Όταν εκδίδεται απαγορευτικό απόπλου λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών ή άλλων λόγων ασφαλείας, οι επιβάτες έχουν συγκεκριμένα δικαιώματα, όπως προβλέπει η νομοθεσία για τις θαλάσσιες μεταφορές.

Πλήρης επιστροφή χρημάτων: Αν ακυρωθεί το δρομολόγιο, ο επιβάτης δικαιούται 100% επιστροφή του αντιτίμου του εισιτηρίου, χωρίς καμία παρακράτηση. Η επιστροφή γίνεται στον ίδιο τρόπο πληρωμής (μετρητά, κάρτα κ.λπ.)./

Μεταφορά σε άλλη ημερομηνία: Ο επιβάτης μπορεί να επιλέξει μεταφορά σε επόμενο δρομολόγιο, χωρίς πρόσθετη χρέωση, εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα.

Υποχρέωση ενημέρωσης: Η ακτοπλοϊκή εταιρεία οφείλει να ενημερώνει έγκαιρα για την ακύρωση ή την καθυστέρηση, χρησιμοποιώντας τα στοιχεία επικοινωνίας που δόθηκαν κατά την κράτηση.

Χωρίς αποζημίωση για επιπλέον έξοδα: Σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας (π.χ. κακοκαιρία), δεν καταβάλλεται αποζημίωση για τυχόν διαμονή, φαγητό ή άλλα έξοδα, πέρα από την επιστροφή ή αλλαγή του εισιτηρίου.

Τι να κάνετε: Κρατήστε το εισιτήριο και την απόδειξη αγοράς. Eπικοινωνήστε με την ακτοπλοϊκή ή το πρακτορείο σας για αλλαγή ή επιστροφή. Aν δεν βρείτε άκρη, απευθυνθείτε στο Λιμεναρχείο.

Ελέγχετε πάντα τις ανακοινώσεις του Λιμενικού και της ακτοπλοϊκής πριν μεταβείτε στο λιμάνι, ειδικά σε περιόδους κακοκαιρίας.