Η κρίση θέλει το σουβλάκι της!
Οι οικονομικές συγκυρίες επανάφεραν στη διατροφή των Ελλήνων το σουβλάκι
Τα χρόνια του χρηματιστηρίου με τα θηριώδη τζιπ να συνωστίζονται στους στενούς δρόμους του Κολωνακίου και τους γιάπις να πραγματοποιούν επιτόπιους παραθαλάσσιους πληστηριασμούς για μια ξαπλώστρα στην Ψαρρού της Μυκόνου η φράση «πάμε για σουβλάκι» ακουγόταν μόνο στις ταινίες του ελληνικού κινηματογράφου με μάλλον νοσταλγικό αίσθημα.
ΤΗΣ ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑΣ ΤΡΙΑΝΤΟΥ
Η οικονομική κρίση όχι απλά επανέφερε το σουβλάκι στην διατροφή των Ελλήνων αλλά το εκσυγχρόνισε κιόλας με αποτέλεσμα σύμφωνα με στοιχεία των περισσότερων ενώσεων καταναλωτών να αποτελεί αυτή τη στιγμή τη δημοφιλέστερη επιλογή εξόδου για φαγητό ή παραγγελίας στο σπίτι.
Η ελληνική εκδοχή του φαστ φουντ έχει γίνει και πάλι μόδα σε όλη την Ελλάδα. «Προφανώς και ποτέ ο Έλληνας δεν έβγαλε το σουβλάκι από το διατροφολόγιό του. Ίσως στις εποχές που υπήρχε οικονομική άνεση το παραγκώνισε κάπως όμως πάντα αποτελούσε δημοφιλή επιλογή της μέσης Ελληνικής οικογένειας» αναφέρει στα «Παραπολιτικά» ο γνωστός επιχειρηματίας και συνιδιοκτήτης της ιστορικής αλυσίδας «Σάββας Κεμπάπ» Σερόπ Ατζεμιάν.