Κακοκαιρία και ακυρώσεις πλοίων: Πώς θα πάρετε πίσω τα χρήματά σας
Tι πρέπει να γνωρίζετε
Τι προβλέπει η νομοθεσία για τους επιβάτες σε περιπτώσεις απαγορευτικού απόπλου - O πλήρης οδηγός για επιστροφή χρημάτων, αλλαγή εισιτηρίου και διαδικασίες μετά την ακύρωση δρομολογίου

Όταν εκδίδεται απαγορευτικό απόπλου λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών ή άλλων λόγων ασφαλείας, οι επιβάτες έχουν συγκεκριμένα δικαιώματα, όπως προβλέπει η νομοθεσία για τις θαλάσσιες μεταφορές.
Πλήρης επιστροφή χρημάτων: Αν ακυρωθεί το δρομολόγιο, ο επιβάτης δικαιούται 100% επιστροφή του αντιτίμου του εισιτηρίου, χωρίς καμία παρακράτηση. Η επιστροφή γίνεται στον ίδιο τρόπο πληρωμής (μετρητά, κάρτα κ.λπ.)./
Μεταφορά σε άλλη ημερομηνία: Ο επιβάτης μπορεί να επιλέξει μεταφορά σε επόμενο δρομολόγιο, χωρίς πρόσθετη χρέωση, εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα.
Υποχρέωση ενημέρωσης: Η ακτοπλοϊκή εταιρεία οφείλει να ενημερώνει έγκαιρα για την ακύρωση ή την καθυστέρηση, χρησιμοποιώντας τα στοιχεία επικοινωνίας που δόθηκαν κατά την κράτηση.
Χωρίς αποζημίωση για επιπλέον έξοδα: Σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας (π.χ. κακοκαιρία), δεν καταβάλλεται αποζημίωση για τυχόν διαμονή, φαγητό ή άλλα έξοδα, πέρα από την επιστροφή ή αλλαγή του εισιτηρίου.
Τι να κάνετε: Κρατήστε το εισιτήριο και την απόδειξη αγοράς. Eπικοινωνήστε με την ακτοπλοϊκή ή το πρακτορείο σας για αλλαγή ή επιστροφή. Aν δεν βρείτε άκρη, απευθυνθείτε στο Λιμεναρχείο.
Ελέγχετε πάντα τις ανακοινώσεις του Λιμενικού και της ακτοπλοϊκής πριν μεταβείτε στο λιμάνι, ειδικά σε περιόδους κακοκαιρίας.
Πλήρης επιστροφή χρημάτων: Αν ακυρωθεί το δρομολόγιο, ο επιβάτης δικαιούται 100% επιστροφή του αντιτίμου του εισιτηρίου, χωρίς καμία παρακράτηση. Η επιστροφή γίνεται στον ίδιο τρόπο πληρωμής (μετρητά, κάρτα κ.λπ.)./
Μεταφορά σε άλλη ημερομηνία: Ο επιβάτης μπορεί να επιλέξει μεταφορά σε επόμενο δρομολόγιο, χωρίς πρόσθετη χρέωση, εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα.
Υποχρέωση ενημέρωσης: Η ακτοπλοϊκή εταιρεία οφείλει να ενημερώνει έγκαιρα για την ακύρωση ή την καθυστέρηση, χρησιμοποιώντας τα στοιχεία επικοινωνίας που δόθηκαν κατά την κράτηση.
Χωρίς αποζημίωση για επιπλέον έξοδα: Σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας (π.χ. κακοκαιρία), δεν καταβάλλεται αποζημίωση για τυχόν διαμονή, φαγητό ή άλλα έξοδα, πέρα από την επιστροφή ή αλλαγή του εισιτηρίου.
Τι να κάνετε: Κρατήστε το εισιτήριο και την απόδειξη αγοράς. Eπικοινωνήστε με την ακτοπλοϊκή ή το πρακτορείο σας για αλλαγή ή επιστροφή. Aν δεν βρείτε άκρη, απευθυνθείτε στο Λιμεναρχείο.
Ελέγχετε πάντα τις ανακοινώσεις του Λιμενικού και της ακτοπλοϊκής πριν μεταβείτε στο λιμάνι, ειδικά σε περιόδους κακοκαιρίας.