Σάλο, σφοδρές αντιδράσεις από τα κόμματα της αντιπολίτευσης, αλλά και κριτική στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, έχει προκαλέσει το σόου της Adidas με drones, με φόντο την Ακρόπολη, το οποίο πραγματοποιήθηκε για διαφημιστικούς λόγους. Οι διοργανωτές του σόου που πραγματοποιήθηκε χθες, Πέμπτη, είχαν πάρει άδεια από τη διοίκηση του Ζαππείου, έναντι 380 ευρώ. Μετά τον σάλο που προκλήθηκε, το υπουργείο Πολιτισμού προανήγγειλε μήνυση και διατάχθηκε εισαγγελική έρευνα, ενώ ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας Κυριάκος Πιερρακάκης ζήτησε έγγραφες εξηγήσεις από την Επιτροπή Ολυμπίων και Κληροδοτημάτων, που έδωσε την άδεια.

Από την άλλη, η Adidas επισημαίνει ότι η πτήση των drones έγινε αυστηρά πάνω από τον χώρο του Ζαππείου Μεγάρου, σύμφωνα με την άδεια και πως η εταιρεία δεν χρησιμοποίησε καμία εικόνα της Ακρόπολης για διαφημιστικούς ή άλλους σκοπούς. Επίσης, η Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας επιβεβαιώνει ότι η δραστηριότητα των drones περιορίστηκε στην προκαθορισμένη περιοχή πτήση, πάνω από το Ζάππειο, σύμφωνα με την άδεια.

Πώς ήρθε στο φως το θέμα

Το θέμα δημοσιοποίησε η πρώην πρόεδρος του Συλλόγου Ελλήνων Αρχαιολόγων (ΣΕΑ), Δέσποινα Κουτσούμπα, η οποία λέει ότι δε δόθηκε καμία άδεια από το υπουργείο Πολιτισμού.

«Πριν από λίγο εμφανίστηκε αυτή η διαφήμιση μπροστά/πάνω από την Ακρόπολη!

Κάποια αθλητική φίρμα- και δεν ξέρουμε αν έχει πάρει καν άδεια.

Το σύνθημα έχει ήδη δοθεί, ο καθένας μπορεί να χρησιμοποιεί ως φόντο τα μνημεία, ακόμη και τα μνημεία ΟΥΝΕΣΚΟ. Κανένας σεβασμός

UPD δεν πήραν άδεια από το ΥΠΠΟ! Είπαμε, ο καθένας κάνει ότι θέλει», έγραψε χαρακτηριστικά η Δέσποινα Κουτσούμπα.



Σύμφωνα με τη σχετική απόφαση που δημοσιεύθηκε στη Διαύγεια, η εταιρεία κατέθεσε το αίτημα στις 30 Απριλίου και το διοικητικό συμβούλιο της αρμόδιας Επιτροπής Ολυμπίων Κληροδοτημάτων, η οποία εποπτεύεται από το υπουργείο Εθνική Οικονομίας και Οικονομικών, αποφάσισε ομόφωνα, να εγκριθεί η παραχώρηση 200 τ.μ. εξωτερικού χώρου στο πλάι του Ζαππείου Μεγάρου, στις 15 Μαΐου 2025, για τη διεξαγωγή drone show για λογαριασμό της εταιρίας Essence mediacom σχετικά με την προώθηση προϊόντος της Adidas Hellas, έναντι μισθώματος ύψους μόλις 380 ευρώ.

ΥΠΠΟ: Μηνύσεις κατά παντός υπευθύνου για το drone show της Adida

Σε μηνύσεις κατά παντός υπευθύνου προχωρά το υπουργείο Πολιτισμού για το διαφημιστικό drone show της γνωστής εταιρείας αθλητικών υποδημάτων και ρουχισμού, Adidas, την Πέμπτη, πάνω από την Ακρόπολη.

«Αυτό μπορεί να είναι drones show ή laser ή οτιδήποτε άλλο», ανέφεραν σχετικά πηγές του υπουργείου Πολιτισμού, ενημερώνοντας ότι «ήδη το υπουργείο προβαίνει σε μηνύσεις κατά παντός υπευθύνου». «Σε κάθε περίπτωση -συμπλήρωναν οι ίδιες πηγές- είναι σε διερεύνηση με την Πολιτική Αεροπορία για το εάν είχαν άδεια για χρήση drone».

