Ταξί: Απεργία 18 ωρών από τα μεσάνυχτα της Κυριακής ανακοίνωσε ο ΣΑΤΑ
Η ανακοίνωση του ΣΑΤΑ
Ο ΣΑΤΑ προκηρύσσει νέα 18ωρη απεργία των αυτοκινητιστών ταξί στην Αττική στις 22 Σεπτεμβρίου για τη συμμετοχή στη γενική συνέλευση -

Το Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ) προκηρύσσει νέα 18ωρη απεργία από τα μεσάνυχτα της Κυριακής έως τη Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου, με στόχο τη μέγιστη δυνατή συμμετοχή των μελών στην έκτακτη γενική συνέλευση του κλάδου, που θα πραγματοποιηθεί στις 10 το πρωί της Δευτέρας. Υπενθυμίζεται ότι ο πρόεδρος του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής, Θύμιος Λυμπερόπουλος, μιλώντας στα «Παραπολιτικά» 90,1 είχε προαναγγείλει τη νέα 24ωρη απεργία στις 22 Σεπτεμβρίου, ημέρα γενικής συνέλευσης του ΣΑΤΑ. Οι αυτοκινητιστές εκφράζουν ανησυχία για «υποβάθμιση του ρόλου» του Συνδικάτου και την «ανεξέλεγκτη είσοδο μεγάλων ιδιωτικών συμφερόντων στο μεταφορικό έργο».
Διαβάστε: Ταξί: Στα "μαχαίρια" Κυρανάκης και Λυμπερόπουλος onair - "Δεν επιδιώκει διάλογο, θρέφεται από την ένταση", "το μεγαλύτερο έγκλημα η ψηφιοποίηση των ειδικών αδειών"
«Δεν θα κάνουμε πίσω. Πάνε να μας τελειώσουν, να τελειώσουν με το ελεύθερο επάγγελμα του ταξιτζή και να δώσουν τη δουλειά μας στους ιδιώτες». «Θα κάνουμε νέες απεργίες, αλλά όχι συνεχόμενα για να μπορέσει να αντέξει ο κλάδος. Όμως, θα είμαστε συνέχεια σε δράση, με διάφορες μορφές κινητοποιήσεων. Δεν θα τους αφήσουμε να μας τελειώσουν, να είστε σίγουροι» είπε. Ανακοίνωσε επίσης προσφυγή στο Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ) με στόχο να καταπέσει η πρόσφατη Κοινή Υπουργική Απόφαση των υπουργείων Τουρισμού και Υποδομών και Μεταφορών, «με την οποία ανοίγει ο δρόμος της αστικής μεταφοράς και στα ΙΧ με οδηγό». Αποτελεί όπως είπε «ευθεία παραβίαση των συνταγματικών διατάξεων και των θεμελιωδών κανόνων της υφιστάμενης νομοθεσίας, σύμφωνα με την οποία η συγκεκριμένη δυνατότητα ανήκει αποκλειστικά και μόνο στα ταξί».
Τα σενάρια περί πλήρους απελευθέρωσης του μεταφορικού έργου επανέρχονται πιο έντονα από ποτέ και απειλούν ευθέως:
«Την βιωσιμότητα του επαγγέλματός μας
Την οικονομική αξιοπρέπεια χιλιάδων οικογενειών
Τη νόμιμη λειτουργία του ταξί ως δημόσιας υπηρεσίας μεταφοράς
Κυρανάκης & Κεφαλογιάννη καταστρατηγούν αντισυνταγματικά μέσω ΚΥΑ την έννοια της αστικής μεταφοράς όπως ορίζει ο νόμος και τα Ευρωπαϊκά Δικαστήρια.
Υποχρεωτική ηλεκτροκίνηση - Φορολογικό - Πειρατεία - Υποκλοπή Μετ. Έργου - Πολυεθνικές μας τελειώνουν.
Η υποβάθμιση του ρόλου μας και η ανεξέλεγκτη είσοδος μεγάλων ιδιωτικών συμφερόντων στο μεταφορικό έργο δεν είναι ένα μακρινό σενάριο - είναι ήδη σε εξέλιξη με τις ευλογίες της κυβέρνησης.
