Λέκκας στα Παραπολιτικά 90,1: Η Αττική Οδός είναι επικίνδυνος αυτοκινητόδρομος σε περίπτωση καιρικών φαινομένων
Παράλληλα, ανέφερε πως κάποια πράγματα πρέπει να επανασχεδιαστούν.
«Η Αττική Οδός είναι ασφαλής αυτοκινητόδρομος για την κυκλοφορία αλλά επικίνδυνος σε περίπτωση καιρικών φαινομένων», δήλωσε στα Παραπολιτικά 90,1 και στους Χριστίνα Κοραή και Δημήτρη Τάκη ο καθηγητής Γεωλογίας, Ευθύμιος Λέκκας.
Ειδικότερα, αναφερόμενος στο θέμα των υποδομών είπε πως δεν υπάρχει εύκολη διαφυγή στην Αττική Οδό.
Παράλληλα, ανέφερε πως κάποια πράγματα πρέπει να επανασχεδιαστούν.
Aναλυτικά οι δηλώσεις του
Αναφορικά με την Αττική Οδό: «Είναι πολύ ασφαλής αυτοκινητόδρομος για την κυκλοφορία, ο οποίος αυτοκινητόδρομος καθίσταται επικίνδυνος όπως αποδείχτηκε εξάλλου κι από τα γεγονότα, σε περιπτώσεις εκδήλωσης φυσικών κινδύνων».
Για το θέμα των υποδομών
«Το πρώτο είναι όταν θελήσει να διαφύγει κανένας από την Αττική οδό δεν μπορεί να διαφύγει, δεν υπάρχει εύκολη διαφυγή και δεν υπάρχει εύκολη παροχή βοήθειας και το είδαμε αυτό το πράγμα. Δεν είναι θέμα εξόδων, οι είσοδοι και οι έξοδοι είναι αυτοί που είναι, στον ενδιάμεσο χώρο όμως έπρεπε να υπάρχουν κάποια σκαλοπάτια για να διαφεύγει κάποιος, κάποια μικρά μονοπάτια πρόσβασης έτσι ώστε να μπορεί να παρασχεθεί βοήθεια».
Άρα λέτε ότι πρέπει κάποια πράγματα να επανασχεδιαστούν την Αττική Οδό;
«Φυσικά. Αυτό βέβαια το είχαμε επισημάνει και στο παρελθόν αλλά το δείχνουν και τα ίδια τα γεγονότα, οδηγός μας είναι τα ίδια τα γεγονότα. Στη συνέχεια εκείνο το οποίο υπάρχει είναι το εξής, ότι οι 3 λωρίδες ταχείας κυκλοφορίας συμπλέκονται με την Εθνική οδό παράδειγμα στη διασταύρωση όπου οι 3 λωρίδες γίνονται 1 λωρίδα η οποία μπλοκάρει καθημερινά αυτή η λωρίδα φανταστείτε σε περιπτώσεις έκτακτων αναγκών... Θα έπρεπε να υπάρχουν προσαρμογές της Αττικής οδού. Το τρίτο σημείο είναι ότι εκ των πραγμάτων όταν θέλει να διαφύγει κανένας και μάλιστα είτε με έντονη βροχόπτωση, είτε πιο πολύ με χιόνι οι περισσότεροι έξοδοι είναι ανηφορικές. Εγώ να σκεφτείτε διέφυγα από την Ελευσίνα που είναι κατηφορική έξοδος. Δηλαδή και αλυσίδες να έχει κανένας αν κάποιο αμάξι μπλοκάρει μπροστά είναι τελειωμένο».
Για το αν την Αττική οδό θα έπρεπε να την έχουμε ως οδός διαφυγής
«Το θέμα δεν έγινε από τη διαφυγή, το θέμα έγινε από την είσοδο. Θα μπορούσε κάλλιστα να υπάρχει σαν οδός διαφυγής μόνο αλλά όχι σαν είσοδο. Και υπήρχαν περιπτώσεις όπου επιτρεπόταν η είσοδος μέχρι στις 17:00 το απόγευμα. Δεν υπήρχε καμία μα καμία πληροφόρηση».
Ακούστε τη συνέντευξη του
Ειδικότερα, αναφερόμενος στο θέμα των υποδομών είπε πως δεν υπάρχει εύκολη διαφυγή στην Αττική Οδό.
Παράλληλα, ανέφερε πως κάποια πράγματα πρέπει να επανασχεδιαστούν.
Aναλυτικά οι δηλώσεις του
Αναφορικά με την Αττική Οδό: «Είναι πολύ ασφαλής αυτοκινητόδρομος για την κυκλοφορία, ο οποίος αυτοκινητόδρομος καθίσταται επικίνδυνος όπως αποδείχτηκε εξάλλου κι από τα γεγονότα, σε περιπτώσεις εκδήλωσης φυσικών κινδύνων».Για το θέμα των υποδομών
«Το πρώτο είναι όταν θελήσει να διαφύγει κανένας από την Αττική οδό δεν μπορεί να διαφύγει, δεν υπάρχει εύκολη διαφυγή και δεν υπάρχει εύκολη παροχή βοήθειας και το είδαμε αυτό το πράγμα. Δεν είναι θέμα εξόδων, οι είσοδοι και οι έξοδοι είναι αυτοί που είναι, στον ενδιάμεσο χώρο όμως έπρεπε να υπάρχουν κάποια σκαλοπάτια για να διαφεύγει κάποιος, κάποια μικρά μονοπάτια πρόσβασης έτσι ώστε να μπορεί να παρασχεθεί βοήθεια».Άρα λέτε ότι πρέπει κάποια πράγματα να επανασχεδιαστούν την Αττική Οδό;
«Φυσικά. Αυτό βέβαια το είχαμε επισημάνει και στο παρελθόν αλλά το δείχνουν και τα ίδια τα γεγονότα, οδηγός μας είναι τα ίδια τα γεγονότα. Στη συνέχεια εκείνο το οποίο υπάρχει είναι το εξής, ότι οι 3 λωρίδες ταχείας κυκλοφορίας συμπλέκονται με την Εθνική οδό παράδειγμα στη διασταύρωση όπου οι 3 λωρίδες γίνονται 1 λωρίδα η οποία μπλοκάρει καθημερινά αυτή η λωρίδα φανταστείτε σε περιπτώσεις έκτακτων αναγκών... Θα έπρεπε να υπάρχουν προσαρμογές της Αττικής οδού. Το τρίτο σημείο είναι ότι εκ των πραγμάτων όταν θέλει να διαφύγει κανένας και μάλιστα είτε με έντονη βροχόπτωση, είτε πιο πολύ με χιόνι οι περισσότεροι έξοδοι είναι ανηφορικές. Εγώ να σκεφτείτε διέφυγα από την Ελευσίνα που είναι κατηφορική έξοδος. Δηλαδή και αλυσίδες να έχει κανένας αν κάποιο αμάξι μπλοκάρει μπροστά είναι τελειωμένο».