Τραγωδία στα Τέμπη: Θα είχε αποφευχθεί το κακό με ορισμό σταθμάρχη στον «Ευαγγελισμό», όταν κατέρρευσε η τηλεδιοίκηση
Παραλείψεις τραγικές που αν είχαν αποφευχθεί δεν θα είχε συμβεί το μεγαλύτερο σιδηροδρομικό δυστύχημα στη χώρα
Δεν σταματούν να γίνονται γνωστές παραλέιψεις τραγικές που αν είχαν αποφευχθεί δεν θα είχε συμβεί το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη που βύθισε σε πένθος τη χώρα. Ο σταθμός «Ευαγγελισμός» που βρίσκεται ελάχιστα χιλιόμετρα μακριά από το σημείο της μοιραίας σύγκρουσης, και θα μπορούσε να αποτρέψει το δυστύχημα έκλεισε από τον καιρό που ενεργοποιήθηκε το σύστημα τηλεδιοίκησης σύμφωνα με αποκάλυψη του Open. Υπήρχε δηλαδή εκεί κανονικά σταθμάρχης και κλειδούχος και έκαναν βάρδιες.
Όταν όμως κατέρρευσε η τηλεδιοίκηση δεν ενεργοποιήθηκε εκεί ξανά σταθμάρχης κάτι το οποίο θα εμπόδιζε το ατύχημα. Σύμφωνα με τον Κώστα Γενηδουνιά πρόεδρο των Μηχανοδηγών… «δεν θα γινόταν η σύγκρουση αν λειτουργούσε ο σταθμός Ευαγγελισμός».
Οι δικλείδες ασφαλείας που είχε στη διάθεσή του ο ΟΣΕ πριν από την τεχνολογική αναβάθμιση του συστήματος δεν επανήλθαν ποτέ και ο σταθμός δεν λειτουργούσε τα τελευταία χρόνια.
Το μοιραίο βράδυ, πάντως, ο μηχανοδηγός του Ιντερσιτι φαίνεται να αντιλαμβάνεται ότι κάτι δεν πάει καλά και τηλεφωνεί σε έναν συνάδελφό του να τον ρωτήσει αν κινούνται στην ίδια γραμμή. Στο πρόγραμμα φαίνονταν ότι οδηγούσε την εμπορική αμαξοστοιχία που μόλις είχε περάσει τους Νέους Πόρους, ωστόσο την τελευταία στιγμή έγινε αλλαγή και έμεινε στη Θεσσαλονίκη.
Να σημειωθεί ότι ο εφέτης ανακριτής που έχει αναλάβει την υπόθεση αναμένεται να καλέσει εκ νέου τους δύο σταθμάρχες της απογευματινής βάρδιας, αλλά και τον επιθεωρητή του ΟΣΕ.
Την ίδια ώρα, μαρτυρία καθαρίστριας του σταθμού στη Λάρισα φανερώνει το μπάχαλο που επικρατούσε στο σταθμαρχείο. Όπως αναφέρει, έσβηναν τα φώτα και έκαναν πάρτι με τσιγάρα και μουσική.
Όταν όμως κατέρρευσε η τηλεδιοίκηση δεν ενεργοποιήθηκε εκεί ξανά σταθμάρχης κάτι το οποίο θα εμπόδιζε το ατύχημα. Σύμφωνα με τον Κώστα Γενηδουνιά πρόεδρο των Μηχανοδηγών… «δεν θα γινόταν η σύγκρουση αν λειτουργούσε ο σταθμός Ευαγγελισμός».
Οι δικλείδες ασφαλείας που είχε στη διάθεσή του ο ΟΣΕ πριν από την τεχνολογική αναβάθμιση του συστήματος δεν επανήλθαν ποτέ και ο σταθμός δεν λειτουργούσε τα τελευταία χρόνια.
Το μοιραίο βράδυ, πάντως, ο μηχανοδηγός του Ιντερσιτι φαίνεται να αντιλαμβάνεται ότι κάτι δεν πάει καλά και τηλεφωνεί σε έναν συνάδελφό του να τον ρωτήσει αν κινούνται στην ίδια γραμμή. Στο πρόγραμμα φαίνονταν ότι οδηγούσε την εμπορική αμαξοστοιχία που μόλις είχε περάσει τους Νέους Πόρους, ωστόσο την τελευταία στιγμή έγινε αλλαγή και έμεινε στη Θεσσαλονίκη.
Να σημειωθεί ότι ο εφέτης ανακριτής που έχει αναλάβει την υπόθεση αναμένεται να καλέσει εκ νέου τους δύο σταθμάρχες της απογευματινής βάρδιας, αλλά και τον επιθεωρητή του ΟΣΕ.
Την ίδια ώρα, μαρτυρία καθαρίστριας του σταθμού στη Λάρισα φανερώνει το μπάχαλο που επικρατούσε στο σταθμαρχείο. Όπως αναφέρει, έσβηναν τα φώτα και έκαναν πάρτι με τσιγάρα και μουσική.