«Θα προσφύγω με κάθε μέσο κατά της Hellenic Train. Οι Ευρωπαίοι συνάδελφοι πάνε για το θέμα το δικό μου στις Βρυξέλλες, γιατί είναι μια εκδικητική απόλυση», δήλωσε ο πρώην πρόεδρος μηχανοδηγών ΟΣΕ, Κώστας Γενιδούνιας, μιλώντας στα Παραπολιτικά 90,1 και στην εκπομπή «Εκείνη κι εγώ», με τους δημοσιογράφους Στέλλα Γκαντώνα και Θανάση Φουσκίδη, για την απόλυσή του από την Hellenic Train. «Ήδη η ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Σωματείων Μηχανοδηγών που εκπροσωπεί μηχανοδηγούς από 17 χώρες στην Ευρώπη έστειλε διαμαρτυρία στις Επιτροπές Μεταφορών και Εργασίας της ΕΕ. Οι Ευρωπαίοι συνάδελφοι θα βρίσκονται την Τρίτη και την Τετάρτη στις Βρυξέλλες για το θέμα το δικό μου, γιατί είναι μια εκδικητική απόλυση. Αν διαβάσετε την ανακοίνωσή τους, είναι ξεκάθαροι, τα ευρωπαϊκά συνδικάτα δεν βγάζουν εύκολα τέτοιες καταγγελίες, μιλούν για εκδικητική απόλυση που στο μέλλον μπορεί να δημιουργήσει κινδύνους στο κομμάτι της ασφάλειας και όλων των καταγγελιών που κάνουμε οι εργαζόμενοι. Αν απολύεται κάποιος, δηλαδή, που είναι ουσιώδης μάρτυρας, που έχει πει όλα αυτά που έχει πει, χωρίς καμία αιτιολογία, καταλαβαίνετε ότι στέλνεται ένα μήνυμα "μη μιλάτε"», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Διαβάστε: Μαρινάκης για Τέμπη: Εξαφανισμένος και θυμωμένος ο Ανδρουλάκης - Εκτεθειμένο το ΠΑΣΟΚ

«Παρακολουθούμε τη συζήτηση που γίνεται, δεν είμαστε επιστήμονες, το μόνο που μπορούμε να πούμε εμείς είναι ότι αν λειτουργούσαν τα συστήματα δεν θα υπήρχε σύγκρουση», σημείωσε, αναφερόμενος στην τραγωδία στα Τέμπη.


Κώστας Γενιδούνιας: Πρέπει να αποκατασταθεί η εμπιστοσύνη του κοινού στον σιδηρόδρομο

Όσον αφορά στον σιδηρόδρομο, είπε: «Υπάρχει μια πολύ μεγάλη καθυστέρηση στην αποκατάσταση των ζημιών του Daniel στην περιοχή της Θεσσαλίας. Έχουν περάσει 2 χρόνια και δεν έχουν ξεκινήσει ακόμα οι εργολαβίες. Δεύτερον, υπάρχει πολύ μεγάλη καθυστέρηση προς την Κόρινθο και το Κιάτο, ούτε και εκεί έχει ξεκινήσει κάτι. Το τρίτο είναι ότι το ATCS δεν λειτουργεί σε κανένα σημείο του δικτύου. Εμείς αυτό που λέμε είναι ότι θα πρέπει επί της ουσίας να συζητήσουμε πώς θα προχωρήσουν τάχιστα όλα αυτά τα έργα για να αποκατασταθεί και η εμπιστοσύνη του κοινού στον σιδηρόδρομο».