Σε ανακοίνωσή του, το υπουργείο αναφέρει: Οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Πολιτισμού καταθέτουν εντός της ημέρας μήνυση κατά παντός υπευθύνου για παραβίαση της αρχαιολογικής νομοθεσίας. Επιπλέον το Υπουργείο είναι σε επικοινωνία με την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, προκειμένου να διερευνηθεί η τήρηση ή μη της διαδικασίας αδειοδότησης της υπερπτήσης drone, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.

Για το θέμα του drone show της Adidas υπήρξαν και πολιτικές αντιδράσεις, με τον ΣΥΡΙΖΑ να το αναδεικνύει σε αντιδιαστολή με το προηγούμενο «όχι» του ΚΑΣ στον οσκαρικό σκηνοθέτη Γιώργο Λάνθιμο για τα γυρίσματα της τελευταίας του ταινίας στην Ακρόπολη.» Η εικόνα μέσω σμήνος drones του αθλητικού παπουτσιού που “πατά” πάνω στην Ακρόπολη για διαφημιστικούς λόγους, αποτελεί προσβλητική εμπορευματοποίηση του πυρήνα της πολιτιστικής μας κληρονομιάς», αναφέρεται στην ανακοίνωση της Κουμουνδούρου και τίθεται το ερώτημα: «Με ποιο κριτήριο έγινε η αποδοχή μίας τέτοιας πρότασης όταν τον περασμένο μήνα το υπουργείο Πολιτισμού δεν έδωσε άδεια στον σκηνοθέτη Γιώργο Λάνθιμο για τα γυρίσματα της ταινίας του στον αρχαιολογικό χώρο;»

Εισαγγελική παρέμβαση για το drone show πάνω από την Ακρόπολη

Σημειώνεται πως το μεσημέρι της Παρασκευής η Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών διέταξε εντολή για κατεπείγουσα προκαταρκτική εξέταση. Ο προϊστάμενος της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθηνών, Αριστείδης Κορέας, έδωσε εντολή για τη διενέργεια της έρευνας με αφορμή και τη μηνυτήρια αναφορά του Υπουργείου Πολιτισμού προκειμένου να διαπιστωθεί εάν έχουν τελεστεί διάφορες παραβάσεις του νόμου περί αρχαιοτήτων και άλλες αξιόποινες πράξεις. Την έρευνα θα διενεργήσει το Τμήμα Ασφαλείας Ακροπόλεως.

Υπενθυμίζεται πως η Λίνα Μενδώνη ανέφερε πως το διαφημιστικό show πάνω από την Ακρόπολη έγινε με άδεια που δόθηκε στη διαφημιστική εταιρεία από το Ζάππειο. Όπως υποστήριξε, το Διοικητικό Συμβούλιο του Ζαππείου έπρεπε να είχε ζητήσει την έγκριση του Υπουργείου Πολιτισμού και αυτό είναι που καθιστά μη νόμιμη τη διαδικασία.

Σημειώνεται πως χθες το απόγευμα στον ουρανό της Αθήνας και με φόντο το εμβληματικό μνημείο της πρωτεύουσας σχηματίστηκαν σύμβολα, μότο και ένα... αθλητικό παπούτσι της Adidas με τη βοήθεια drones στο πλαίσιο προωθητικής ενέργειας.

*Διαβάστε: Από το Ζάππειο η άδεια για τη διαφήμιση της Adidas πάνω από την Ακρόπολη - Διατάχθηκε κατεπείγουσα εισαγγελική έρευνα

Ακρόπολη: Η ανακοίνωση για το drone show από το Υπουργείο Πολιτισμού

Η επίσημη ανακοίνωση από το Υπουργείο Πολιτισμού αναφέρει:

«Αναφορικά με διαφήμιση εταιρείας αθλητικών ειδών στην οποία φέρεται να απεικονίζεται η Ακρόπολη, ανακοινώνεται ότι:

Οι αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού καταθέτουν εντός της ημέρας μήνυση κατά παντός υπευθύνου για παραβίαση της αρχαιολογικής νομοθεσίας. Επιπλέον το Υπουργείο είναι σε επικοινωνία με την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, προκειμένου να διερευνηθεί η τήρηση ή μη της διαδικασίας αδειοδότησης της υπερπτήσης drone, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία».

