Report.oasa.gr: Σε εφαρμογή η νέα πλατφόρμα για καταγγελίες στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς - Πώς λειτουργεί (Βίντεο)
Τι είπε ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης
Η πλατφόρμα καταγγελιών για τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς δίνει τη δυνατότητα στον καταγγέλλοντα να τοποθετήσει σε χάρτη το πού εντόπισε το πρόβλημα, να ονοματίσει τη γραμμή ή τη στάση που το εντόπισε αλλά και να επισυνάψει βίντεο και φωτογραφίες

Στη νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα καταγγελιών για τη λειτουργία των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, report.oasa.gr, που τέθηκε σε λειτουργία σήμερα το πρωί αναφέρθηκε ο αναπληρωτής Υπουργός Μεταφορών, Κώστας Κυρανάκης, μιλώντας στην εκπομπή του ΑΝΤ1, «Καλημέρα Ελλάδα». Η πλατφόρμα, που είναι προσβάσιμη και μέσω κινητών τηλεφώνων, δίνει τη δυνατότητα στον καταγγέλλοντα να τοποθετήσει σε χάρτη το πού εντόπισε το πρόβλημα, να ονοματίσει τη γραμμή ή τη στάση που το εντόπισε αλλά και να επισυνάψει βίντεο και φωτογραφίες.
Το κάθε αίτημα θα παίρνει μοναδικό κωδικό ώστε να μπορεί να παρακολουθεί την εξέλιξη της καταγγελίας του «και έτσι θα τα λύσουμε τα προβλήματα» διεμήνυσε ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης.
Δείτε τη νέα πλατφόρμα report.oasa.gr ΕΔΩ
Το κάθε αίτημα θα παίρνει μοναδικό κωδικό ώστε να μπορεί να παρακολουθεί την εξέλιξη της καταγγελίας του «και έτσι θα τα λύσουμε τα προβλήματα» διεμήνυσε ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης.
Δείτε τη νέα πλατφόρμα report.oasa.gr ΕΔΩ