Του Διονύση Θανάσουλα, εφημερίδα ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

Η πορσελάνη της Λιμόζ -μία από τις ακριβότερες στον κόσμο- σπάει με έναν ιδιαίτερο τρόπο όταν, αφού έρθει σε επαφή με το ανθρώπινο σώμα, πέσει στο πάτωμα. Μια τέτοια επαφή, η οποία δεν ήταν καθόλου επιθυμητή, προκάλεσε τις κραυγές αγωνίας και πόνου που αναστάτωσαν το σικ περιβάλλον στην πολυτελή έπαυλη της οδού Δρυάδων πριν από λίγες ημέρες, όχι μία, αλλά δύο φορές μέσα σε λίγα 24ωρα.
Τα τελευταία επεισόδια που έλαβαν χώρα στην οικία Αγγελόπουλου ήταν μέχρι πρότινος ένα καλά κρυμμένο μυστικό, το οποίο γνώριζαν ελάχιστοι άνθρωποι. Οι κραυγές και οι φωνές προέρχονταν, σύμφωνα με απόλυτα διασταυρωμένες πληροφορίες, αλλά και προσωπικές μαρτυρίες, από γυναίκες με καταγωγή από τις Φιλιππίνες, οι οποίες εργάζονταν μέχρι εκείνη την ημέρα στην έπαυλη της κ. Γιάννας Αγγελοπούλου.
Οι δύο γυναίκες ατύχησαν να βρουν μπροστά τους την πρώην «σιδηρά κυρία» των Ολυμπιακών Αγώνων σε έξαλλη κατάσταση και πλήρωσαν για άλλη μια φορά τους τελευταίους μήνες τα σπασμένα, με διαφορά μερικών ημερών. Σύμφωνα μάλιστα με τις καταγγελίες τους, που έφτασαν μέχρι την πρεσβεία των Φιλιππίνων, δεν έγιναν μόνο «κινούμενοι στόχοι» πανάκριβων σερβίτσιων, αλλά και κατά τι βαρύτερων αντικειμένων, όπως βαζάκια με κρέμες και καλλυντικά, που εκτόξευσε εναντίον τους η κ. Γιάννα Αγγελοπούλου και τα οποία τις τραυμάτισαν. Η «σικ» επίθεση εμπεριείχε, όπως αναφέρεται στην έγγραφη καταγγελία τους, και ουκ ολίγους χαρακτηρισμούς από τη fuhrerin (σ.σ. στην ελληνική σημαίνει ηγέτις) Γιάννα, ενώ, εκτός από τα συνήθη κοσμητικά της ελληνικής καθομιλουμένης, αποκάλεσε τις δύο γυναίκες «ζώα της ζούγκλας».

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ. Γι’ αυτό άλλωστε προέβησαν σε έγγραφη καταγγελία εναντίον της κ. Αγγελοπούλου για ρατσιστική συμπεριφορά, η οποία αναμένεται να διερευνηθεί το επόμενο διάστημα, αφού δεν είναι η πρώτη φορά που η σύζυγος του καταξιωμένου επιχειρηματία υιοθέτησε τον συγκεκριμένο χαρακτηρισμό.
Και οι δύο γυναίκες από τις τέσσερις συνολικά που δουλεύουν στην πασίγνωστη κατοικία, που προσομοιάζει με ιπτάμενο δίσκο, αναζητούν εργασία αλλού, αφού δεν διανοούνται και δεν συζητούν καν το ενδεχόμενο επιστροφής τους, μετά τα όσα βίωσαν. Σύμφωνα με χαμηλόφωνες εικασίες στα σαλόνια του Ψυχικού, οι δύο αυτές γυναίκες δεν είναι οι μόνες που δεν άντεξαν την «ιδιαίτερη περιποίηση» της Γιάννας. Το αυτό συμβαίνει και με τους μπάτλερ, που, σύμφωνα με τα όσα διαρρέουν, εναλλάσσονται με ταχύτατους ρυθμούς, αφού κάποιοι, όπως ακούγεται, δεν αντέχουν ούτε δύο εβδομάδες! Ισως αυτό να συμβαίνει επειδή η fuhrerin Γιάννα δεν «αντέχει» να στέκεται ούτε λεπτό δίπλα σε άνθρωπο από το υπηρετικό προσωπικό της που κατάγεται από τις Φιλιππίνες ή γενικότερα δίπλα σε άτομα που δουλεύουν γι’ αυτή μέσα στο σπίτι.
Ο εκρηκτικός χαρακτήρας της κυρίας που έγραψε «Το δικό μου ελληνικό δράμα» δεν οφείλεται στην εξαφάνισή της σε ό,τι έχει να κάνει με τα κοινά μετά το τέλος των Ολυμπιακών της Αθήνας. Είχε εκδηλωθεί και τότε και θα εξακολουθεί να εκδηλώνεται, λένε οι άριστοι γνώστες ιδιωτικών στιγμών τόσο του επαγγελματικού όσο και του ιδιωτικού της βίου.