"Νόμιμη η άδεια, στο Ζάππειο και όχι στην Ακρόπολη οι πτήσεις", αναφέρει η Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας

Η λειτουργία και χρήση drones έχουν εκδοθεί σύμφωνα με το ισχύον νομικό και κανονιστικό πλαίσιο και ύστερα από μελέτη αξιολόγησης κινδύνου, ανακοινώνει η Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας (Α.Π.Α.) αναφορικά με τις πτήσεις πάνω από την Ακρόπολη για διαφημιστικούς λόγους εταιρείας αθλητικών ειδών. Τονίζεται επίσης ότι ελήφθησαν όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΑΠΑ:

«Η Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας (Α.Π.Α.) ενημερώνει ότι οι αδειοδοτήσεις που έχουν χορηγηθεί στην εταιρεία DRNS Show Experience για τη διοργάνωση drone show στις 15 Μαΐου 2025 στο Ζάππειο Μέγαρο, για λογαριασμό των Essence Mediacom και Adidas Hellas, στο πλαίσιο διαφημιστικής εκδήλωσης, αφορούν τη λειτουργία και χρήση drones και έχουν εκδοθεί σύμφωνα με το ισχύον νομικό και κανονιστικό πλαίσιο, καθώς και μετά από μελέτη αξιολόγησης κινδύνου.

Επισημαίνουμε ότι η εταιρεία έχει συμμορφωθεί πλήρως με τους όρους ασφαλείας που προβλέπονται από την ευρωπαϊκή νομοθεσία και το πλαίσιο εποπτείας του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Ασφάλειας της Αεροπορίας (EASA). Η πτήση των drones πραγματοποιήθηκε αποκλειστικά σε ελεγχόμενο χώρο, με απαγόρευση πρόσβασης του κοινού και τηρήθηκαν οι καθορισμένες αποστάσεις ασφαλείας, όπως ορίζονται στο εγκεκριμένο επιχειρησιακό σχέδιο.

Σύμφωνα με το διαθέσιμο φωτοληπτικό υλικό, τόσο από σταθερά όσο και από κινητά μέσα καταγραφής, επιβεβαιώνεται ότι η δραστηριότητα των ΣμηΕΑ περιορίστηκε στην προκαθορισμένη περιοχή πτήσης, η οποία είχε σαφώς οριοθετηθεί πάνω από το Ζάππειο Πάρκο, σύμφωνα με την εγκεκριμένη άδεια.

Η Α.Π.Α. παρακολουθεί την εφαρμογή των κανονισμών και διασφαλίζει τη δημόσια προστασία, καθώς και την ομαλή και ασφαλή λειτουργία του εναέριου χώρου. Τυχόν πληροφορίες που αναφέρονται σε μη νόμιμες ή ακατάλληλες διαδικασίες αδειοδότησης δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.

Τέλος, διευκρινίζεται ότι οι αρμοδιότητες της Α.Π.Α. περιορίζονται αποκλειστικά σε θέματα ασφάλειας πτήσεων και χρήσης του εναέριου χώρου. Η Α.Π.Α. δεν έχει καμία αρμοδιότητα σχετικά με τη λήψη ή τη διαχείριση φωτογραφιών ή βίντεο που τυχόν ελήφθησαν κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης».

Παρέμβαση Πιερρακάκη για το drone show της Adidas 

Πηγές του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών αναφέρουν ότι σε έγγραφες εξηγήσεις καλεί ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Κυριάκος Πιερρακάκης, τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της Επιτροπής Ολυμπίων και Κληροδοτημάτων, οι οποίοι παραχώρησαν άδεια σε εταιρεία αθλητικών ειδών για drone show στο Ζάππειο.

Η σύμβαση που υπεγράφη και το τίμημα, δυσανάλογο της αξίας και του συμβολισμού του χώρου του Ζαππείου, εδράζονται σε απαρχαιωμένο θεσμικό πλαίσιο και τιμολογιακή πολιτική αμετάβλητη για σχεδόν 20 χρόνια. Όλα τα παραπάνω στοιχεία πιστοποιούν την ορθότητα της απόφασης της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Οικονομικών να αλλάξει τον τρόπο αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας, στην οποία συμπεριλαμβάνονται τα κοινωφελή ιδρύματα και οι κληρονομιές.

