Μετρό: Στο 60% η "Αθηνά", ο ένας από τους δύο μετροπόντικες της Γραμμής 4
Έως το τέλος του 2026 θα είναι έτοιμη η σήραγγα των 12,8 χλμ.
Η "Αθηνά", που ξεκίνησε από την Κατεχάκη, μετά από τους σταθμούς "Γουδή" και "Ζωγράφου", πριν από λίγες ώρες πέρασε και από τον τρίτο κατά σειρά σταθμό "Ιλίσια", έχοντας αφήσει πίσω του κατασκευασμένη σήραγγα 3 χιλιομέτρων

Ένα νέο ορόσημο, αυτό των 3 χιλιομέτρων, «έπιασε» η «Αθηνά», ο ένας από τους δύο μετροπόντικες της ΑΒΑΞ που κατασκευάζουν το μεγάλο έργο της γραμμής 4 του μετρό της Αθήνας, μήκους 12,8 χιλιομέτρων, «Γουδή-Άλσος Βεϊκου», περνώντας από περιοχές όπως του Ζωγράφου, το Κολωνάκι, τα Εξάρχεια, την Κυψέλη και το Γαλάτσι.
Διαβάστε: Μετρό Αθήνας: Προχωρά η Γραμμή 4 - Δείτε βίντεο με τις εργασίες στους σταθμούς Δικαστήρια και Ακαδημία
Συγκεκριμένα, η «Αθηνά», που ξεκίνησε από την Κατεχάκη, μετά από τους σταθμούς «Γουδή» και «Ζωγράφου», πριν από λίγες ώρες πέρασε και από τον τρίτο κατά σειρά σταθμό «Ιλίσια», έχοντας αφήσει πίσω του κατασκευασμένη σήραγγα 3 χιλιομέτρων. Στην «Αθηνά» απομένουν ακόμη δύο χιλιόμετρα, προκειμένου να φτάσει στη διακλάδωση Ευαγγελισμού, όπου θα συναντηθεί με τον δίδυμό της μετροπόντικα, τη «Νίκη», που ακολουθεί αντίθετη πορεία, από το φρέαρ Βεΐκου προς τον Ευαγγελισμό.
Η «Αθηνά», το υψηλής τεχνολογίας TBM της κοινοπραξίας AVAX/GHELLA/ALSTOM, έφτασε πλέον το 60% της αποστολής της και της απομένουν δύο σταθμοί, εκείνοι της «Πανεπιστημιούπολης» και της «Καισαριανής», προκειμένου να φτάσει στον Ευαγγελισμό.
Με εξίσου εντατικούς ρυθμούς «τρέχει» και ο δεύτερος μετροπόντικας, η «Νίκη», που ήδη έχει κατασκευάσει σήραγγα 1.250 μέτρων. Η «Νίκη», αφού πέρασε τον πρώτο σταθμό, τον σταθμό «Άλσος Βεΐκου», σήμερα αφήνει πίσω της και τον σταθμό «Γαλάτσι», με κατεύθυνση τον σταθμό «Ελικώνος».
Η κατασκευαστική πρόοδος επιβεβαιώνει τις μεγάλες δυνατότητες της ΑΒΑΞ σε απαιτητικά έργα, καθώς εντός του 2026 η σήραγγα της γραμμής 4 του μετρό της Αθήνας, μήκους 12,8 χιλιομέτρων, θα είναι γεγονός.
Διαβάστε: Μετρό Αθήνας: Προχωρά η Γραμμή 4 - Δείτε βίντεο με τις εργασίες στους σταθμούς Δικαστήρια και Ακαδημία
Συγκεκριμένα, η «Αθηνά», που ξεκίνησε από την Κατεχάκη, μετά από τους σταθμούς «Γουδή» και «Ζωγράφου», πριν από λίγες ώρες πέρασε και από τον τρίτο κατά σειρά σταθμό «Ιλίσια», έχοντας αφήσει πίσω του κατασκευασμένη σήραγγα 3 χιλιομέτρων. Στην «Αθηνά» απομένουν ακόμη δύο χιλιόμετρα, προκειμένου να φτάσει στη διακλάδωση Ευαγγελισμού, όπου θα συναντηθεί με τον δίδυμό της μετροπόντικα, τη «Νίκη», που ακολουθεί αντίθετη πορεία, από το φρέαρ Βεΐκου προς τον Ευαγγελισμό.
Στο 60% της αποστολής της
Η «Αθηνά», το υψηλής τεχνολογίας TBM της κοινοπραξίας AVAX/GHELLA/ALSTOM, έφτασε πλέον το 60% της αποστολής της και της απομένουν δύο σταθμοί, εκείνοι της «Πανεπιστημιούπολης» και της «Καισαριανής», προκειμένου να φτάσει στον Ευαγγελισμό.Με εξίσου εντατικούς ρυθμούς «τρέχει» και ο δεύτερος μετροπόντικας, η «Νίκη», που ήδη έχει κατασκευάσει σήραγγα 1.250 μέτρων. Η «Νίκη», αφού πέρασε τον πρώτο σταθμό, τον σταθμό «Άλσος Βεΐκου», σήμερα αφήνει πίσω της και τον σταθμό «Γαλάτσι», με κατεύθυνση τον σταθμό «Ελικώνος».
Η κατασκευαστική πρόοδος επιβεβαιώνει τις μεγάλες δυνατότητες της ΑΒΑΞ σε απαιτητικά έργα, καθώς εντός του 2026 η σήραγγα της γραμμής 4 του μετρό της Αθήνας, μήκους 12,8 χιλιομέτρων, θα είναι γεγονός.