Πριν από αρκετά χρόνια, ευρισκόμενη, σύμφωνα με μαρτυρίες της εποχής, σε έξαλλη κατάσταση είχε χτυπήσει στο πρόσωπο με το τακούνι της γόβας της μια Φιλιππινέζα, ενώ κάποιες κυρίες των βορείων προαστίων δεν έχουν ξεχάσει ακόμη το σκηνικό σε κομμωτήριο των «Angelos Coiffures», την περίοδο του 2004. Η κ. Αγγελοπούλου με το γνωστό, αγέρωχο και ενίοτε υπεροπτικό στυλ της, πέρασε την είσοδο του μαγαζιού συνοδευόμενη από τους σωματοφύλακές της. Οι τελευταίοι ξεκίνησαν να ελέγχουν τις τσάντες των υπόλοιπων κυριών, προφασιζόμενοι θέματα ασφαλείας της τότε «σιδηράς κυρίας», με αποτέλεσμα να υπάρξουν εντονότατες διαμαρτυρίες.
Η φράση «ή αυτή ή εμείς» που ακούστηκε από τις υπόλοιπες κυρίες ταρακούνησε για τα καλά τον κύριο Αγγελο, ο οποίος ενημερώθηκε άμεσα για το γεγονός, όχι όμως και την κ. Αγγελοπούλου, η οποία μάλλον το απολάμβανε. Ο κομμωτής αναγκάστηκε να στείλει επιστολή στη Γιάννα, η οποία, αφού την έλαβε, επέλεξε πλέον να περιποιείται την κόμη της στο σπίτι. Γνωστότατος hairdresser του Ψυχικού, που κλήθηκε εσπευσμένα μια ημέρα για να τη χτενίσει, πέρασε την είσοδο της έπαυλης στο Ψυχικό και, αφού του είπαν για το χτένισμα που θα έκανε στην κ. Αγγελοπούλου, ενημερώθηκε ότι δεν θα έπρεπε να της απευθύνει τον λόγο επ’ ουδενί αν δεν του μιλούσε πρώτα εκείνη! Οπερ και εγένετο. Οταν πήγε σε συγκεκριμένο δωμάτιο, αντίκρισε την πελάτισσά του ενδεδυμένη με ένα μπουρνούζι, να ακούει τον αγαπημένο της Frank Sinatra με ακουστικά στα αυτιά της. Δεν του μίλησε ποτέ και όταν τελείωσε, έφυγε από το δωμάτιο, παρέλαβε έναν φάκελο με την αμοιβή του και οδηγήθηκε στην έξοδο.
Εν αντιθέσει με τις δύο γυναίκες από τις Φιλιππίνες, ο κομμωτής δεν γνώρισε την άλλη πλευρά της Γιάννας -που δεν είναι καθόλου γοητευτική- όταν εκνευρίζεται με κάτι και θέλει να ξεσπάσει σε όποιον από το υπηρετικό προσωπικό βρίσκει μπροστά της. «Αυτές ευτυχώς γλύτωσαν πλέον για πάντα», έλεγε με νόημα φίλος τους, που έμαθε για τις ημέρες που οι πορσελάνες και τα βάζα με τα καλλυντικά έπεφταν σαν το χαλάζι…


