Καθίζηση στην Εθνική Ιωαννίνων - Αθηνών: Κίνδυνος και για τη δεύτερη λωρίδα κυκλοφορίας (Εικόνες)
Κίνδυνος για την διέλευση των οχημάτων
Η καθίζηση στην Εθνική Οδό Ιωαννίνων-Αθηνών, που ξεκίνησε τον Νοέμβριο του 2024, επιδεινώνεται, με ρηγματώσεις να εμφανίζονται και στη δεύτερη λωρίδα κυκλοφορίας
Το πρόβλημα στην Εθνική ΟδόΙωαννίνων-Αθηνών, που είχε ξεκινήσει τον Νοέμβριο του 2024 και είχε κλείσει μία λωρίδα κυκλοφορίας, επιδεινώνεται, με ρηγματώσεις να εμφανίζονται πλέον και στο άλλο τμήμα του δρόμου. Σύμφωνα με ρεπορτάζ του epiruspost.gr, οδηγοί που διέρχονται καθημερινά από το σημείο τονίζουν ότι το ρήγμα καθημερινά μεγαλώνει και επεκτείνεται αυξάνοντας έτσι και τον κίνδυνο διέλευσης. Με δεδομένο μάλιστα ότι εισερχόμαστε σε περίοδο βροχοπτώσεων οι φόβοι γίνονται μεγαλύτεροι.
Καθίζηση στην Εθνική Ιωαννίνων - Αθηνών: Κίνδυνος και για τη δεύτερη λωρίδα κυκλοφορίας
Υπενθυμίζεται ότι το πρόβλημα στην Εθνική Οδό, στο ρεύμα από Αθήνα προς Ιωαννίνων, κοντά στον κόμβο της Πεδινής, είχε ξεκινήσει από τον περασμένο Νοέμβριο και εν μέρει αποδόθηκε στις αντιπλημμυρικές παρεμβάσεις που έγιναν και σε ύπαρξη καταβόθρας. Τον περασμένο Ιούνιο η Περιφέρεια Ηπείρου αποφάσισε να προχωρήσει σε άμεσες παρεμβάσεις εγκρίνοντας εργασίες ύψους 150 χιλιάδων ευρώ περίπου.
Τα έργα προέβλεπαν:
Κατασκευή νέου πρανούς με ογκόλιθους
Διεύρυνση της λιμνοδεξαμενής για βελτιωμένη απαγωγή ομβρίων
Απομάκρυνση επιφανειακών εδαφικών υλικών βάθους έως 4 μέτρων
Ανακατασκευή του οδοστρώματος με διαβαθμισμένα υλικά
Κίνδυνος για το οδικό τμήμα καθώς επεκτείνονται τα ρήγματα
Η Περιφέρεια έχει ήδη προχωρήσει σε σειρά γεωτεχνικών και γεωφυσικών ερευνών, ενώ έχουν κατασκευαστεί και γεωτρήσεις κατείσδυσης για τη διαχείριση των υδάτων. Ωστόσο, η ανάγκη για συμπληρωματικά έργα διαπιστώθηκε μετά από επί τόπου επιθεώρηση και μελέτη της συμπεριφοράς των εγκαταστάσεων κατά τους προηγούμενους μήνες.Epirus wines
Σήμερα η εικόνα είναι άκρως ανησυχητική καθώς η μία λωρίδα παραμένει κλειστή και τα ρήγματα επεκτείνονται στην δεύτερη θέτοντας έτσι σε κίνδυνο όλο το τμήμα της Εθνικής στο συγκεκριμένο σημείο.