Η παρουσία όλων είναι επιβεβλημένη.
Αν δεν αντιδράσουμε τώρα, αύριο ίσως είναι αργά.
Ή εμείς ή αυτοί.
Όλοι στη Γενική Συνέλευση να αποφασίσουμε για το μέλλον μας. Όλοι στον αγώνα», καταλήγει η ανακοίνωση.
Διαβάστε: Ταξί: Στα "μαχαίρια" Κυρανάκης και Λυμπερόπουλος onair - "Δεν επιδιώκει διάλογο, θρέφεται από την ένταση", "το μεγαλύτερο έγκλημα η ψηφιοποίηση των ειδικών αδειών"
Νέα απεργία 18 ωρών των οδηγών ταξί από τα μεσάνυχτα Κυριακής ανακοίνωσε ο ΣΑΤΑ
Ειδικότερα, σε ανακοίνωσή του το ΣΑΤΑ αναφέρει ότι «βρισκόμαστε μπροστά σε μια κρίσιμη και επικίνδυνη καμπή για τον κλάδο μας. Μάλιστα όπως ανέφερε χαρακτηριστικά χθες, σε συνέντευξη τύπου, ο πρόεδρος του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ), Θύμιος Λυμπερόπουλος:«Δεν θα κάνουμε πίσω. Πάνε να μας τελειώσουν, να τελειώσουν με το ελεύθερο επάγγελμα του ταξιτζή και να δώσουν τη δουλειά μας στους ιδιώτες». «Θα κάνουμε νέες απεργίες, αλλά όχι συνεχόμενα για να μπορέσει να αντέξει ο κλάδος. Όμως, θα είμαστε συνέχεια σε δράση, με διάφορες μορφές κινητοποιήσεων. Δεν θα τους αφήσουμε να μας τελειώσουν, να είστε σίγουροι» είπε. Ανακοίνωσε επίσης προσφυγή στο Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ) με στόχο να καταπέσει η πρόσφατη Κοινή Υπουργική Απόφαση των υπουργείων Τουρισμού και Υποδομών και Μεταφορών, «με την οποία ανοίγει ο δρόμος της αστικής μεταφοράς και στα ΙΧ με οδηγό». Αποτελεί όπως είπε «ευθεία παραβίαση των συνταγματικών διατάξεων και των θεμελιωδών κανόνων της υφιστάμενης νομοθεσίας, σύμφωνα με την οποία η συγκεκριμένη δυνατότητα ανήκει αποκλειστικά και μόνο στα ταξί».
Τα σενάρια περί πλήρους απελευθέρωσης του μεταφορικού έργου επανέρχονται πιο έντονα από ποτέ και απειλούν ευθέως:
«Την βιωσιμότητα του επαγγέλματός μας
Την οικονομική αξιοπρέπεια χιλιάδων οικογενειών
Τη νόμιμη λειτουργία του ταξί ως δημόσιας υπηρεσίας μεταφοράς
Κυρανάκης & Κεφαλογιάννη καταστρατηγούν αντισυνταγματικά μέσω ΚΥΑ την έννοια της αστικής μεταφοράς όπως ορίζει ο νόμος και τα Ευρωπαϊκά Δικαστήρια.
Υποχρεωτική ηλεκτροκίνηση - Φορολογικό - Πειρατεία - Υποκλοπή Μετ. Έργου - Πολυεθνικές μας τελειώνουν.
Η υποβάθμιση του ρόλου μας και η ανεξέλεγκτη είσοδος μεγάλων ιδιωτικών συμφερόντων στο μεταφορικό έργο δεν είναι ένα μακρινό σενάριο - είναι ήδη σε εξέλιξη με τις ευλογίες της κυβέρνησης.
Η παρουσία όλων είναι επιβεβλημένη.
Αν δεν αντιδράσουμε τώρα, αύριο ίσως είναι αργά.
Ή εμείς ή αυτοί.
Όλοι στη Γενική Συνέλευση να αποφασίσουμε για το μέλλον μας. Όλοι στον αγώνα», καταλήγει η ανακοίνωση.