Ότι η τραγωδία στα Τέμπη με τη σύγκρουση των δύο τρένων είναι ευθύνη του σταθμάρχη Λάρισας και του μηχανοδηγού της επιβατικής αμαξοστοιχίας 62 που μπήκε στη γραμμή καθόδου θεωρεί ο σταθμάρχης Βόλου, Γιώργος Αποστολέρης. 

Μιλώντας στην εκπομπή Πρωινή Ζώνη του Action24 για το τραγικό δυστύχημα στη Λάρισα, ο Γιώργος Αποστολέρης τόνισε ότι ο σταθμάρχης Λάρισας έχει την ευθύνη, διότι δεν άλλαξε τη γραμμή, ενώ ευθύνη έχει και ο μηχανοδηγός της επιβατικής αμαξοστοιχίας διότι δεν έκανε εκφώνηση ότι είχε μπει στη γραμμή, διότι αν είχε κάνει, θα τον άκουγε ο μηχανοδηγός της εμπορικής αμαξοστοιχίας και ίσως να είχε αποφευχθεί έτσι η μοιραία σύγκρουση.

«Και οι δύο έκαναν λάθος. Ο ένας, ο σταθμάρχης, ασυνείδητα είχε το τρένο, ενώ περίμενε το εμπορικό πάνω στη γραμμή καθόδου, ο δε μηχανοδηγός δεν έκανε την προβλεπόμενη από τον κανονισμό εκφώνηση η αμαξοστοιχία 62 από Λάρισα μπαίνει στη γραμμή καθόδου μέχρι το Λιτόχωρο. Αν ο μηχανοδηγός έκανε εκφώνηση και το κατερχόμενο τρένο θα την άκουγε. Η πράξη είναι αποτρόπαια», είπε χαρακτηριστικά ο σταθμάρχης Βόλου για την τραγωδία στα Τέμπη.

«Δεν γύρισε τα ψαλίδια»

«Θρηνώ γι’ αυτό που έγινε στη γειτονική Λάρισα, όμως για να φτάσει αυτή η κατάσταση να γίνεται στα μπακαλοδεύτερα, κάποιοι μπακάληδες τα διαχειρίζονται. Δεν είναι μόνο ο σταθμάρχης είναι και ο μηχανοδηγός συνυπεύθυνος, διότι δεν έκανε την εκφώνηση, κάτι που ισχύει στην κυκλοφορία μέχρι σήμερα. Ναι, τα συστήματα δεν λειτουργούν. Πιστεύω, όμως, ότι υπάρχει ευθύνη στην όλη πράξη αυτή των δύο ανθρώπων. Είναι και οι δύο συνυπεύθυνοι. Ο σταθμάρχης είχε ενημερωθεί. Το ήξερε ότι περίμενε τρένο από την επερχόμενη γραμμή, όμως δεν γύρισε τα ψαλίδια», συμπλήρωσε ο Γιώργος Αποστολέρης.

«Δεν έπρεπε να δουλεύει ένας υπάλληλος 30 ημερών»

Παράλληλα ο Γιώργος Αποστολέρης έκανε αναφορά και στην εμπειρία που δεν είχε ο σταθμάρχης Λάρισας και τόνισε ότι δεν έπρεπε να είχε τοποθετηθεί σε αυτή τη θέση.

«Ο σταθμάρχης λόγω απειρίας και θρασύτατα ήταν στη Λάρισα, διότι στη Λάρισα δεν έπρεπε να δουλεύει ένας υπάλληλος 30 ημερών. Είναι ένας σταθμός που έχει πραγματικά μεγάλο φόρτο εργασίας. Θα έπρεπε να είναι στο Λιτόχωρο, στους Νέους Πόρους. Είναι μυητκή η διαδοχή. Αν δεν καθίσει κάποιος δίπλα μου τουλάχιστον 2, 3, 4 χρόνια δεν μπορεί να έχει την εμπειρία για να μπορεί να διαχειριστεί κρίσεις στην κυκλοφορία. Η εκπαίδευση του σταθμάρχη Λάρισας ήταν δύο μήνες», είπε ο σταθμάρχης Βόλου.

«Ήταν αχθοφόρος»

Ο Γιώργος Αποστολέρης περιέγραψε και το πώς ο σταθμάρχης Λάρισας βρέθηκε από αχθοφόρος σε αυτή τη θέση. «Ήταν αχθοφόρος. Έφυγε από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ μέσα από τα παιχνίδια των συνδικαλιστών, των υπουργείων και τον πετάξανε σε μια σχολή πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Από εκεί ο άνθρωπος αυτός για να φύγει από το χιλιάρικο και να πάει στα 1.500 έκανε κάποιες ενέργειες για να γυρίσει πίσω, να πάρει ένα επιπλέον ποσό, όμως δεν μπορούσε να γυρίσει στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, διότι είναι μια ιδιωτική εταιρεία και μετατάχθηκε στην ειδικότητα του σταθμάρχη. Αυτός που έκρινε ότι είναι ικανός αυτός ο άνθρωπος, δεν έχει ευθύνη; Αυτό που έλεγα για μπακαλοδεύτερα, κάποιοι μπακάληδες τα κρατάνε. Θέλουν κρέμασμα», συμπλήρωσε ο σταθμάρχης.