Ο εκπρόσωπος Εργαζομένων του ΔΕΔΔΗΕ, Κωνσταντίνος Μασούρας , μίλησε στα «Παραπολιτικά» 90.1 FΜ, στην εκπομπή «Μπρα ντε φερ» με τους δημοσιογράφους Δημήτρη Τάκη και Χριστίνα Κοραή.

Aναλυτικά η συνέντευξή του

Αναφορικά με τα παράπονα ότι δεν απαντάνε στα τηλέφωνα στο ΔΕΔΔΗΕ: «Υπάρχει και το τηλεφωνο το 8004004000 και το 11400 όλες οι βλάβες έπρεπε να ομαδοποιηθούν. Αυτό έγινε την πρώτη και τη δεύτερη μέρα γιατί σε μια γραμμή μπορεί να είμαστε πάνω και 400 καταναλωτές. Ο ΔΕΔΔΗΕ έχε την πολιτική να πάει μέσω κέντρου και υπάρχουν υπάλληλοι που απαντούνε Σκεφτείτε την περιοχή των Βορείων προαστίων που πιάνει από την Πανόρμου και φτάνει μέχρι τα Οινόφυτα πόσοι καταναλωτές θα πέφτανε πάνω στη γραμμή για να μπορέσει να απαντήσει ο ίδιος ο ΔΕΔΔΗΕ».

Πάντως θέλει βελτίωση

«Όλες τις αδυναμίες θα τις δούμε την επόμενη μέρα, τώρα πρέπει να δώσουμε ρεύμα και τους τελευταίους που έχουνε μείνει».

Αν εκτιμά ότι μέχρι το τέλος της μέρας θα έχουν αποκατασταθεί όλες οι βλάβες

«Αυτός είναι ο στόχος αλλά μην ξεχνάτε ότι πολλοί καταναλωτές πάνε και στα εξοχικά τους. Άνοιξε ο δρόμος έχω εξοχικό στη Νέα Μάκρη και πάω να δω τι γίνεται βλέπω ότι δεν έχω ρεύμα. Είναι κάτι καινούργιο αυτό όμως οι μεγάλες ομαδικές έχουν αποκατασταθεί. Οι εργολάβοι έχουνε μείνει, τώρα έχουμε κάτι κενά προς το Μαραθώνα και αυτές θα τις κλείσουμε».

Aκούστε τη συνέντευξή του