Θεσσαλονίκη: Το σχέδιο για τη νέα τουριστική ταυτότητα - Αυτόνομος city break προορισμός
Το στοίχημα της συμπρωτεύουσας
City break προορισμός με luxury προδιαγραφές, το στοίχημα για τη Θεσσαλονίκη. Οι ξενοδοχειακές επενδύσεις που "τρέχουν"

Η Θεσσαλονίκη είναι πιο αποφασισμένη από ποτέ, ώστε να κατακτήσει τη θέση που της αξίζει στον τουριστικό χάρτη της χώρας σε μια περίοδο που ελληνικός τουρισμός καταγράφει συνεχείς επιδόσεις. Το στοίχημα είναι σαφές: Να καθιερωθεί ως αυτόνομος city break προορισμός, ενισχύοντας ταυτόχρονα την τουριστική της ταυτότητα, τη συνδεσιμότητά της με το εξωτερικό και τη δυναμική της στον ξενοδοχειακό και πολιτιστικό χάρτη της Μεσογείου.
Η αρχή γίνεται από το ίδιο το στρατηγικό σχέδιο που παρουσιάστηκε προσφάτως, καρπός της συνεργασίας του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης (ΟΤΘ), του Δήμου Θεσσαλονίκης και του ΣΕΤΕ, σε σύμπραξη με την Deloitte και τη Marketing Greece. Οι προτεινόμενες δράσεις αφορούν τη βελτίωση των υποδομών, την ψηφιακή αναβάθμιση, την αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος, την προστασία του περιβάλλοντος και την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας. Στόχος είναι η ανάταξη του τουρισμού και η εδραίωση μιας ισχυρής, σύγχρονης τουριστικής ταυτότητας.
Διαβάστε περισσότερα στο Powergame.gr