Η ταλαιπωρία δεκάδων ταξιδιωτών στο λιμάνι του Πειραιά συνεχίστηκε και σήμερα, μετά το απαγορευτικό απόπλου που ξεκίνησε την Παρασκευή (8/8). Περίπου 100 επιβάτες, οι οποίοι είχαν προγραμματίσει να ταξιδέψουν προς τα νησιά των Κυκλάδων, δεν κατάφεραν να αναχωρήσουν ούτε κατά τη σταδιακή άρση του μέτρου το βράδυ. Σύμφωνα με τις καταγγελίες τους, το πλήρωμα αρνήθηκε να τους επιτρέψει την αλλαγή εισιτηρίων, παρά τις διαβεβαιώσεις της ακτοπλοϊκής εταιρείας μέσω ανακοίνωσης και SMS ότι η επιβίβαση θα γινόταν κανονικά χωρίς ανάγκη αλλαγών.
Λιμάνι του Πειραιά: Επιβάτες εμπόδισαν τον απόπλου πλοίου
Η άρνηση αυτή προκάλεσε έντονες αντιδράσεις, με τους επιβάτες να συγκεντρώνονται μπροστά στον καταπέλτη και να προσπαθούν να εμποδίσουν τον απόπλου του πλοίου. Στο σημείο επενέβησαν στελέχη του Λιμενικού, τα οποία κάλεσαν τους ταξιδιώτες να απομακρυνθούν. Μετά από περίπου μία ώρα έντασης, οι επιβάτες υποχώρησαν και το πλοίο απέπλευσε τελικά στις 7:45, με καθυστέρηση μίας ώρας.
"Αυτό το πράγμα είναι απαράδεκτο"
«Εμείς που έχουμε πληρώσει, είμαστε καθόλα νόμιμοι, έχουμε τα αμάξια μας, έχουμε τα εισιτήριά μας, έχουμε ακριβοπληρώσει και καταλύματα τα οποία αυτή τη στιγμή είναι στον αέρα, τι θα κάνουμε», διερωτήθηκε μία επιβάτις, μιλώντας στο ΕΡΤΝews. Ένας άλλος επιβάτης ανέφερε: «Ερχόμαστε εδώ και όχι απλά μας διώχνουν και μας λένε φύγετε, αλλά όταν πηγαίνουμε να ρωτήσουμε και μας λένε τα εισιτήρια δεν μπορούν να αλλάξουν. Αυτό το πράγμα είναι απαράδεκτο».
Οι επιβάτες ενημερώθηκαν ότι για την επίλυση των προβλημάτων με τα εισιτήριά τους θα πρέπει να απευθυνθούν στα πρακτορεία πώλησης. Η υπόθεση αφήνει έντονο παράπονο για την επικοινωνία και την οργάνωση της ακτοπλοϊκής εταιρείας εν μέσω της καλοκαιρινής περιόδου.