Airfasttickets: Οι ταξιδιώτες επέλεξαν την Ελλάδα για τις Πασχαλινές τους διακοπές!
Η εγχώρια τουριστική κίνηση κυμάνθηκε στα περσινά επίπεδα
Ικανοποιητικά επίπεδα παρουσίασε η κίνηση των κρατήσεων φέτος το Πάσχα, αναφέρει η Airfasttickets το διεθνές online ταξιδιωτικό πρακτορείο. Πιο αναλυτικά, σύμφωνα με τα στοιχεία κρατήσεων της εταιρίας, η εγχώρια τουριστική κίνηση κυμάνθηκε στα περσινά επίπεδα, με τους οδικούς προορισμούς να κατέχουν πρωταρχική θέση στις προτιμήσεις των ταξιδιωτών, καθώς σημείωσαν αύξηση κατά 21% σε σχέση με πέρυσι. Δημοφιλέστεροι ήταν οι παραδοσιακοί ελληνικοί προορισμοί, όπως το Πήλιο, Πρέβεζα, Ιωάννινα, Μονεμβασιά, Ναύπλιο, Καρπενήσι και φυσικά η Αράχωβα, η οποία σημείωσε αύξηση κατά 17% σε σχέση με πέρυσι.
Δευτερεύουσα θέση στις προτιμήσεις του ταξιδιωτικού κοινού, κατέχουν οι αεροπορικοί & ακτοπλοϊκοί προορισμοί, με την Κέρκυρα, τη Μύκονο, την Πάρο, την Νάξο και την Σαντορίνη να κατατάσσονται στους δημοφιλέστερους. Σε γενικά επίπεδα σημειώθηκε μείωση της τάξεως του 25% στις ακτοπλοϊκές κρατήσεις, με τον άσχημο καιρό της Μεγάλης Εβδομάδας να επηρεάζει ιδιαίτερα τις νησιωτικές επιλογές. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τιμές των καταλυμάτων εμφάνισαν αύξηση η οποία κυμάνθηκε από 3% (κυρίως σε οδικούς προορισμούς) έως 20% (Κέρκυρα).
Οι προορισμοί του εξωτερικού βρίσκονται στη τρίτη θέση προτίμησης, με τη Ρώμη, την Κωνσταντινούπολη, το Λονδίνο, το Παρίσι και τη Βαρκελώνη να είναι οι δημοφιλέστεροι. Όσον αφορά στην κίνηση των τουριστών προς την χώρα μας για το Πάσχα, αυτή κυμάνθηκε επίσης στα ίδια επίπεδα με πέρυσι. Οι τουρίστες προέρχονταν κυρίως από κοντινές χώρες, όπως η Ιταλία και η Αγγλία, με τις πόλεις της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης να αποτελούν τον τελικό τους προορισμό.
Ο Personal Assistant and Executive Project Manager of the CEO and Chairman της Airfasttickets, κ. Γιώργος Καραβατάκης, δήλωσε: «Σύμφωνα με τα στοιχεία της Airfasttickets, βλέπουμε ότι το ταξίδι συνεχίζει να αποτελεί προτεραιότητα στις ανάγκες των ανθρώπων, παρά την οικονομική κρίση. Εμείς στην Airfasttickets πιστεύουμε ότι, δεν είναι απαραίτητο να διαθέσει κάποιος μια περιουσία για να πραγματοποιήσει ένα ταξίδι που θα του αλλάξει τη διάθεση, θα γεμίσει τις μπαταρίες του, θα σου προσφέρει ανεπανάληπτες βιωματικές εμπειρίες, και αυτό ακριβώς προσφέρουμε στους πελάτες μας».