Χωρίς ζωντανή μετάδοση και με άλλον ιερέα τελέσθηκε και χθες (13/11) η Θεία Λειτουργία στους Αγίους Ισιδώρους στον Λυκαβηττό, λόγω του Μαραθωνίου, όπως λένε κάποιοι, που είχε κλείσει όλους τους δρόμους πέριξ του ναού κι έτσι ήταν αδύνατο να φτάσουν εκεί οι πιστοί.

Την ίδια στιγμή τη Θεία Λειτουργία τελεί άλλος ιερέας και όχι ο πατήρ Δημήτρης Λουπασάκης, ο οποίος αντιμετωπίζει πρόβλημα και δεν έχει τελέσει λειτουργία από τις 23 Οκτωβρίου που ταξίδεψε στην Κρήτη γα να δει τη μητέρα του. Έκτοτε, ο παπα-Δημήτρης δεν έχει τελέσει καμία Λειτουργία, με πληροφορίες του ekklisiaonline.gr να αναφέρουν πως είναι άρρωστος από γρίπη.

Όπως προσθέτει η εκκλησιαστική ιστοσελίδα, ο ιερέας είναι καταβεβλημένος, αφού, εκτός από τη γρίπη, είναι σε άσχημη ψυχολογική κατάσταση, λόγω του… πολέμου που δέχεται τον τελευταίο καιρό. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να μη δύναται προς ώρας να τελεί καθημερινά τις Ιερές Ακολουθίες των Αγίων Ισιδώρων.

Από μέρα σε μέρα

Όλα αυτά στη σκιά μιας τρίτης συνάντησης που αναμένεται από μέρα σε μέρα με τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο με τον εφημέριο του Λυκαβηττού και τους μοναχούς που τον πλαισιώνουν προκειμένου να δοθεί αποδεκτή προφανώς λύση από όλες τις πλευρές. Πληροφορίες μάλιστα αναφέρουν ότι δεν είναι απίθανο οι 16 νεαροί ρασοφόροι που επιθυμούν να γίνουν μοναχοί να μετακινηθούν στο μοναστήρι στη Βάρη και ο παπα-Δημήτρης να παραμείνει στον Λυκαβηττό.

«Είχαν πειστεί»

Υπενθυμίζεται ότι στη συνέντευξή του, πριν από 20 ημέρες, ο Αρχιεπίσκοπος είχε εκφράσει την πεποίθησή του ότι ο παπα-Δημήτρης και οι μοναχοί είχαν πειστεί να φύγουν από τον Λυκαβηττό: «Φαίνεται ότι πείστηκαν να φύγουν. Θα τους δώσω ένα μοναστήρι παλιό στη Βάρη, που θα γίνει κανονικό μοναστήρι με νόμο, παρακολούθηση κ.τ.λ. Θα έχουν κανόνες, θα πειθαρχούν κάπου».

Ο ίδιος είχε προσθέσει τότε: «Τους έδωσα περιθώριο λίγων ημερών και περιμένω σε πέντε μέρες απάντηση. Αν πουν ότι δέχονται, θα το παρακολουθήσουμε. Αν πουν “μένουμε εδώ”, θα γίνει ό,τι λένε οι κανόνες της Εκκλησίας και ό,τι λένε οι νόμοι του κράτους. Αν πάνε σε νόμιμο μοναστήρι και πάνε οι αφελείς, είναι υπόλογοι οι ίδιοι, αλλά θα είναι κάτι που ελέγχεται, ενώ τώρα δεν υπάρχει κανένας έλεγχος. Δεν επιτρέπεται η εργαλειοποίηση του Σταυρού. Θα μπει σε μία προθήκη στη μόνη που θα πάνε και όποιος θέλει μπορεί να προσκυνάει».

*Δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα On Time.