Συγκεκριμένα, τις επόμενες εβδομάδες θα είναι έτοιμος ο νέος νόμος για τα ιδρύματα, τις κοινωφελείς περιουσίες, τις σχολάζουσες κληρονομιές και τις δωρεές προς το Δημόσιο. Θα προβλέπει τη συνολική αλλαγή φιλοσοφίας στην αξιοποίησή τους, με στόχο τη μεγιστοποίηση του δημοσίου οφέλους.

Στο πλαίσιο αυτό η Επιτροπή Ολυμπίων και Κληροδοτημάτων που θα αναλάβει να φέρει σε πέρας το νέο εγχείρημα και που θα προκύψει μετά την ψήφιση του νόμου, θα πάρει δραστικές αποφάσεις για τον τρόπο λειτουργίας, εφαρμόζοντας ανάμεσα σε άλλα και μια διαφορετική τιμολογιακή πολιτική, προσαρμοσμένη στο σήμερα. Επίσης θα προβλεφθούν ρήτρες συνεπειών και ασφαλιστικές δικλίδες για όσους εκμισθώνουν τους χώρους αυτούς.

Επιτροπή Ολυμπίων και Κληροδοτημάτων: Τηρήθηκε η νομοθεσία

Η Επιτροπή Ολυμπίων και Κληροδοτημάτων, που έδωσε την άδεια για το σόου με τα drones, σε ανακοίνωση τονίζει ότι τήρησε την ισχύουσα νομοθεσία και την εγκεκριμένη τιμολογιακή πολιτική για την εν λόγω μίσθωση. Επίσης, σημειώνει ότι η πτήση των drones έγινε αποκλειστικά εντός των χώρων του Ζαππείου και πως στο πρόσφατο παρελθόν υπήρξαν ανάλογες εκδηλώσεις ιδιωτικών και δημόσιων φορέων.

Η ανακοίνωση της Επιτροπής Ολυμπίων και Κληροδοτημάτων:

«Η Επιτροπή Ολυμπίων και Κληροδοτημάτων, σε συνέχεια δημοσιευμάτων, ενημερώνει ότι: Τηρώντας τις διατάξεις των Νόμων, αποφάσισε -κατόπιν των εγγράφων που της χορηγήθηκαν από την αιτούσα εταιρεία- τη μίσθωση χώρου 200 τμ στις 15 Μαΐου για τη διεξαγωγή drone show. H πτήση των εν λόγω drones έγινε αποκλειστικά και μόνο εντός των χώρων του Ζαππείου.

Το ΔΣ τήρησε την ισχύουσα νομοθεσία και την εγκεκριμένη τιμολογιακή πολιτική για τη συγκεκριμένη μίσθωση, ενώ σημειώνεται ότι στο πρόσφατο παρελθόν υπήρξαν ανάλογες εκδηλώσεις ιδιωτικών και δημοσίων φορέων. Οι φωτογραφίες που είδαν το φως τη δημοσιότητας δεν έχουν ληφθεί στο πλαίσιο οποιασδήποτε σύμβασης με την Επιτροπή.

Adidas: «Το show με τα drones έγινε στο Ζάππειο με όλες τις απαιτούμενες άδειες»

Η εταιρεία Adidas, έβγαλε ανακοίνωση το απόγευμα της Παρασκευής (16/5/25) για το show με τα drones που έγινε με φόντο την Ακρόπολη και προκάλεσε αντιδράσεις αλλά και εισαγγελική παρέμβαση.

«Το show με τα drones που πραγματοποιήθηκε στο Ζάππειο Μέγαρο στις 15 Μαΐου, διεξήχθη αφού έλαβε και συμμορφώθηκε με όλες τις απαιτούμενες άδειες», αναφέρει χαρακτηριστικά η Adidas στην ανακοίνωσή της. Η εταιρεία υποστηρίζει ότι «η πτήση των drones πραγματοποιήθηκε αυστηρά πάνω από το χώρο του Ζαππείου Μεγάρου, σύμφωνα με τις άδειες που είχαν ληφθεί και καμία εικόνα του μνημείου της Ακρόπολης δεν χρησιμοποιήθηκε από την Adidas για διαφημιστικούς ή άλλους σκοπούς».

