε τη δεξιά στροφή στο ύψος της λεωφόρου Βουλιαγμένης και στη συνέχεια την πήρε αυτός με τη λευκή Porsche. Και όταν πήρα και εγώ αυτή τη στροφή είδα τον Σπ... να σταθμεύει και το αυτοκίνητο του Μονογυιού στη νησίδα μετά τη λεωφόρο Βάρης να έχει πέσει σε εγώ πήγα προς το αυτοκίνητο. Πήγα να ανοίξω την πόρτα του Μονογυιού και αυτό δεν άνοιγε.

Ο Σπ... έβγαλε την Αθηνά και μετά με βοήθησε και βγάλαμε τον Μονογυιό από τη θέση του οδηγού ενώ το όχημα είχε αρχίσει να πιάνει φωτιά. Τον βγάλαμε έξω και εκείνος δεν αντιδρούσε καθόλου και είχε εγκαύματα σε αρκετά σημεία του σώματος του.», φέρεται να είπε επίσης στους αστυνομικούς.


Δρόμος καρμανιόλα η παραλιακή λεωφόρος

Όπως καταγγέλλουν στο Star κάτοικοι της Βούλας, η λεωφόρος Κωνσταντίνου Καραμανλή είναι ένας δρόμος - καρμανιόλα, καθώς συχνά συμβαίνουν ατυχήματα.


Αν υπήρχαν προστατευτικές μπάρες ασφαλείας

Την ίδια ώρα, ο έμπειρος πραγματογνώμονας Παναγιώτης Μαδιάς αποκαλύπτει στο STAR ότι αν στο σημείο που έχασε τη ζωή του ο Τζώρτζης Μονογυιός υπήρχαν προστατευτικές μπάρες ασφαλείας, πιθανότατα να είχαμε αποφύγει την τραγωδία.

«Αν υπήρχαν μπάρες ασφαλείας εθνικών οδών, τα λεγόμενα συστήματα αναχαίτισης οχημάτων, σίγουρα θα ήταν διαφορετικός ο μηχανισμός εκτροπής του αυτοκινήτου, σε καμία περίπτωση δεν θα είχα με τον θανάσιμο τραυματισμό του οδηγού», σημείωσε χαρακτηριστικά.