Σοκάρουν οι αποκαλύψεις για τη λειτουργία του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας, λίγα 24ωρα μετά την ανείπωτη τραγωδία στα Τέμπη, με τη σύγκρουση των δύο τρένων να αφήνει πίσω της 57 νεκρούς και ατελείωτη θλίψη. 

Οι δύο σταθμάρχες που είχαν τις προηγούμενες βάρδιες από τον προφυλακισμένο συνάδελφό τους, τον σταθμάρχη Λάρισας, μίλησαν στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star, και αναφέρθηκαν στα εξαντλητικά ωράρια στις θέσεις τους.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του τηλεοπτικού σταθμού, ο σταθμάρχης με τα αρχικά Τ.Χ., σύμφωνα με όσα ισχυρίζεται, αναγκάστηκε να αλλάξει τη βραδινή βάρδιά του που εκείνη τη μοιραία νύχτα σε πρωινή, καθώς ήταν εξαντλημένος από τα συνεχή μεροκάματα: δούλευε χωρίς ρεπό επί 20 ημέρες!

Μάλιστα, όπως αναφέρουν οι σταθμάρχες αναγκάζονταν να αλλάζουν μεταξύ τους τις βάρδιές τους, προκειμένου να εξυπηρετήσουν τις δικές τους υποχρεώσεις που είχαν.

Όσον αφορά τον επίμαχο σταθμάρχη της βραδινής βάρδιας με τα αρχικά Π.Κ., αυτός υποστηρίζει ότι είχε μια δύσκολη βάρδια και ότι χρειάστηκε να κάνει 35 διευθετήσεις τρένων, έχοντας μεγάλο φόρτο εργασίας. Πρόκειται για τον υπάλληλο που υποτίθεται ότι είχε βάρδια μέχρι τις 23:00 και σύμφωνα με τον προφυλακισμένο συνάδελφό του έφυγε 40 λεπτά νωρίτερα. Ο ίδιος βέβαια ισχυρίζεται ότι έφυγε κανονικά στην ώρα του.