Έντονες αντιδράσεις από τα κόμματα της αντιπολίτευσης

Τα κόμματα της αντιπολίτευσης αντέδρασαν με ανακοινώσεις και αναρτήσεις με τις οποίες ασκούν κριτική για το σόου με φόντο την Ακρόπολη.

ΠΑΣΟΚ: Η Ακρόπολη δεν είναι διαφημιστικό φόντο

«Η εικόνα ενός γιγαντιαίου αθλητικού παπουτσιού να “πατά” την Ακρόπολη μέσω προβολής με drones, αποτελεί μια ακόμα θλιβερή υπενθύμιση της ανάγκης για ξεκάθαρα θεσμικά όρια και σεβασμό απέναντι στην πολιτιστική μας κληρονομιά», σχολιάζει σε ανακοίνωσή του το ΠΑΣΟΚ.

«Η Ακρόπολη, παγκόσμιο σύμβολο του πολιτισμού και της δημοκρατίας, δεν μπορεί να αντιμετωπίζεται ως ουδέτερο φόντο για εμπορικές χρήσεις ή “έξυπνα” διαφημιστικά ευρήματα. Ειδικά όταν, σύμφωνα με τις πληροφορίες, η εν λόγω δράση είτε πραγματοποιήθηκε χωρίς άδεια είτε εκμεταλλεύτηκε θεσμικά κενά και ελλιπή εποπτεία, εγείρονται σοβαρά ερωτήματα για τον ρόλο και την ευθύνη του υπουργείου Πολιτισμού. Η επιλογή του ΥΠΠΟ να αρνηθεί άδεια για τα γυρίσματα του διεθνώς καταξιωμένου σκηνοθέτη Γιώργου Λάνθιμου στον ίδιο αρχαιολογικό χώρο, καθιστά το ζήτημα ακόμα πιο επιτακτικό. Ποιο είναι τελικά το κριτήριο; Η εμπορική αξία του προϊόντος ή το πολιτιστικό αποτύπωμα του δημιουργού;», συμπληρώνει και ζητά:

« Άμεση και σαφή ενημέρωση από το υπουργείο Πολιτισμού σχετικά με το αν δόθηκε άδεια για τη συγκεκριμένη δράση και από ποιον φορέα.

- Τη θεσμική θωράκιση των αρχαιολογικών χώρων και μνημείων απέναντι στην άναρχη εμπορευματοποίησή τους.

- Διαφανή, ενιαία και αξιοκρατικά κριτήρια στην αξιολόγηση αιτημάτων για χρήση πολιτιστικών χώρων – χωρίς εξαιρέσεις και σκοπιμότητες.

Ο πολιτισμός δεν είναι εργαλείο branding. Είναι ζήτημα ταυτότητας, μνήμης και δημοκρατίας».

ΣΥΡΙΖΑ: Προσβλητική εμπορευματοποίηση

«Η εικόνα μέσω σμήνους drones του αθλητικού παπουτσιού που “πατά” πάνω στην Ακρόπολη για διαφημιστικούς λόγους, αποτελεί προσβλητική εμπορευματοποίηση του πυρήνα της πολιτιστικής μας κληρονομιάς», σχολιάζει σε ανακοίνωσή του ο ΣΥΡΙΖΑ.

«Με ποιο κριτήριο έγινε η αποδοχή μίας τέτοιας πρότασης όταν τον περασμένο μήνα το υπουργείο Πολιτισμού δεν έδωσε άδεια στον σκηνοθέτη Γιώργο Λάνθιμο για τα γυρίσματα της ταινίας του στον αρχαιολογικό χώρο;», καταλήγει η ανακοίνωση.

Το περιστατικό με τα drones στην Ακρόπολης καταδίκασε και ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ, Γιώργος Καραμέρος, που τόνισε ότι «Πέρα από την προσβολή της Ακρόπολης εγείρεται και σοβαρό ζήτημα ασφάλειας καθώς δεν διαφημίζουν παπούτσια όλα τα drones. Ας διαλέξουν ποιος υπουργός θα παραιτηθεί και ας μην κρυφτούν πάλι πίσω από ΕΔΕ και πορίσματα».

ΚΚΕ: Οργή και αγανάκτηση

Οργή και αγανάκτηση εκφράζει το ΚΚΕ για το drone show γνωστής αθλητικής εταιρείας, πάνω από την Ακρόπολη, για διαφημιστικούς λόγους.

