Τραγωδία στα Τέμπη: Βλάβη σε επιβατικό τρένο πριν τη σύγκρουση - Υψηλή τάση βολτ έκοψε τις γραμμές
Μέσα στον ακινητοποιημένο συρμό έμειναν για δύο ώρες οι επιβάτες
Ανατριχίλα προκαλείται από την αποκάλυψη ότι η προηγούμενη επιβατική αμαξοστοιχία εκείνης που συγκρούστηκε με την εμπορευματική το βράδυ της Τρίτης, η οποία εκτελούσε το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη, έπαθε χοντρή βλάβη, με αποτέλεσμα να αποσυρθεί.
Όπως αναφέρεται σε ρεπορτάζ του Star, τη μοιραία ημέρα γύρω στις πέντε και τέταρτο και την ώρα που ο συρμός ο οποίος εκτελούσε το δρομολόγιο Αθήνα - Θεσσαλονίκη είχε φθάσει στον Παλαιοφάρσαλο και κατέβαιναν οι επιβάτες σημειώθηκε έκρηξη στο καλώδιο υψηλής τάσης το οποίο έχει ρεύμα πάνω από 2.500 βόλτ με αποτέλεσμα να κοπεί και να πέσει πάνω στις γραμμές.
Επικράτησε πανικός και αναστάτωση. Ο συρμός έμεινε ακινητοποιημένος στον σταθμό, χωρίς αρχικά να επιτρέπεται στους επιβάτες να βγουν έξω για τουλάχιστον δύο ώρες, καθώς υπήρχε μεγάλος κίνδυνος να χτυπηθούν από τη διαρροή ρεύματος.
Οι 450 επιβάτες έφυγαν για τον προορισμό τους με λεωφορεία, ενώ έπειτα από αρκετή ώρα ο συρμός αποσύρθηκε.
Λόγω του τεχνικού προβλήματος έγινε αναγκαστική μονοδρόμηση των σιδηροδρομικών γραμμών.
Τα επόμενα τέσσερα τρένα που ακολούθησαν, κινήθηκαν από τη γραμμή καθόδου.
Αυτό συνέβη και με το δρομολόγιο του προαστιακού που έφυγε ανάποδα από Παλαιοφάρσαλο προς τη Λάρισα.
Στις 10:15 η μοιραία αμαξοστοιχία με τον αριθμό 62 έφτασε από την Αθήνα στον σταθμό του Παλαιοφάρσαλου. Το τρένο καθυστέρησε για περίπου 14 λεπτά στο σταθμό, για να γίνει αλλαγή του μηχανοδηγού.
Όπως αναφέρεται σε ρεπορτάζ του Star, τη μοιραία ημέρα γύρω στις πέντε και τέταρτο και την ώρα που ο συρμός ο οποίος εκτελούσε το δρομολόγιο Αθήνα - Θεσσαλονίκη είχε φθάσει στον Παλαιοφάρσαλο και κατέβαιναν οι επιβάτες σημειώθηκε έκρηξη στο καλώδιο υψηλής τάσης το οποίο έχει ρεύμα πάνω από 2.500 βόλτ με αποτέλεσμα να κοπεί και να πέσει πάνω στις γραμμές.
Επικράτησε πανικός και αναστάτωση. Ο συρμός έμεινε ακινητοποιημένος στον σταθμό, χωρίς αρχικά να επιτρέπεται στους επιβάτες να βγουν έξω για τουλάχιστον δύο ώρες, καθώς υπήρχε μεγάλος κίνδυνος να χτυπηθούν από τη διαρροή ρεύματος.
Οι 450 επιβάτες έφυγαν για τον προορισμό τους με λεωφορεία, ενώ έπειτα από αρκετή ώρα ο συρμός αποσύρθηκε.
Λόγω του τεχνικού προβλήματος έγινε αναγκαστική μονοδρόμηση των σιδηροδρομικών γραμμών.
Τα επόμενα τέσσερα τρένα που ακολούθησαν, κινήθηκαν από τη γραμμή καθόδου.
Αυτό συνέβη και με το δρομολόγιο του προαστιακού που έφυγε ανάποδα από Παλαιοφάρσαλο προς τη Λάρισα.
Στις 10:15 η μοιραία αμαξοστοιχία με τον αριθμό 62 έφτασε από την Αθήνα στον σταθμό του Παλαιοφάρσαλου. Το τρένο καθυστέρησε για περίπου 14 λεπτά στο σταθμό, για να γίνει αλλαγή του μηχανοδηγού.