Τη λύση των εξωτερικών συνεργατών προέκρινε ο ΟΣΕ, προκειμένου να βρει το απαραίτητο προσωπικό για να καλύψει τα κενά στους σταθμούς πανελλαδικά.

Εν ολίγοις, ο Οργανισμός προχώρησε στην πρόσληψη 73 σταθμαρχών, οι οποίοι θα «κόβουν απόδειξη», όπως τουλάχιστον προκύπτει από την πρόσφατη απόφαση που αναρτήθηκε στη Διαύγεια και υπεγράφη από τον τέως διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΣΕ, Σπύρο Πατέρα. Δεν αποκλείεται να είναι μία από τις τελευταίες αποφάσεις του, καθώς ήδη αποτελεί παρελθόν για τον Οργανισμό.

Τραγική ειρωνεία

Από την άλλη πλευρά, η συγκυρία της ανακοίνωσης της πρόσληψης των 73 «εξωτερικών» σταθμαρχών διαθέτει μια τεράστια δόση τραγικής ειρωνείας, καθώς η δημοσίευση της απόφασης που ελήφθη στα μέσα του περασμένου Φεβρουαρίου έγινε στις 09.23 της 1ης Μαρτίου. Όταν δηλαδή είχε ήδη σημειωθεί το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη, το οποίο στοίχισε τη ζωή σε δεκάδες συνανθρώπους μας.

Η εν λόγω απόφαση αφορά την εξάμηνη πρόσληψη σταθμαρχών και το κόστος της ανέρχεται στα 970.920 ευρώ. Αυτό σημαίνει πως κάθε σταθμάρχης θα αμειφθεί περίπου 75.000 για το έργο που θα παρέχει, ενώ ο μηνιαίος μισθός του θα ανέλθει στα 2.200 ευρώ. Ωστόσο, η απόφαση φανερώνει και κάτι παραπάνω και αυτό είναι η ανάγκη του Οργανισμού για περισσότερους σταθμάρχες, καθώς καταγράφεται σημαντική έλλειψη προσωπικού.

Συγκεκριμένα, όπως είχε αναφέρει ο Σπύρος Πατέρας στην «Α», ο αριθμός των εργαζομένων του ΟΣΕ είχε συρρικνωθεί σημαντικά, καθώς από τους 2.500 εργαζομένους το 2010 ο Οργανισμός πλέον μετράει περίπου 700, ενώ ακόμα και αυτοί είναι προχωρημένης ηλικίας, με αποτέλεσμα να οδεύουν προς τη σύνταξη.

Αποτέλεσμα των παραπάνω είναι ο ΟΣΕ να αναζητεί τρόπους να αποκτήσει γρήγορα έμπειρο προσωπικό και ήδη τρέχει ένας διαγωνισμός, από τον οποίον έχουν επιλεγεί 117 άτομα που αναμένεται να προσληφθούν εντός του α’ εξαμήνου. Επίσης, θα τρέξει και ένας νέος διαγωνισμός για την πρόσληψη επιπλέον 100 εργαζομένων.

Ρεπορτάζ: Γεράσιμος Σεραφειμίδης
Δημοσιεύτηκε στην ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ στις 3/3