«Η είδηση καθόλου δεν μας εκπλήσσει και ούτε μας καθησυχάζει η ενεργοποίηση του υπουργείου Πολιτισμού, που άλλωστε έγινε μετά το σάλο αντιδράσεων, για το συγκεκριμένο θέμα», υπογραμμίζει ο Περισσός σε ανακοίνωση για το ζήτημα που προκάλεσε εισαγγελική παρέμβαση.

Εξάλλου, το ΚΚΕ επισημαίνει ότι το πρόβλημα της εμπορικής εκμετάλλευσης αρχαιολογικών χώρων δεν είναι σημερινό και αναφέρει παραδείγματα από το παρελθόν.

Η ανακοίνωση του ΚΚΕ:

«Οργή και αγανάκτηση προκαλεί η διαφήμιση γνωστής αθλητικής εταιρίας που ανάρτησε πάνω από την Ακρόπολη το σήμα της και ένα γιγάντιο παπούτσι να τη συνθλίβει κάτω από το πέλμα του, σχηματισμένα με drones. Η είδηση καθόλου δεν μας εκπλήσσει και ούτε μας καθησυχάζει η ενεργοποίηση του Υπουργείου Πολιτισμού, που άλλωστε έγινε μετά το σάλο αντιδράσεων, για το συγκεκριμένο θέμα.

Το πρόβλημα της εμπορικής εκμετάλλευσης των αρχαιολογικών χώρων δεν είναι σημερινό. Τα τελευταία δέκα χρόνια έχουμε δει από διαφήμιση της Κόκα Κόλα στην Ακρόπολη, φωτογραφήσεις και επιδείξεις οίκων μόδας στον Παρθενώνα, το ναό του Ποσειδώνα και αλλού, video clip αμφιβόλου ποιότητας με φόντο αρχαιολογικούς χώρους μέχρι πολυτελείς δεξιώσεις κάτω από τη σκιά διάσημων αγαλμάτων. Η εμπορευματοποίηση της πολιτιστικής κληρονομιάς αποτελεί διαχρονική πολιτική όλων των κυβερνήσεων και κοινή στρατηγική για όλα τα κράτη - μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Πηγή της έχει τις αποφάσεις και κατευθύνσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης που προβλέπουν ελαχιστοποίηση της κρατικής χρηματοδότησης για την προστασία και ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς και εξεύρεση ιδιωτικών πηγών εσόδων, καθώς επίσης και την αξιοποίησή της για κερδοφορία άλλων πιο προσοδοφόρων κλάδων της οικονομίας, όπως ο τουρισμός, ο χώρος της μόδας, ο οπτικοακουστικός τομέας κλπ.

Για να εκπληρώνουν τα αρχαιολογικά μνημεία και η πολιτιστική μας κληρονομιά την πραγματική κοινωνική αποστολή τους, που είναι να προωθούν την ιστορική γνώση και να ανεβάζουν το πολιτιστικό επίπεδο πλατιών λαϊκών στρωμάτων, χρειάζεται ο λαός μας να αντιπαλέψει την πολιτική που αναγορεύει το κέρδος ως μέτρο ανάπτυξης και προόδου της κοινωνίας σε βάρος των λαϊκών αναγκών, υλικών και πνευματικών».

Χάρης Δούκας: Ο ιερός βράχος της Ακρόπολης επιβάλλει τον σεβασμό όλων μας

«Ο πολιτισμός μας είναι θέμα Δημοκρατίας. Ο ιερός βράχος της Ακρόπολης επιβάλλει τον σεβασμό όλων μας», επισημαίνει σε ανάρτηση ο Χάρης Δούκας. «Ο δήμος της Αθήνας θα σταθεί απέναντι σε κάθε ανίερη προσπάθεια εμπορευματοποίησης της πολιτιστικής μας κληρονομιάς», συμπληρώνει.


"Οργή" στο Twitter για το διαφημιστικό σόου πάνω από την Ακρόπολη - "Αθλητικό παπούτσι πατάει τον Παρθενώνα"

Στα social media προέκυψαν πολλά σχόλια για το ζήτημα του drone show με φόντο την Ακρόπολη το βράδυ της Πέμπτης.

Δείτε μερικές αντιδράσεις: