ΑΑΔΕ: Στο στόχαστρο τα "μαύρα" εισοδήματα των influencers
Έλεγχος της ΑΑΔΕ στα social media των influencers για "μαύρες" πωλήσεις και αδήλωτα εισοδήματα
To υπουργείο Ανάπτυξης και η ΑΑΔΕ έχουν στο "στόχαστρό" τους influencers, με την Εφορία να «ξεσκονίζει» μια σειρά από social πλατφόρμες, όπως Facebook, Instagram και TikTok.
Συγκεκριμένα, το υπουργείο Ανάπτυξης ερευνά εάν οι influencers τηρούν την καταναλωτική νομοθεσία, ενώ οι φορολογικές Αρχές αναζητούν «μαύρες» πωλήσεις, αδήλωτα εισοδήματα και «μαϊμού» επιχειρήσεις.
Αντίστοιχα:
Macro influencers (100.000-500.000 followers): 1.000-3.000 ευρώ ανά post
Micro influencers (3.000-30.000 followers): 300-1.000 ευρώ ανά post
Νano influencers (έως 3.000 followers): 100-500 ευρώ ανά post
Ακολουθούν η Ελένη Μενεγάκη και η Ελένη Φουρέιρα, με 1.300.000 followers, καθώς και ο Ανδρέας Γεωργίου και η Ιωάννα Τούνη, με 1.200.000 και 1.100.000 followers, αντίστοιχα.
Συγκεκριμένα, το υπουργείο Ανάπτυξης ερευνά εάν οι influencers τηρούν την καταναλωτική νομοθεσία, ενώ οι φορολογικές Αρχές αναζητούν «μαύρες» πωλήσεις, αδήλωτα εισοδήματα και «μαϊμού» επιχειρήσεις.
Influencers: Οι απολαβές ανά post
Στην κατηγορία των mega influencers εντάσσονται όσοι έχουν από 500 χιλιάδες έως 2 εκατομμύρια followers και μπορούν να λάβουν το ποσό των 3.000-10.000 ευρώ ανά post.Αντίστοιχα:
Macro influencers (100.000-500.000 followers): 1.000-3.000 ευρώ ανά post
Micro influencers (3.000-30.000 followers): 300-1.000 ευρώ ανά post
Νano influencers (έως 3.000 followers): 100-500 ευρώ ανά post
Οι Έλληνες influencers με τους περισσότερους followers
Στην κορυφή των Ελλήνων influencers με τους περισσότερους followers βρίσκονται ο Άκης Πετρετζίκης και ο Κώστας Τσιμίκας, με 1.800.000 followers.Ακολουθούν η Ελένη Μενεγάκη και η Ελένη Φουρέιρα, με 1.300.000 followers, καθώς και ο Ανδρέας Γεωργίου και η Ιωάννα Τούνη, με 1.200.000 και 1.100.000 followers, αντίστοιχα.