Πρόεδρος Εργαζομένων Μετρό για "Σταθμό Ευαγγελισμό" στα Παραπολιτικά 90,1: Οι ανελκυστήρες και οι κυλιόμενες πρέπει να αναβαθμιστούν (Ηχητικό)
Συνέντευξη στα Παραπολιτικά 90,1
"Εδώ και μια πενταετία τουλάχιστον θα έπρεπε έχουν αλλάξει τους μηχανισμούς και να βάλουν καινούργιους", τόνισε ο Πρόεδρος των Εργαζομένων του Μετρό, Σπύρος Ρεβύθης

«Οι ανελκυστήρες και οι κυλιόμενες σκάλες είναι σε λειτουργία 25 χρόνια, πρέπει να γίνει αναβάθμιση», τόνισε ο Πρόεδρος των Εργαζομένων του Μετρό, Σπύρος Ρεβύθης, μιλώντας στα Παραπολιτικά 90,1 και στην εκπομπή «Εκείνη κι εγώ» με τους δημοσιογράφους Στέλλα Γκαντώνα και Θανάση Φουσκίδη. Συγκεκριμένα, μιλώντας ο κ. Ρεβύθης, με αφορμή το πρόβλημα στις κυλιόμενες σκάλες του μετρό στον σταθμό «Ευαγγελισμός», είπε: «Έβγαλε καπνούς μια κυλιόμενη σκάλα του σταθμού "Ευαγγελισμός" προφανώς από κάποια σκουπίδια ή κάποιες τρίχες που είχε πιάσει μέσα. Ο σταθμάρχης ως όφειλε έδωσε οδηγία να κλείσει ο σταθμός μέχρι να ερευνήσουν οι τεχνικοί τι ακριβώς συμβαίνει. Καθαρίστηκε και το πρόβλημα αποκαταστάθηκε».
Διαβάστε: Επαναλειτουργεί ο σταθμός του μετρό "Ευαγγελισμός" (Βίντεο)
Πρόεδρος Εργαζομένων Μετρό: Εδώ και μια πενταετία τουλάχιστον θα έπρεπε έχουν αλλάξει τους μηχανισμούς και να βάλουν καινούργιους
«Οι ανελκυστήρες και οι κυλιόμενες σκάλες είναι σε λειτουργία 25 χρόνια. Υπάρχει μια εργολαβική εταιρεία που κάνει συντήρηση, αλλά σε αυτά τα 25 χρόνια που έχουν περάσει πρέπει να γίνει αναβάθμιση. Εδώ και μια πενταετία τουλάχιστον θα έπρεπε έχουν αλλάξει τους μηχανισμούς να βάλουν καινούργιους. Αυτά τα πράγματα δούλεψαν 25 χρόνια πρέπει η πολιτεία να πάρει μια γενναία απόφαση να δώσει ένα κονδύλι να τα αλλάξει. Πρόκειται για κάποια εκατομμύρια ευρώ αλλά το μετρό τα βγάζει τα λεφτά του. Δικαιούνται οι επιβάτες από το εισιτήριο που πληρώνουν να έχουν σύγχρονα μέσα», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Αναφορικά με την 24ωρη λειτουργία του μετρό τα Σάββατα, σημείωσε: «Ο κόσμος το στηρίζει δεν δείχνει η πολιτεία να το στηρίζει. Μας έχουν πει ότι θα φέρουν καινούργια τρένα, τα τρένα μας είναι παλιά, είναι από την Ολυμπιάδα, έχουν "φορτώσει" εκατομμύρια χιλιόμετρα. Μας έχουν πει ότι θα προσλάβουν προσωπικό, προσλαμβάνουν προσωπικό, ένας προσλαμβάνεται ένας παραιτείται γιατί ο μισθός ενός νεοεισερχόμενου στη ΣΤΑΣΥ είναι μηδαμινός και δεν κάθεται κανείς να δουλέψει, τεχνικοί ή σιδηροδρομικοί, χωρίς χρήματα. Πρέπει να έχει αυξημένη αστυνόμευση τα βράδια. Η παραβατικότητα έχει αγγίξει τα κόκκινα. Αν η πολιτεία δεν φροντίσει για κάποιους πυλώνες σταθερότητας, εμείς το στηρίζουμε σαν εργαζόμενοι, βάζουμε πλάτη αλλά πόσο θα μπορέσει να δουλέψει με ευχές και με την πλάτη των εργαζομένων».
Τέλος, όσον αφορά τον μισθό των νεοεισερχομένων, ο κ. Ρεβύθης επισήμανε: «Είτε είναι εξειδικευμένος τεχνίτης είτε είναι σταθμάρχης είτε είναι οδηγός πρώτος μισθός 850€ γιατί να κάτσει να δουλέψει; Θα πάει να δουλέψει ανειδίκευτος στο δημόσιο και θα πάρει τα ίδια. Από τότε που μπήκαμε στο ενιαίο μισθολόγιο δεν μας πληρώνει καμία ειδικότητα, δεν υπάρχει ιεραρχία, δουλεύουμε νύχτα τζάμπα για 100€ το μήνα».