Με νέα δομή υποδέχεται τη φετινή τουριστική σεζόν, η Marketing Greece - εταιρεία του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) - που λειτουργεί ως συνδετικός κρίκος στον τουριστικό χώρο και φέτος συμπληρώνει δέκα χρόνια, διατηρώντας το προβάδισμα στο destination marketing της Ελλάδας.

 Η Ιωάννα Δρέττα που ήταν CEO της εταιρείας τα τελευταία έξι χρόνια, αφήνει τη θέση της CEO, παραμένοντας, ωστόσο, ενεργό μέλος του Δ.Σ.

 

 

Στην ουσία, με τις τελευταίες οργανωτικές αλλαγές η εταιρεία ανατροφοδοτεί την ιδια την εταιρεία με στελέχη κάνοντας αποκλειστικά και μόνο εσωτερικές μετακινήσεις.

 Έτσι, στη νέα της μορφή, η Marketing Greece δεν θα έχει CEO αλλά Γενικό Διευθυντή, θέση που αναλαμβάνει ο Νίκος Διαμαντόπουλος, ο οποίος βρίσκεται στο δυναμικό της εταιρείας από την ίδρυσή της ως διευθυντής web and digital content.

 Επιπλέον, η Ρένα Σκουλούδη και ο Θρασύβουλος Πετρόπουλος, που είναι επίσης από τα πρώτα στελέχη της εταιρείας, αναβαθμίζονται αναλαμβάνοντας καθήκοντα Senior Marketing Strategist και Head Of Editorial, αντίστοιχα.

 

 

«Νιώθω μεγάλη τιμή, αλλά και συγκίνηση, που και το επόμενο βήμα της επαγγελματικής μου πορείας γίνεται εντός της Marketing Greece. Έχοντας ζήσει την εταιρεία εκ των έσω, από την πρώτη στιγμή λειτουργίας της, είμαι πολύ υπερήφανος για την πορεία και την ομάδα της Marketing Greece και σίγουρος για τη δυναμική και τις νέες κατακτήσεις που μπορούμε να φέρουμε», είπε από την πλευρά του ο νέος Γενικός Διευθυντής της εταιρείας, Νίκος Διαμαντόπουλος.

 Οι νέοι στόχοι

 Σύμφωνα με πληροφορίες του parapolitika.gr η Marketing Greece σχεδιάζει το επόμενο διάστημα να επικεντρωθεί ακόμη περισσότερο στη βιώσιμη ανάπτυξη, ενισχύοντας τα πρωτοποριακά της εργαλεία και παρακινώντας ένα μεγαλύτερο αριθμό επαγγελματιών να προβεί σε eco δρασεις όπως συνέβη κατά το παρελθόν με το Zero Waste και το τρίπτυχο Reduce – Replace – Recycle.

 Μάλιστα, στα άμεσα σχέδια της εταιρείας είναι να τρέξει ένα ένα μεγάλο fund raising με υποστηρικτές κορυφαίους ομίλους του επιχειρηματικού κλάδου της χώρας για να υλοποιηθούν νέες δράσεις πάνω στο βιώσιμο τουρισμό.


 Βασικός στόχος της ομάδας της Marketing Greece είναι να παροτρύνει ταξιδιώτες και επισκέπτες να βιώσουν μέσω της διαμονής τους την εμπειρία της αυθεντικής ταυτότητας των ελληνικών προορισμών, με έμφαση τη Φύση, τον Πολιτισμό, την Ευεξία (Wellness) και τη Γαστρονομία.

 Θυμίζουμε ότι η Marketing Greece είχε πραγματοποιήσει την καμπάνια «Oh my Greece που παραχωρήθηκε δωρεάν στον ΕΟΤ και που ανέλαβε να την υποστηρίξει δαπανώντας πάνω από 2 εκατ. Ευρω, μέσω ενός πολύ δυναμικού fund raising που είχαν υποστηρίξει πάνω από εικοσιπέντε εταιρείες μεταξύ των οποίων η Fraport, η Eurobank, η AEGEAN, κ.α.

