Τουρίστρια καταγγέλλει για beach bar στη Μύκονο: "Μας ζητούσαν 160 ευρώ το άτομο και μας έβρισαν"
Δείτε το βίντεο
Τουρίστρια καταγγέλλει υπερχρέωση 160€ για ξαπλώστρα και φραστική επίθεση από υπάλληλο σε beach bar στη Μύκονο

Σφοδρές αντιδράσεις έχει προκαλέσει η εμπειρία μιας τουρίστριας στη Μύκονο, η οποία μέσα από βίντεο στο TikTok περιγράφει περιστατικό υπερχρέωσης και απρεπούς συμπεριφοράς σε δημοφιλή οργανωμένη παραλία του νησιού.
Όπως καταγγέλλει, η ίδια και η παρέα της ενημερώθηκαν από την υποδοχή ότι το κόστος για σετ ξαπλώστρας ήταν 80 ευρώ. Ωστόσο, στο τέλος τους ζητήθηκε να πληρώσουν 160 ευρώ ανά άτομο – δηλαδή 80 ευρώ για τη χρήση της ξαπλώστρας και άλλα 80 ευρώ «το κεφάλι».
«Όταν διαμαρτυρηθήκαμε, ο υπεύθυνος μάς είπε: “Δείξτε μου ποιος σας είπε αυτή την τιμή”», αναφέρει η ίδια στο βίντεο. «Και τότε ξεκίνησε ο παραλογισμός…».
Η influencer περιγράφει ότι όταν εμφανίστηκε ο υπάλληλος της υποδοχής, όχι μόνο αρνήθηκε ότι έδωσε τη συγκεκριμένη τιμή, αλλά προχώρησε σε προσβλητικούς χαρακτηρισμούς μπροστά σε δεκάδες λουόμενους: «Αγάπες μου, εγώ αυτό δεν σας το είπα ποτέ. Είστε γελοίες και τσίπισες», φώναξε, σύμφωνα με τα λεγόμενά της, ο υπάλληλος, προκαλώντας σοκ και ντροπή στους παρευρισκομένους.
Παρά την έντονη δυσαρέσκεια, η παρέα πλήρωσε το ποσό, με την τουρίστρια να σημειώνει ότι το άτομο που φέρει την ευθύνη όχι μόνο δεν ζήτησε συγγνώμη, αλλά τις εξύβρισε δημοσίως.
Το πιο ανησυχητικό στην καταγγελία δεν είναι μόνο το εξωφρενικό κόστος, αλλά η υποψία ότι το περιστατικό ήταν προσχεδιασμένο.
«Πιστεύω πως ήταν συνεννοημένοι», λέει η τουρίστρια στο βίντεο.
Το γεγονός ότι δέκα άτομα άκουσαν την ίδια τιμή στην υποδοχή δυσχεραίνει την εκδοχή της «παρεξήγησης» και ενισχύει την αίσθηση μιας καλοστημένης τακτικής παραπλάνησης.
Το βίντεο πυροδότησε κύμα αντιδράσεων στα κοινωνικά δίκτυα. Ενώ πολλοί εξέφρασαν αλληλεγγύη στην τουρίστρια, δεν έλειψαν και εκείνοι που σχολίασαν ειρωνικά ότι «όποιος πάει Μύκονο, τα περιμένει αυτά».
«Δεν καταλαβαίνω γιατί να είναι λογικό αυτό. Επειδή κάποιος πήγε Μύκονο, επιτρέπεται να τον εξαπατούν;», έγραψε μία χρήστρια στο TikTok.
Άλλοι στάθηκαν στη δημόσια ταπείνωση που υπέστη η παρέα και στην τοξική αντιμετώπιση που δέχονται όσοι επιλέγουν «ακριβούς» προορισμούς. Η ουσία, όμως, παραμένει: κάθε πολίτης δικαιούται αξιοπρεπή εξυπηρέτηση, ανεξαρτήτως του πού ταξιδεύει ή πόσα ξοδεύει.
Σύμφωνα με τη νομοθεσία και τις οδηγίες της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή, όλες οι επιχειρήσεις που προσφέρουν υπηρεσίες – ανάμεσά τους beach bars και οργανωμένες παραλίες – υποχρεούνται να αναρτούν τιμοκατάλογο σε εμφανές σημείο, με αναλυτική καταγραφή των χρεώσεων.
Η απουσία τιμοκαταλόγου ή η παροχή λανθασμένων πληροφοριών συνιστά παράβαση και μπορεί να επιφέρει διοικητικά πρόστιμα.
Οποιοσδήποτε πολίτης αισθάνεται ότι παραπλανήθηκε, έχει το δικαίωμα να υποβάλει καταγγελία: Στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή καλώντας στο 1520 ή στην αρμόδια τουριστική αρχή ή ΔΟΥ.
