Η συγγνώμη του ΙΚΑ για τις ουρές ταλαιπωρία
Τι υποστηρίζει η διοίκηση
Τη λύπη της για την αδυναμία εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων το πρωί της Τετάρτης εξέφρασε η διοίκηση του ΙΚΑ.
«Εκφράζουμε τη λύπη μας για την αδυναμία άμεσης εξυπηρέτησής τους, μια αδυναμία όμως που οφείλεται στη δραματική μείωση του προσωπικού του Ιδρύματος τα τελευταία χρόνια», καταλήγει η διοίκηση του ΙΚΑ.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του Ιδρύματος Κοινωνικών Ασφαλίσεων , μόνον οι μακροχρόνια άνεργοι είναι υποχρεωμένοι να απευθύνονται στα κατά τόπους υποκαταστήματα του ΙΚΑ για να ανανεώσουν το βιβλιάριο υγείας.
Για όλες τις άλλες κατηγορίες ασφαλισμένων η πιστοποίηση της λεγόμενης ασφαλιστικής ικανότητας, η οποία τους κατοχυρώνει το δικαίωμα ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης για το 2015, έχει συντελεστεί ηλεκτρονικά μέσω του ολοκληρωμένου πληροφοριακού συστήματος.
Επίσης, η απογραφή των έμμεσων μελών για κάλυψη ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης μπορεί να διενεργείται μέσω διαδικτύου, στη διεύθυνση ika.gr, χωρίς να απαιτείται η επίσκεψη στα υποκαταστήματα του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ.
Όσοι αντιμετωπίζουν δυσκολίες για την πρόσβασή τους στο διαδίκτυο μπορούν να απευθύνονται στα υποκαταστήματα και τα Γραφεία Κοινωνικής Ασφάλισης του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ και στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ).