Petros_Filippidis
Ελλάδα

Δίκη Πέτρου Φιλιππίδη: Ένταση στην εξέταση της δεύτερης ηθοποιού που τον κατήγγειλε για απόπειρα βιασμού - Απίστευτοι διάλογοι στο δικαστήριο

Κεκλεισμένων των θυρών η κατάθεση της τρίτης καταγγέλλουσας

Με την κεκλεισμένων των θυρών κατάθεση της τρίτης καταγγέλλουσας συνεχίζεται η δίκη του Πέτρου Φιλιππίδη στο Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο της Αθήνας.

Η μάρτυρας έχει καταγγείλει τον ηθοποιό και σκηνοθέτη για απόπειρα βιασμού το 2014 μέσα στο αυτοκίνητό του.

Η γυναίκα μπήκε στο αυτοκίνητό του για την επιστρέψει στο σπίτι της μετά το ραντεβού τους, αλλά εκείνος την οδήγησε με το αμάξι σε αδιέξοδο δρομάκι στο Παλαιό Ψυχικό, όπου σύμφωνα με όσα περιέγραψε επιχείρησε να την βιάσει.

Με ένταση η κατάθεση της δεύτερης ηθοποιού

Με ανοικτές τις πόρτες της δικαστικής αίθουσας, νωρίτερα, ολοκληρώθηκε με ένταση η εξέταση-κατάθεση της δεύτερης γυναίκας, ηθοποιού, που έχει καταγγείλει τον Πέτρο Φιλιππίδη επίσης για απόπειρα βιασμού το 2010 στο καμαρίνι του ηθοποιού στο θέατρο Μουσούρη. Κυρίως οι τόνοι ανέβηκαν αρκετές φορές για τον τρόπο υποβολής των ερωτήσεων από την πλευρά της συνηγόρου υπεράσπισης, Κική Πακιρτζίδου.

Επιπλέον, ζητήθηκε να παρουσιαστεί βίντεο που έχει γυριστεί από την πλευρά Φιλιππίδη με τη σκηνή της απόπειρας βιασμού. «Άνθρωπος να καθίσει σε γυναίκα πάνω στα γόνατα με αυτό το βάρος δεν υπάρχει. Εμείς τη γυρίσαμε τη σκηνή με πέντε άτομα και δεν τα κατάφεραν, θα σας τη δείξω» τόνισε εκ νέου η συνήγορος υπεράσπισης και συνέχισε να θέτει ερωτήσεις στη μάρτυρα, η οποία περιέγραφε πως ο κατηγορούμενος της κατέβασε το κολάν και προσπάθησε να της ανοίξει τα πόδια.

Υπεράσπιση: Όταν σας είπε (ο κατηγορούμενος) να πάτε στο θέατρο ξέρατε αν θα ήταν μόνος;
Μάρτυρας: Μου είπε να πάω στο θέατρο, ήταν ένα επαγγελματικό ραντεβού. Φαντάστηκα ότι θα μου δώσει τα κείμενα, θα συζητούσαμε, ίσως να ανεβαίναμε στη σκηνή. Δεν με ενδιέφερε αν θα ήταν ανοιχτό, αν θα ήταν εκεί οι ταμίες.
Υπεράσπιση: Όταν είδατε ότι το θέατρο είναι κλειστό, δεν προβληματιστήκατε;
Μάρτυρας: Όχι.
Υπεράσπιση: Τη διαδρομή μέσα στο θέατρο τη θυμάστε;
Μάρτυρας: Όχι, εκείνος μου άνοιγε τον δρόμο. Δεν θυμάμαι ούτε πόρτες, ούτε εάν τις κλείδωνε.
Υπεράσπιση: Νιώσατε φόβο, λέτε, και πήγατε να πάρετε το κινητό σας…
Μάρτυρας: Ήρθα σε μία άβολη θέση και ευγενικά ήθελα να αποχωρήσω. Κατάλαβα ότι με προσέγγιζε ερωτικά.
Υπεράσπιση: Έρχεται και σας αγκαλιάζει και πάει να σας φιλήσει;
Μάρτυρας: Όπως είχα στραμμένο το κεφάλι μου με έγλειφε. Φιλί - φιλί όχι δεν υπήρξε.
Υπεράσπιση: Το παντελόνι πού το είχε κατεβάσει;
Μάρτυρας: Μέχρι εκείνη τη στιγμή εγώ κατάλαβα ότι το είχε κατεβάσει γιατί είδα τα γεννητικά του όργανα.
Υπεράσπιση: Λέτε ότι ο Φιλιππίδης ήταν πάνω στους μηρούς σας με τα γόνατά του, έχοντας ύψος κοντά 1,90;
Μάρτυρας: Ναι.
Υπεράσπιση: Την έχω γυρίσει αυτή τη σκηνή και θα τη δείξω στα αναγνωστέα.
Πολιτική Αγωγή: Υπάρχει και ένα όριο…
Πρόεδρος: Μην μας αναγκάσετε να διακόψουμε.
Υπεράσπιση: Αυτά στα περιοδικά και στις συνεντεύξεις για το metoo.
Μάρτυρας: Ανέβηκε πάνω μου γονατιστός. Του κρατούσα τα χέρια.
Υπεράσπιση: Και μετά βγάζει το φανελάκι του;
Μάρτυρας: Ναι. Όλα γίνονταν σε μια αλλεπάλληλη πάλη.
Υπεράσπιση: Του τραβήξατε τα μαλλιά, τον χτυπήσατε στο πρόσωπο;
Μάρτυρας: Κάποιες τον πήραν στο πρόσωπο. Τον απομάκρυνα με το πόδι μου μέχρι ένα σημείο και σηκώθηκα να φύγω.
Υπεράσπιση: Δηλαδή με έναν τρόπο χαριτωμένο βάλατε το πόδι σας…
Πολιτική Αγωγή: Να μην σας τύχει ποτέ τέτοιος «χαριτωμένος» τρόπος.
Υπεράσπιση: Καταλαβαίνω την προσπάθεια να ματαιώσουν τις απαντήσεις.
Πρόεδρος: Αφήστε τη μάρτυρα να απαντά χωρίς χαρακτηρισμούς.
Υπεράσπιση: Πού βρίσκεται ο Φιλιππίδης;
Μάρτυρας: Εκεί που τον έστειλα με το πόδι μου. Τον απομάκρυνα και αμέσως σηκώθηκα.
Υπεράσπιση: Πώς ακολουθήσατε τη σωστή διαδρομή φεύγοντας; Λέτε ότι «η πόρτα της ελευθερίας είναι ανοιχτή»
Μάρτυρας: Ακολούθησα τους διαδρόμους. Δεν θυμάμαι τη διαδρομή. Πήγα από τον ίδιο δρόμο που με πήγε ανάποδα (…).
Υπεράσπιση: Στα μηνύματα του Φιλιππίδη που ακολούθησαν, τι απαντούσατε;
Μάρτυρας: Έλεγα «ναι, ναι, ναι».
Υπεράσπιση: Τι λέγατε όταν αυτοϊκανοποιούνταν;
Μάρτυρας: Δεν θυμάμαι.