Τα επιχειρήματα της Εκκλησίας για τη διαφωνία της σχετικά με το νομοσχέδιο της κυβέρνησης που θεσμοθετεί τον γάμο των ομόφυλων ζευγαριών παραθέτει μέσα από άρθρο του στα Παραπολιτικά ο μητροπολίτης Φθιώτιδας κ. Συμεών.

«Αντιδράσεις υπάρχουν και αυτή που αντιδρά είναι η κοινωνία. Πρόσφατα είχε απασχολήσει την κοινή γνώµη αν το νόµιµο είναι ηθικό, να το ξανασκεφτούµε αυτό. Για τα συνειδητά µέλη της Εκκλησίας, που ζουν πνευµατική ζωή, που αγωνίζονται, όποια αµαρτήµατα, πάθη κι αδυναµίες κι αν έχουν, δεν αποτελεί πρόβληµα η οποιαδήποτε πολιτειακή ρύθµιση για οποιοδήποτε θέµα», ανέφερε μεταξύ άλλων.

*Διαβάστε εδώ: Εκκλησία της Ελλάδος για τον γάμο των ομόφυλων ζευγαριών: Δεν μπορούμε να τον αποδεχθούμε - Αλλοιώνεται ο θεσμός της οικογένειας

Ολόκληρο το άρθρο του μητροπολίτη Φθιώτιδας Συμεών στα Παραπολιτικά

«Η Εκκλησία δεν λειτουργεί αντιδραστικά, η Εκκλησία προτείνει, στηρίζει, καταθέτει την αλήθεια της, καταθέτει την εµπειρία της, καταθέτει το βίωµά της. ∆εν λειτουργεί µε όρους άµυνας ή όρους επίθεσης, γιατί η άµυνα και η επίθεση προϋποθέτουν εχθρούς. ∆εν είναι δυνατόν τα µέλη της Πολιτείας, που είναι «παιδιά» µας, ούτε η κοινωνία να είναι κάτι αντίπαλο σε εµάς. Είναι η οικογένειά µας και η Εκκλησία µιλάει στα «παιδιά» της όπως και µια µάνα ή ένας πατέρας, έννοιες που δεν θέλουµε ποτέ να εκλείψουν, γιατί ειδικά η λέξη «µάνα» είναι πολύ ιερή, είναι αγία και πρέπει πολύ να το σκεφτεί κανείς αν είναι να καταργήσει αυτή τη λέξη από τα χείλη των ανθρώπων. Αντιδράσεις υπάρχουν και αυτή που αντιδρά είναι η κοινωνία. Πρόσφατα είχε απασχολήσει την κοινή γνώµη αν το νόµιµο είναι ηθικό, να το ξανασκεφτούµε αυτό. Για τα συνειδητά µέλη της Εκκλησίας, που ζουν πνευµατική ζωή, που αγωνίζονται, όποια αµαρτήµατα, πάθη κι αδυναµίες κι αν έχουν, δεν αποτελεί πρόβληµα η οποιαδήποτε πολιτειακή ρύθµιση για οποιοδήποτε θέµα. Οποιος ζει µε τον νόµο του Χριστού, µε τον νόµο του Ευαγγελίου µπορεί να υπάρξει σε οποιοδήποτε περιβάλλον και να πορευθεί. Από την άλλη πλευρά, νοµίζω ότι δεν είναι σωστό να στοχοποιείται η Εκκλησία ως φορέας σκοταδισµού ή συντηρητισµού. Μη φτάσουµε στο όνοµα των δικαιωµάτων να στερηθούµε το δικαίωµα της έκφρασης, το δικαίωµα της γνώµης, το δικαίωµα της δικής µας ταυτότητας».