Τη δυνατότητα να εκδώσουν Προσωπικό Αριθμό (Π.Α.) μέσω των ΚΕΠ και των Προξενικών Αρχών έχουν από σήμερα οι πολίτες, ως επέκταση της εφαρμογής myInfo – Επιβεβαίωση Στοιχείων Πολιτών, η οποία τέθηκε σε λειτουργία στις 3/6/2025 μέσω της ενιαίας ψηφιακής πύλης.

Διαβάστε: Προσωπικός Αριθμός Πολίτη: Βήματα για την έκδοσή του και τι ισχύει για τη νέα ταυτότητα (Ερωτήσεις - Απαντήσεις)

Όπως και μέσω της εφαρμογής myInfo, κάθε πολίτης μπορεί να εξυπηρετείται με φυσική παρουσία από υπάλληλο των ΚΕΠ και έμμισθων Προξενικών Αρχών για να ελέγχει και να επιβεβαιώνει τα προσωπικά του στοιχεία, όπως αυτά τηρούνται στα βασικά μητρώα του Δημοσίου. Με αυτόν τον τρόπο, όπως τονίζει σε ανακοίνωσή του το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, διασφαλίζεται η ακρίβεια και η συνέπεια των καταχωρημένων στοιχείων, ενώ ταυτόχρονα δίνεται η δυνατότητα έκδοσης και χορήγησης του Π.Α.

Σημειώνεται από το υπουργείο ότι η συγκεκριμένη υπηρεσία παρέχεται μόνο από ειδικά εξουσιοδοτημένους υπαλλήλους σε κάθε ΚΕΠ ή έμμισθη προξενική αρχή. Ήδη από την πρώτη ημέρα λειτουργίας της, η νέα υπηρεσία εξυπηρέτησε σχεδόν 770 πολίτες.

Προσωπικός Αριθμός: Πότε μπορούν οι πολίτες να απευθύνονται σε ΚΕΠ

Οι πολίτες μπορούν να απευθύνονται στα ΚΕΠ ή στις έμμισθες Προξενικές Αρχές στις ακόλουθες περιπτώσεις:

  • Όταν δεν διαθέτουν πιστοποιημένο κινητό τηλέφωνο στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (Ε.Μ.Επ.)
  • Όταν επιθυμούν να επιβεβαιώσουν στοιχεία ή να εκδώσουν Π.Α. για ανήλικα μέλη της οικογένειας που δεν ανήκουν στην ίδια ή σε συσχετιζόμενη δημοτολογική μερίδα
  • Όταν ενεργούν για λογαριασμό προσώπων υπό δικαστική συμπαράσταση
  • Όταν δεν διαθέτουν διαπιστευτήρια (κωδικούς taxisnet) της ΓΓΠΣΨΔ

Όπως τονίζεται από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, πρόκειται για ένα ακόμη βήμα προς την παροχή ασφαλών, προσβάσιμων και φιλικών υπηρεσιών προς όλους τους πολίτες.

Πάνω από 420.000 έχουν εκδώσει Προσωπικό Αριθμό

Μέχρι σήμερα, περισσότεροι από 420.500 πολίτες έχουν εκδώσει Προσωπικό Αριθμό, ενώ μέσω της διαδικασίας επιβεβαίωσης στοιχείων στην εφαρμογή myInfo, έχουν εντοπιστεί 128.900 περιπτώσεις διαφορών στα στοιχεία που τηρούνται σε τουλάχιστον δύο μητρώα του Δημοσίου, για τις οποίες έχει ήδη ξεκινήσει η διαδικασία αυτοματοποιημένης διόρθωσης. Επιπλέον, 31.250 νέες ταυτότητες έχουν εκδοθεί με την αναγραφή του Π.Α.