Το ιδιωτικό σινεμά και το στούντιο ομορφιάς στο υπόγειο της Δρυάδων

Οταν χτίστηκε η έπαυλη του Θόδωρου και της Γιάννας Αγγελοπούλου, το αποτέλεσμα «τάραξε» αισθητικά όλη τη γειτονιά του Παλαιού Ψυχικού και τη Φιλοθέη. Η φόρμα της ξέφευγε από τις τοπικές νόρμες, θυμίζοντας σε πολλούς κάτι διαστημικό, αλλά αυτό ήταν μόνο η αρχή. Ο ιδιωτικός κινηματογράφος που κατασκευάστηκε για να απολαμβάνει η ίδια αλλά και τα παιδιά της μαζί με τους φίλους τους ταινίες είναι ωοειδής και ο θόλος του, επενδεδυμένος με φύλλο χρυσού. Κατασκευασμένος με πολυτελή υλικά, στηρίζεται σε κολόνες από μαόνι και μπρούντζο, ενώ οι κουρτίνες και τα καθίσματα σε δαμασκηνί χρώμα συμπληρώνουν ιδανικά την κατασκευή. Τα ηχεία είναι αόρατα, οι τοίχοι είναι ντυμένοι με ύφασμα και η ακουστική, σύμφωνα με κάποιους καλεσμένους, είναι εκπληκτική. Μεγάλη αδυναμία για μια γυναίκα όπως η κ. Αγγελοπούλου, που λατρεύει, εκτός από τις προβολές στο ιδιωτικό της σινεμά, να περιποιείται τον εαυτό της, είναι το μασάζ, το οποίο απολαμβάνει από δύο Ταϊλανδές, τις οποίες έφερε πριν από αρκετά χρόνια στη χώρα μας και τις έχει έμμισθες εσωτερικές, με ό,τι αυτό συνεπάγεται! Παρ’ όλο που δεν έχουν επιβεβαιωθεί ποτέ, οι φήμες θέλουν στο υπόγειο της διαστημικής έπαυλης να υπάρχει ένα μίνι health and spa center, με κρέμες προσώπου που περιέχουν κολλαγόνο από το κολλαγόνο της και σπάνια όσο και πανάκριβα αντιγηραντικά καλλυντικά από το εξωτερικό.


Πανάκριβα γούστα σε τσάντες και πούρα

Η ταπετσαρία στο προσωπικό μπάνιο της κ. Αγγελοπούλου είναι από δέρμα καρχαρία, πολύ πιο πολύτιμες όμως είναι οι δεκάδες τσάντες της, στην πλειονότητά τους δημιουργίες του οίκου Hermes. Πρόκειται κυριολεκτικά για συλλεκτικά κομμάτια -δεν κυκλοφορούν συνήθως πάνω από πενήντα σε όλο τον κόσμο- και η τιμή τους ξεκινά από τις σαράντα χιλιάδες ευρώ. Παρ’ όλο που από τη στιγμή που θα βγουν υπάρχει λίστα αναμονής για τις πλούσιες κυρίες που θέλουν να αποκτήσουν μία από αυτές, κάτι τέτοιο δεν ισχύει για την κ. Αγγελοπούλου, που λατρεύει, εκτός από τις τσάντες, και τα πούρα. Αυτό διαπίστωσε ισχυρός Ελληνας επιχειρηματίας που βρέθηκε πριν από λίγα χρόνια στη Γενεύη και πέρασε, όπως όλοι, από τον «ναό των πούρων», όπως είναι γνωστό το κατάστημα του Vahe Gerard.

Ο υπάλληλος που τον εξυπηρέτησε δεν δίστασε να του προτείνει μια εξαιρετική σκαλιστή κασετίνα, που περιείχε είκοσι πέντε πούρα, από τις καλύτερες φυτείες της Αβάνας, μοναδικά κομμάτια το καθένα και ιδιαίτερα δυσεύρετα. «Κοστίζει 23.000 ευρώ» είπε στον επιχειρηματία ο υπάλληλος, τονίζοντας αμέσως μετά ότι «αυτά αγοράζει και η κ. Αγγελοπούλου». Ο επιχειρηματίας χαμογέλασε, αρνήθηκε ευγενικά την προσφορά και προτίμησε τα αγαπημένα του Cohiba. Τέλος, στις μεγάλες αγάπες της Γιάννας συγκαταλέγονται οι haute couture δημιουργίες του οίκου Chanel, που στο πρόσωπό της βρήκε εδώ και δεκαετίες μία από τις καλύτερες πελάτισσες, η οποία δεν είχε ποτέ πρόβλημα να δώσει δέκα ή είκοσι χιλιάδες ευρώ για ένα μοναδικό κομμάτι