Όπως καταγγέλλει, η ίδια και η παρέα της ενημερώθηκαν από την υποδοχή ότι το κόστος για σετ ξαπλώστρας ήταν 80 ευρώ. Ωστόσο, στο τέλος τους ζητήθηκε να πληρώσουν 160 ευρώ ανά άτομο – δηλαδή 80 ευρώ για τη χρήση της ξαπλώστρας και άλλα 80 ευρώ «το κεφάλι».
«Όταν διαμαρτυρηθήκαμε, ο υπεύθυνος μάς είπε: “Δείξτε μου ποιος σας είπε αυτή την τιμή”», αναφέρει η ίδια στο βίντεο. «Και τότε ξεκίνησε ο παραλογισμός…».
@mfcitygiiirl #foryou #storytime #mykonos #mpesfyp ♬ original sound - maria🍸🐆🎱💋
Τουρίστρια στη Μύκονο: «Μας έβρισαν μπροστά σε όλη την παραλία»
Η influencer περιγράφει ότι όταν εμφανίστηκε ο υπάλληλος της υποδοχής, όχι μόνο αρνήθηκε ότι έδωσε τη συγκεκριμένη τιμή, αλλά προχώρησε σε προσβλητικούς χαρακτηρισμούς μπροστά σε δεκάδες λουόμενους: «Αγάπες μου, εγώ αυτό δεν σας το είπα ποτέ. Είστε γελοίες και τσίπισες», φώναξε, σύμφωνα με τα λεγόμενά της, ο υπάλληλος, προκαλώντας σοκ και ντροπή στους παρευρισκομένους.Παρά την έντονη δυσαρέσκεια, η παρέα πλήρωσε το ποσό, με την τουρίστρια να σημειώνει ότι το άτομο που φέρει την ευθύνη όχι μόνο δεν ζήτησε συγγνώμη, αλλά τις εξύβρισε δημοσίως.
«Πιστεύω πως ήταν συνεννοημένοι»
Το πιο ανησυχητικό στην καταγγελία δεν είναι μόνο το εξωφρενικό κόστος, αλλά η υποψία ότι το περιστατικό ήταν προσχεδιασμένο.«Πιστεύω πως ήταν συνεννοημένοι», λέει η τουρίστρια στο βίντεο.
Το γεγονός ότι δέκα άτομα άκουσαν την ίδια τιμή στην υποδοχή δυσχεραίνει την εκδοχή της «παρεξήγησης» και ενισχύει την αίσθηση μιας καλοστημένης τακτικής παραπλάνησης.
«Δηλαδή επειδή πήγε Μύκονο, είναι οκ να την κλέβουν;»
Το βίντεο πυροδότησε κύμα αντιδράσεων στα κοινωνικά δίκτυα. Ενώ πολλοί εξέφρασαν αλληλεγγύη στην τουρίστρια, δεν έλειψαν και εκείνοι που σχολίασαν ειρωνικά ότι «όποιος πάει Μύκονο, τα περιμένει αυτά».«Δεν καταλαβαίνω γιατί να είναι λογικό αυτό. Επειδή κάποιος πήγε Μύκονο, επιτρέπεται να τον εξαπατούν;», έγραψε μία χρήστρια στο TikTok.
Άλλοι στάθηκαν στη δημόσια ταπείνωση που υπέστη η παρέα και στην τοξική αντιμετώπιση που δέχονται όσοι επιλέγουν «ακριβούς» προορισμούς. Η ουσία, όμως, παραμένει: κάθε πολίτης δικαιούται αξιοπρεπή εξυπηρέτηση, ανεξαρτήτως του πού ταξιδεύει ή πόσα ξοδεύει.
Τι ισχύει με τους τιμοκαταλόγους στις παραλίες
Σύμφωνα με τη νομοθεσία και τις οδηγίες της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή, όλες οι επιχειρήσεις που προσφέρουν υπηρεσίες – ανάμεσά τους beach bars και οργανωμένες παραλίες – υποχρεούνται να αναρτούν τιμοκατάλογο σε εμφανές σημείο, με αναλυτική καταγραφή των χρεώσεων.Η απουσία τιμοκαταλόγου ή η παροχή λανθασμένων πληροφοριών συνιστά παράβαση και μπορεί να επιφέρει διοικητικά πρόστιμα.
Οποιοσδήποτε πολίτης αισθάνεται ότι παραπλανήθηκε, έχει το δικαίωμα να υποβάλει καταγγελία: Στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή καλώντας στο 1520 ή στην αρμόδια τουριστική αρχή ή ΔΟΥ.