Περιφέρεια Πελοποννήσου: Ξεκινά η κατασκευή της νέας γέφυρας του Ευρώτα στη Σκάλα Λακωνίας
Την Τετάρτη 8 Μαρτίου ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου, Παναγιώτης Νίκας, υπέγραψε στη Σπάρτη, στο διοικητήριο της Π.Ε. Λακωνίας, το εργολαβικό συμφωνητικό με τον ανάδοχο του πιο πάνω έργου, ο προϋπολογισμός του οποίου ανέρχεται σε 4.465.000 ευρώ
Σε φάση υλοποίησης μπαίνει πλέον η κατασκευή της νέας γέφυρας στον Ευρώτα, στην περιοχή της Σκάλας Λακωνίας, η οποία θα αντικαταστήσει την υφιστάμενη μεταλλική - χαρακτηρισμένη εδώ και 20 χρόνια ως ακατάλληλη, λόγω της φθοράς της.
Την Τετάρτη 8 Μαρτίου ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου, Παναγιώτης Νίκας, υπέγραψε στη Σπάρτη, στο διοικητήριο της Π.Ε. Λακωνίας, το εργολαβικό συμφωνητικό με τον ανάδοχο του πιο πάνω έργου, ο προϋπολογισμός του οποίου ανέρχεται σε 4.465.000 ευρώ.
«Είναι ένα έργο που η τοπική κοινωνία, η Λακωνία ολόκληρη, περίμενε για δεκαετίες, έργο πολλές φορές -και από πολλούς- υπεσχημένο, το οποίο γίνεται πράξη πλέον, με σκοπό να συμβάλει και αυτό στην ανάπτυξη της περιοχής», τόνισε ο περιφερειάρχης, μετά την υπογραφή της σύμβασης, παρουσία των αντιπεριφερειαρχών Λακωνίας Θεόδωρου Βερούτη και Υποδομών Νίκωνα Τζινιέρη και του δημάρχου Ευρώτα Δήμου Βέρδου.
Ο περιφερειάρχης Π. Νίκας γνωστοποίησε, εξάλλου, ότι οι εργασίες θα ξεκινήσουν άμεσα, ενώ σε περίπου δύο εβδομάδες προγραμματίζεται η τελετή θεμελίωσης της νέας γέφυρας στη Σκάλα. Δήλωσε, ακόμα, ότι την ερχόμενη Παρασκευή 10 Μαρτίου θα βρεθεί και πάλι στη Σπάρτη, προκειμένου να υπογράψει σειρά συμβάσεων για διάφορα έργα της Λακωνίας.
Η νέα οδική γέφυρα θα κατασκευαστεί ακριβώς δίπλα στην υπάρχουσα μεταλλική, αντικαθιστώντας την παλαιά κατασκευή. H παλιά μεταλλική γέφυρα, η οποία μετρά 126 χρόνια ζωής και αποτελεί πλέον κομμάτι της ιστορίας του τόπου, θα αποκατασταθεί και θα αξιοποιηθεί ως πεζογέφυρα.
Παράληλλα προορίζεται να καταστεί χώρος ψυχαγωγίας και πρασίνου, με εργονομικό σχεδιασμό, αναβαθμίζοντας έτσι τον συγκεκριμένο κόμβο που ενώνει την κεντρική με τη νοτιανατολική Λακωνία.
Η παλαιά γέφυρα άρχισε να κατασκευάζεται το 1896, με τους σχεδιαστές και τους κατασκευαστές της να είναι Γερμανοί και Ιταλοί αντίστοιχα. Το 2001, κατόπιν ελέγχου από κλιμάκιο μηχανικών του ΥΠΕΧΩΔΕ, χαρακτηρίστηκε ακατάλληλη.