 Με τα χρήματα εκείνα, η εταιρεία επανασχεδίασε και λάνσαρε νέες δράσεις όπως το «Discover Greece»», το «We are all Marketing Greece», το «This is Αthens and Partners», το «Greece From Home», κ.α.

 Επιπλέον, με τις νέες εσωτερικές αλλαγές, η Marketing Greece συνεχίζει τις καμπάνιες για δημοφιλείς και λιγότερους προβεβλημένους προορισμούς, καθώς και τις ενέργειες όσον αφορά την κοινωνική ευθύνη και την καινοτομία. Μέλημα της ομάδας της είναι να πρωτοτυπεί αλλά και να εναρμονίζεται με τις απαιτήσεις του τουρισμού που είναι μια διαρκώς ανταγωνιστική και μεταβαλλόμενη αγοράς.

 «Η μεγάλη οικογένεια της Marketing Greece, τα στελέχη -παλαιότερα και νεότερα-, η μεγάλη ομάδα συνεργατών, φίλων, υποστηρικτών που μας πίστεψαν, χορηγών και φορέων που μας εμπιστεύτηκαν είναι περήφανοι για όσα η εταιρεία κατάφερε και για τον τρόπο που συμβάλλει στην επικοινωνία της χώρας», σχολίασε σχετικά η Ιωάννα Δρέττα, δεδομένου ότι η Marketing Greece προχώρησε σε μια σειρά εσωτερικών οργανωτικών αλλαγών για να περάσει σε μια νέα εποχή, με στόχο την εξασφάλιση της μεγιστοποίησης των αποτελεσμάτων του έργου της.

 «Ήταν μεγάλη μου τιμή και χαρά που ήμουν CEO της Marketing Greece, και πλέον ως μέλος του ΔΣ θα συνδράμω τη συνέχιση αυτής της μεγάλης προσπάθειας. Είμαι απολύτως βέβαιη για το λαμπρό μέλλον της εταιρείας», πρόσθεσε τονίζοντας πως εδώ και μια δεκαετία η Marketing Greece παράγει εικόνα και φήμη για την Ελλάδα όπως και γνώση σε όλους όσους εμπλέκονται στον τουρισμό, με τρόπο επιδραστικό και καθοριστικό.

 Ενισχύσεις αναμένονται όσον αφορά το πεδίο των Ψηφιακών Νομάδων (digital nomads) κατά το μοντέλο της πρωτοβουλίας Work From Greece - ένα νέο μοντέλο τουρισμού που είχε εμπνευστεί η Ιωάννα Δρέττα και που κατέγραψε ανοδική πορεία τοποθετώντας την Ελλάδα, ψηλά στο διεθνή χάρτη.

 Μετά την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη οι ελληνικοί προορισμοί που συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τους digital nomads, είναι η Ρόδος, ο Βόλος, τα Χανιά, η Καλαμάτα, η Νάξος, τα Ιωάννινα, η Μυτιλήνη και η Χαλκίδα.

 Γ. Ρέτσος (πρόεδρος ΣΕΤΕ): H Marketing Greece περνά σε μια νέα εποχή

 

 

«Η Marketing Greece πλέον, ώριμη, ισχυρή, αποτελεσματική, όπως την οραματίστηκε ο Ανδρέας Ανδρεάδης, είναι έτοιμη να περάσει στην επόμενη φάση της, ανταποκρινόμενη στις νέες ανάγκες που διαρκώς γεννιούνται. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό ότι το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας, με μια σειρά εσωτερικών οργανωτικών αλλαγών, έχει τις γνώσεις, την εκπαίδευση και το κίνητρο για να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων και να οδηγήσει τη Marketing Greece σε νέες ιστορίες επιτυχίας. Τους ευχόμαστε κάθε επιτυχία στα νέα τους καθήκοντα», είπε ο Γιάννης Ρέτσος, πρόεδρος του ΣΕΤΕ απευθύνοντας ιδιαίτερες ευχαριστίες στην Ιωάννα Δρέττα για την «αποτελεσματική δουλειά που έκανε, για τη μεγάλη της προσφορά στην εταιρία, τον ΣΕΤΕ, αλλά και στον ελληνικό τουρισμό γενικότερα».