Από τις 5 Ιουλίου τίθεται σε δοκιμαστική εφαρμογή μια πολυαναμενόμενη και σημαντική αλλαγή στα Mέσα Mαζικής Mεταφοράς της χώρας: η 24ωρη λειτουργία τους. Συγκεκριμένα, τα Σαββατοκύριακα, το τραμ, τα λεωφορεία και το μετρό θα πραγματοποιούν δρομολόγια καθ’ όλη τη διάρκεια του 24ώρου, χωρίς διακοπή.

Την αλλαγή αυτή, την οποία είχε ήδη προαναγγείλει ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών Κωνσταντίνος Κυρανάκης, ανακοίνωσε επίσημα ο ίδιος στη Βουλή, κατά τη συζήτηση για τον νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.


Κυρανάκης για 24ωρη λειτουργία των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς τα Σαββατοκύριακα: «Θα εξυπηρετήσουν κατά κύριο λόγο τους νέους ανθρώπους»

«Το Σάββατο 5 Ιουλίου ξεκινά η δοκιμαστική λειτουργία για 24ωρο μετρό, 24ωρο τραμ και 24ωρες συγκεκριμένες γραμμές λεωφορείου, οι οποίες θα εξυπηρετήσουν κατά κύριο λόγο τους νέους ανθρώπους οι οποίοι θέλουν να βγουν στην πόλη μας, στην Αθήνα, να διασκεδάσουν. Θέλουν αυτούς τους καλοκαιρινούς μήνες να κάνουν αυτό το οποίο κάναμε όλοι μας όταν ήμασταν νέοι. Αλλά πρέπει να λάβουμε μέτρα για να μπορέσουμε να στείλουμε ένα μήνυμα στους γονείς τους, ότι θα γυρίσουν με ασφάλεια στο σπίτι τους», τόνισε, κατά την ομιλία του στη Βουλή, ο κ. Κυρανάκης.

«Πρέπει να λάβουμε μέτρα για να μπορέσουμε να στείλουμε κι ένα μήνυμα στους γονείς τους, ότι θα γυρίσουν με ασφάλεια στο σπίτι τους, ότι δεν θα πιάσουν τιμόνι εφόσον έχουν πιει, ότι δεν θα κάνουν μία απερισκεψία», συμπλήρωσε στη συνέχεια ενώ παράλληλα ευχαρίστησε τους εργαζόμενους της ΣΤΑΣΥ, της ΟΣΥ και του ΟΑΣΑ και όλα τα σωματεία που έχουν υποβάλει προτάσεις, διότι όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, είναι «εκείνοι που θα βάλουν πλάτη σε αυτό το μέτρο» λέγοντας: «Ελπίζουμε αυτή η εφαρμογή να πάει καλά, να στεφθεί με επιτυχία ώστε τους επόμενους μήνες να μπορούμε να ανακοινώσουμε, κατόπιν μελέτης βιωσιμότητας, ποιες μέρες του Σαββατοκύριακου, ποιες μέρες του χρόνου, θα μπορούμε να έχουμε εικοσιτετράωρη λειτουργία των μέσων μεταφοράς».

Το μέτρο ανακοινώθηκε επίσημα από τον Κωνσταντίνο Κυρανάκη κατά τη διάρκεια της συζήτησης για το νομοσχέδιο του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, το οποίο υπερψηφίστηκε με ευρύτερη πλειοψηφία.

Ο κ. Κυρανάκης, ολοκληρώνοντας την συζήτηση του νομοσχεδίου, τόνισε ότι «ο στόχος μας είναι να προστατεύσουμε ζωές από τους επικίνδυνους οδηγούς» και να αποτραπούν κακές συνήθειες. Η κυβέρνηση, είπε, δεν επέλεξε να μείνει «στη λογική του παρατηρητή και της ατομικής ευθύνης του κάθε οδηγού στους ελληνικούς δρόμους, αλλά επιλέξαμε να μπούμε στο κάδρο ως Πολιτεία, στο κάδρο της ευθύνης και της δράσης και να αλλάξουν σημαντικά πράγματα στον ΚΟΚ». Η ψήφιση του ΚΟΚ, επισήμανε ο αναπληρωτής υπουργός, «δεν είναι το τέλος της διαδρομής αλλά είναι ένα βήμα, είναι μια καινούργια αρχή για να μπορέσουμε κάτι να βελτιώσουμε στη χώρα μας, για να μειωθεί αυτός ο μεγάλος φόρος αίματος στην ελληνική άσφαλτο».