Για τη χρήση του «έξυπνου» βραχιολιού με στόχο να υπάρξει μείωση των αναμονών στους ασθενείς που απευθύνονται στα Τμήματα Επειγόντων Περιστατικών (ΤΕΠ) όπως και για τη νέα λειτουργία του τετραψήφιου αριθμού 1566, μίλησε ο υφυπουργός Υγείας, Μάριος Θεμιστοκλέους, μίλησε στο Mega. 

Ο υφυπουργός Υγείας, ειδικότερα, ερωτηθείς πώς απέδωσε το μέτρο μέχρι σήμερα απάντησε τα εξής: «Έχουμε ήδη τα πρώτα αποτελέσματα. Τώρα εφαρμόζεται σε 11 νοσοκομεία και σε λίγο ξεκινάει και στο "Αττικόν". Αυτή τη στιγμή βλέπουμε μια μείωση της αναμονής. Στον Ευαγγελισμό που έχουμε τα πρώτα στοιχεία η αναμονή για τα περιστατικά που δεν είναι επείγοντα -γιατί ένα επείγον περιστατικό θα αντιμετωπιστεί αμέσως- φθάνει και τις 5 ώρες. Να εξηγήσω ότι ένα περιστατικό που φθάνει στα επείγοντα η διαλογή λέει ότι θα πρέπει να εξεταστεί από 4 – 5 διαφορετικές ειδικότητες γιατρών. Έχουμε σημαντική μείωση στην αναμονή».

Σχετικά με τις περαιτέρω βελτιωτικές ενέργειες στα ΤΕΠ ο ανέφερε: «Πέρα από το βραχιολάκι αυτό που έχει αλλάξει τα τμήματα των επειγόντων περιστατικών τον τελευταίο χρόνο, έχουμε καλύτερη κτιριακή υποδομή κι αυτό θα επεκταθεί σε όλα τα νοσοκομεία, γιατί ανακαινίζονται όλα τα τμήματα επειγόντων περιστατικών. Έχουμε καλύτερη οργάνωση. Έχουμε τους εθελοντές του Ερυθρού Σταυρού και έχουμε προσλάβει και αρκετό προσωπικό στα επείγοντα».




Όσον αφορά τη αξιολόγηση των υπηρεσιών αυτών από τους πολίτες ο κ. Θεμιστοκλέους επεσήμανε: «Ξεκίνησε την προηγούμενη εβδομάδα, όλοι όσοι νοσηλεύονται στα δημόσια νοσοκομεία λαμβάνουν μετά από κάποιες μέρες από την έξοδό τους ένα SMS με ένα σύνδεσμο και σε 3 λεπτά συμπληρώνουν ένα ερωτηματολόγιο με 35 ερωτήσεις. Η αξιολόγηση αυτή δεν είναι καταγραφή γνώμης, είναι εργαλείο διοίκησης. Αν σε ένα νοσοκομείο οι ασθενείς που εξέρχονται λένε ότι η καθαριότητα δεν είναι ικανοποιητική, αυτό το βλέπει ο διοικητής του νοσοκομείου και θα πρέπει να δράσει άμεσα».