Νέα στοιχεία-σοκ για τον θάνατο της ’ννας Πολλάτου
Τι λένε οι πραγματογνώμονες για τον τρόπο που έχασε τη ζωή της η νεαρή ολυμπιονίκης
Στο πένθος βύθισε την οικογένεια της, αλλά και ολόκληρο το χώρο του αθλητισμού, ο τραγικός θάνατος της 31χρονης πρωταθλήτριας και ολυμπιονίκη της ρυθμικής γυμναστικής, ’ννας Πολλάτου, που έχασε τη ζωή της στις 17 Μαΐου σε τροχαίο δυστύχημα στην Εθνική Οδό Πύργου-Πατρών στο ύψος του Γηροκομείου της Βάρδας, σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις των αρχών.
Νέα δεδομένα, ωστόσο, έρχονται στο «φως» της δημοσιότητας, έπειτα από την έκθεση των πραγματογνωμόνων από το σημείο του ατυχήματος.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ της εφημερίδας «Espresso», οι φήμες περί χαλαζόπτωσης την ώρα του συμβάντος, όπως υποστήριζαν κάποιοι, δεν επιβεβαιώνονται. Εντούτοις, το οδόστρωμα στο ύψος του Γηροκομείου της Βάρδας, όπου συνέβη το μοιραίο δυστύχημα, ήταν όντως βρεγμένο, καθώς είχε βρέξει λίγη ώρα πριν, γι αυτό εξάλλου η ταχύτητα και των δύο οχημάτων ήταν μικρή, λόγω της ολισθηρότητας του οδοστρώματος.
Η σύγκρουση των δύο Ι.Χ. έγινε όταν το Smart της άτυχης αθλήτριας πέρασε στο αντίθετο ρεύμα κάνοντας περιστροφή και χτυπώντας με την οπίσθια δεξιά πλευρά του στο διερχόμενο αγροτικό αυτοκίνητο, του οποίου οι επιβαίνοντες τραυματίστηκαν και μεταφέρθηκαν εκτός κινδύνου στο νοσοκομείο Πύργου.
Οι τεχνικοί που ανέλαβαν να δώσουν απαντήσεις βρέθηκαν, όπως αναφέρουν τα πρώτα στοιχεία, μπροστά σε ένα απίθανο παράδοξο κι αυτό γιατί κατά την ώρα της σύγκρουσης των δύο Ι.Χ. το ταμπλό του αυτοκινήτου της άτυχης κοπέλας αποκολλήθηκε από την αλουμινένια βάση του και μπήκε ολόκληρο μέσα στην καμπίνα.
Η αδικαιολόγητη αυτή συμπεριφορά του αυτοκινήτου είχε, όπως υποστηρίζεται, ολέθριες συνέπειες, καθώς ο όγκος του ταμπλό εκτός του ότι χτύπησε βίαια την οδηγό του παρέσυρε και το τιμόνι μαζί με τον άξονά του σπάζοντάς το από τη βάση του.
Η οδηγός λοιπόν κατά τη σύγκρουση με την οπίσθια δεξιά πλευρά του Ι.Χ. που οδηγούσε κρατούσε και στηριζόταν στο τιμόνι, και όταν αυτό έσπασε από τη βάση του, βρέθηκε ξαφνικά στην καμπίνα μετέωρη, δίχως σημείο ή λαβή στήριξης (τιμόνι), ενώ ο κορμός της μεμιάς κόλλησε με βία πάνω στο κάθισμα. Η φορά της σύγκρουσης όμως ήταν τέτοια, δηλαδή από πίσω δεξιά, που ο κορμός της άτυχης Αννας ωθήθηκε προς τα πίσω και αριστερά μετά και την απώλεια στήριξης.
Το κορμί της -ενώ φορούσε ζώνη ασφάλειας σφήνωσε με βία στο κάθισμα, προκαλώντας μάλιστα έντονη αριστερόστροφη στρέβλωση σε αυτό (η οποία είναι εμφανής ακόμη), ενώ ο αυχένας της έμεινε μετέωρος στο κενό, αριστερά από το κάθισμα του οδηγού. Η βίαιη κάμψη και διάταση του αυχένα έκοψε το νήμα της ζωής της άτυχης ’ννας Πολλάτου, αφού είχε ως συνέπεια την απότομη διακοπή της αναπνευστικής λειτουργίας της, στοιχεία που επιβεβαιώνονται και από την ιατροδικαστική έκθεση.
H οικογένεια της άτυχης ’ννας, σύμφωνα με πληροφορίες, αναμένεται να αναζητήσει ευθύνες από την κατασκευάστρια εταιρεία, καθώς ένα τροχαίο περιστατικό που θα μπορούσε να εξελιχθεί σε ένα απλό ατύχημα τελικώς κατέληξε σε δυστύχημα που, σύμφωνα με τους ίδιους, οφείλεται σε ελαττωματικότητα του συγκεκριμένου Ι.Χ. Για τον λόγο αυτό η οικογένεια, που διόρισε και δικό της τεχνικό σύμβουλο μέσω του πληρεξούσιου δικηγόρου της Γιάννη Μαρακάκη, υποστηρίζει ότι αν δεν είχαν αποκολληθεί το ταμπλό και το τιμόνι, ο αυχένας της άτυχης ’ννας δεν θα είχε βρεθεί στο αριστερό κενό της καμπίνας και σήμερα θα υπήρχαν πολλές πιθανότητες εκείνη να ζούσε.