Έναν μήνα μετά το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη, το σιδηροδρομικό δίκτυο της Ελλάδας δεν έχει επανέλθει.

Ειδικότερα, παρά τον αρχικό σχεδιασμό, τα δρομολόγια των τρένων από Αθήνα προς Κιάτο και Αίγιο δεν ξεκίνησαν σήμερα, όπως και τα υπεραστικά δρομολόγια στη Βόρεια Ελλάδα.

Σύμφωνα με την ΕΡΤ, οι εργαζόμενοι στον σιδηρόδρομο δεν έχουν λάβει τις γραπτές εγγυήσεις που έχουν ζητήσει από τον ΟΣΕ, μετά την τραγωδία στα Τέμπη, ενώ η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης είχε ζητήσει με έγγραφό της, την παράταση της ακινησίας των τρένων στα τμήματα:
Θεσσαλονίκη – Φλώρινα
Θεσσαλονίκη – Δράμα
Αλεξανδρούπολη – Ξανθή

Αξίζει να σημειωθεί πως δεν έχει λειτουργήσει ούτε το τμήμα Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο, όπως αρχικά είχε ανακοινωθεί, κατά την πρώτη φάση της επανεκκίνησης, την περασμένη Τετάρτη 22/03.


Τα δρομολόγια που λειτουργούν

Το δίκτυο που λειτουργεί είναι αυτό του προαστιακού και συγκεκριμένα στα τμήματα:
Πειραιάς – Αθήνα – Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών – Αεροδρόμιο
Κάντζα – Λιόσια
Αθήνα – Οινόη – Χαλκίδα
Κάτω Αχαΐα – Πάτρα και
Πάτρα – Ρίο

Ακόμα, λειτουργεί το τουριστικό τμήμα Διακοφτό – Καλάβρυτα και Ολυμπία – Πύργος – Κατάκολο.

Σημειώνεται πως σύμφωνα με το ρεπορτάζ, υπάρχουν προβλήματα στο Βόλος – Μηλιές.


Τι συμβαίνει με τις εμπορικές αμαξοστοιχίες

Αρχικά, είχαν ξεκινήσει τα δρομολόγια των εμπορικών αμαξοστοιχιών από Hellenic Train και Goldair Cargo, ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες, η Hellenic Train φέρεται να σταμάτησε να εκτελεί εμπορευματικά δρομολόγια.

Την ίδια ώρα, ο ΟΣΕ διαβεβαιώνει πως το δίκτυο μπορεί να λειτουργήσει με ασφάλεια.