Αντιμέτωπη με τους συνηγόρους υπεράσπισης του Πέτρου Φιλιππίδη θα βρεθεί ξανά σήμερα η δεύτερη γυναίκα που είχε καταγγείλει τον ηθοποιό για απόπειρα βιασμού της, στο καμαρίνι του θεάτρου Μουσούρη το 2010.

Όπως είχε αναφέρει η ηθοποιός, είχε βρεθεί εκεί στο πλαίσιο επαγγελματικής συνεργασίας της με τον κατηγορούμενο από τον οποίο δέχθηκε, όπως κατέθεσε, σεξουαλική επίθεση. Από την πλευρά του, ο ηθοποιός αρνείται την συγκεκριμένη κατηγορία, όπως και τις άλλες δυο που έχουν απαγγελθεί μια για βιασμό κατ’ εξακολούθηση και μια και πάλι για απόπειρα βιασμού.

«Κατέβασε το κολάν μου και παρέσυρε μαζί και το εσώρουχο μου. Με φοβερή δύναμη μου άνοιξε τα πόδια και προσπάθησε να εισχωρήσει μέσα μου. Συνέχισα να κουνιέμαι ασταμάτητα, κάποια στιγμή μετακίνησε το χέρι του για να πιάσει το γεννητικό του όργανο» είχε αναφέρει μεταξύ άλλων η ηθοποιός στο δικαστήριο για να συνεχίσει την περιγραφή της λέγοντας τα εξής: «Τότε κατάφερα να μετακινήσω το πόδι μου και να τον απομακρύνω. Σηκώθηκα και κοπάνησα σε κάποιο έπιπλο που βρισκόταν δίπλα. Βρέθηκε πίσω μου κι ένιωσα το γεννητικό του όργανο να με ακουμπάει στο γυμνό μέρος του σώματος μου, στο μηρό περίπου…. Διαπίστωσα ότι η πόρτα (σ.σ. στο καμαρίνι) ήταν κλειδωμένη. Δεν μπορώ να περιγράψω τι ακριβώς αισθάνθηκα όταν το κατάλαβα. Άρχιζα να φωνάζω δυνατά Αυτός ατάραχος και ξενερωμένος. «Μη φωνάζεις τσάμπα, δεν είναι κανείς στο θέατρο» μου είπε. Έπιασα τσάντα και παλτό και άρχισα να κοπανάω την πόρτα με τα χέρια και τα γόνατα μου…».




Οι συνήγοροι του κατηγορούμενου ηθοποιού, Μιχάλης Δημητρακόπουλος και Κική Πακιρτζίδου, κατά την εξέταση της καταγγέλλουσας στο ακροατήριο, στη προηγούμενη συνεδρίαση του δικαστηρίου, είχαν επιμείνει στο ζήτημα της απόπειρας βιασμού και έθεσαν σειρά ερωτήσεων στη μάρτυρα.

Μ. Δημητρακόπουλος: Πώς γίνεται σε αυτή τη βίαιη πάλη να μην σκίστηκε το κολάν σας;

Μάρτυρας: Ήταν πολύ ελαστικό. Αφού έχει κατεβάσει το κολάν και επιχειρεί με δύναμη να μπει μέσα μου, σε κάποια στιγμή άφησε το ένα του χέρι για να πιάσει το μόριο του. Τότε μπόρεσα να τον κλωτσήσω στο στήθος και να ξεφύγω. Σηκώθηκα και κατευθύνθηκα προς την πόρτα.

Μ. Δημητρακόπουλος: Ο Φιλιππίδης τι έκανε;

Μάρτυρας: Ήταν ατάραχος. Μου είπε: «μη φωνάζεις δεν είναι κανείς στο θέατρο» και κάθισε στο μπουντουάρ. Εγώ ξαναπήγα στην πόρτα και άρχισα να την κοπανάω. Μου είπε: «άμα φύγεις δεν υπάρχει επιστροφή μπορώ να σε καταστρέψω».

Μ. Δημητρακόπουλος: Τελικά σας άνοιξε την πόρτα για να φύγετε;

Μάρτυρας: Ναι.

Μ. Δημητρακόπουλος. Πώς το εξηγείτε; Ο συνήθης βιαστής, όπως εξηγούν οι επιστήμονες, περισσότερο ερεθίζεται από τον πόνο της γυναίκας.

Μάρτυρας: Το ανώμαλο μυαλό του καθενός δεν το ξέρω.

Μ. Δημητράκοπουλος: Γιατί δεν επέμεινε να σας βιάσει τότε; Είναι στο χώρο του, δεν υπάρχει κανείς, θέλει να σας βιάσει, αντιστέκεστε και ξαφνικά ανοίγει την πόρτα να φύγετε;

Μάρτυρας: Ναι, γιατί ξενέρωσε...

Κ. Πακιρτζίδου: Όταν σας προσέγγισε ερωτικά ο Φιλιππίδης τι κάνατε αρχικά;

Μάρτυρας: Σηκώθηκα και έκανα πως μιλάω στο κινητό μου.

Κ. Πακιρτζίδου: Είχε ξεκινήσει όμως την προσέγγιση και του είπατε «δυο λεπτά χτυπάει το κινητό μου». Σας το επέτρεψε;

Μάρτυρας: Ναι.

Κ. Πακιρτζίδου: Τί είπατε σε αυτό τον υποθετικό διάλογο;

Μάρτυρας: Έλεγα «ωραία μαμά έρχομαι αμέσως»...

Κ. Πακιρτζίδου: Γιατί δεν είπατε «μαμά μην κλείνεις, τώρα είμαι στον κύριο Φιλιππίδη και φεύγω να έρθω να σε βρω;»

Μάρτυρας: Δεν το σκέφτηκα.

Κ. Πακιρτζίδου: Όταν μια γυναίκα δέχεται επίθεση με ερωτικό περιεχόμενο, ο δράστης επιτρέπει στο θύμα να μιλήσει με τη μαμά του στο τηλέφωνο;

Μάρτυρας: Δεν είχε αρχίσει την επίθεση.

Κ. Πακιρτζίδου: Μα λέτε ότι σας κάθισε στα πόδια του;

Μάρτυρας: Δεν φαντάστηκα ότι θα ακολουθήσει αυτό. Νόμιζα ότι ήταν σαφές, του είχα στείλει το μήνυμα ότι δεν θέλω.