Δεν ήταν ιδανική η επανεκκίνηση για τον σιδηρόδρομο, αφού αντιμετωπίζει πολλά προβλήματα, με τους εργαζόμενους να παρουσιάζουν τη χειρόγραφη εποχή του σιδηρόδρομου που καλά κρατεί στο 2023.

«H κατάσταση καλυτερεύει… προς το χειρότερο. Βραδυπορία 6χλμ στον προαστιακό Αθήνας (Χαλκίδα). Ισόπεδη διάβαση στην Αυλίδα εκτός(Προαστιακός)».

«Φρένο» σε δρομολόγια

Ο προαστιακός τελικά δεν ξεκίνησε σήμερα όπως ήταν προγραμματισμένο να γίνει για Κιάτο και Αίγιο και δεν έγιναν ούτε και τα υπεραστικά δρομολόγια στη βόρεια Ελλάδα.

Ειδικά ο εμπορικός κόσμος είναι σε απόγνωση αφού περιμένουν να πάρουν και να στείλουν εμπορεύματα, ενώ τελικά το πρώτο δρομολόγιο όταν θα γίνει, έχει αποφασιστεί να είναι επιβατικό.

Ο κεντρικός σταθμάρχης θα αποκαλύψει πως ανήμερα 25ης Μαρτίου, από το Ζευγολατιό ως το Κιάτο έκλεψαν τα καλώδια.

Τα δρομολόγια πάνε πίσω καθώς σύμφωνα με τους εργαζόμενους δεν έχουν λάβει όλες τις γραπτές εγγυήσεις που έχουν ζητήσει από τον ΟΣΕ, ενώ δε δέχτηκαν τα φορητά GSM που τους δόθηκαν, κρίνοντάς τα ανεπαρκή, ειδικά για τις επικοινωνίες στα τούνελ.

Πρακτικά σήμερα γίνονται μόνο τα δρομολόγια:

1. Πειραιάς – Αεροδρόμιο

2. Αθήνα – Χαλκίδα

3. Κάντζα – Λιόσια

4. Πάτρα – Κάτω Αχαΐα

5. Πάτρα – Ρίο

6. Διακοφτό – Καλάβρυτα (Οδοντωτός)

7. Πύργος – Ολυμπία – Κατάκολο

8. Προαστιακός (Πάτρα)

Ανάμεσα στα προβλήματα που βάζουν οι εργαζόμενοι είναι:

– Προβληματικοί συρμοί (βλάβες)

– Επικοινωνίες (Πλατύ – Φλώρινα, Στρυμόνας)

– Πιστοποιητικά καταλληλότητας γεφυρών

– Στελέχωση σταθμαρχείων

Την ώρα που οι εργαζόμενοι καταγγέλλουν ανεπάρκειες και ελλείψεις, αίσθηση προκαλεί η κίνηση των δικαστικών Αρχών να ζητήσουν από τον στρατό να φυλάει τα βαγόνια για να μην υπάρξουν τυχόν αλλοιώσεις που θα δυσχεράνουν την έρευνα κυρίως σε ό,τι αφορά το πώς κάηκαν.

Χειρόφρενο τραβάει και το μετρό την Τρίτη, καθώς οι γραμμές 2 και 3 δε θα λειτουργήσουν, με τους εργαζομένους να καταγγέλλουν ελλείψεις σε προσωπικό και ανταλλακτικά.