Το Ανώτατο Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού προχωρά στη δεύτερη φάση της διαδικασίας πρόσληψης για την Προκήρυξη 1Κ/2025, καλώντας επιλεγμένους υποψηφίους να υποβάλουν τα απαιτούμενα δικαιολογητικά. Η συγκεκριμένη προκήρυξη αφορά στην κάλυψη 304 θέσεων εργασίας αορίστου χρόνου στον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής.

Στόχος και πλαίσιο της προκήρυξης ΑΣΕΠ 1Κ/2025

Η διαδικασία αποσκοπεί στη διαμόρφωση προσωρινών πινάκων κατάταξης και διοριστέων για τη συμπλήρωση 304 θέσεων προσωπικού με συμβάσεις Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου. Οι διαθέσιμες θέσεις καλύπτουν τρεις εκπαιδευτικές βαθμίδες: Πανεπιστημιακή, Τεχνολογική και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Η διαδικασία διέπεται από το άρθρο 28 του νόμου 4765/2021 και δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 2/26.02.2025/τ. Α.Σ.Ε.Π.

Κριτήρια επιλογής υποψηφίων για το δεύτερο στάδιο

Στη φάση υποβολής δικαιολογητικών καλούνται αποκλειστικά οι υποψήφιοι που κατέχουν τις πρώτες θέσεις στους πίνακες κατάταξης. Η σειρά προτεραιότητας καθορίζεται από τη συνολική βαθμολογία κάθε κατηγορίας και κλάδου ειδικότητας, βάσει των στοιχείων που δηλώθηκαν στην αρχική ηλεκτρονική αίτηση. Οι επιλεγμένοι υποψήφιοι εμφανίζονται στους πίνακες της ανακοίνωσης με τον αριθμό μητρώου τους, σύμφωνα με τις οδηγίες προστασίας προσωπικών δεδομένων.

Χρονοδιάγραμμα και διαδικασία υποβολής

Το δεύτερο στάδιο της διαδικασίας ξεκινά στις 8 Οκτωβρίου 2025, ημέρα Τετάρτη στις 8:00 το πρωί. Η καταληκτική προθεσμία για την ηλεκτρονική αποστολή των δικαιολογητικών είναι η 21η Οκτωβρίου 2025, ημέρα Τρίτη στις 14:00. Οι υποψήφιοι οφείλουν να ακολουθήσουν τις λεπτομερείς οδηγίες που παρατίθενται στο Κεφάλαιο Δ΄ Παράρτημα Β΄ της προκήρυξης.

Κρίσιμη σημασία έχει η τήρηση της προθεσμίας, καθώς όσοι υποψήφιοι δεν αποστείλουν εμπρόθεσμα τα απαιτούμενα έγγραφα θα αποκλειστούν οριστικά από τη συνέχεια της διαδικασίας.

Συστάσεις για την αποφυγή τεχνικών προβλημάτων

Το ΑΣΕΠ προτρέπει τους ενδιαφερόμενους να μην αφήνουν την υποβολή για την τελευταία στιγμή. Πιθανά προβλήματα δικτύου ή υπερφόρτωση του συστήματος μπορεί να δημιουργήσουν δυσκολίες στην ολοκλήρωση της διαδικασίας. Για τη διευκόλυνση των χρηστών, διατίθεται γράφημα με τις ώρες αιχμής επισκεψιμότητας του ιστότοπου, βασισμένο σε δεδομένα από τον Σεπτέμβριο 2025 και 2024.

Σημαντικό είναι να τονιστεί ότι το ΑΣΕΠ δεν αναλαμβάνει ευθύνη για αποτυχίες υποβολής που προκαλούνται από εξωτερικούς παράγοντες όπως προβλήματα διαδικτύου ή τεχνικές βλάβες.

Διαθέσιμη υποστήριξη και επικοινωνία

Για τεχνικά ζητήματα σχετικά με την ηλεκτρονική πλατφόρμα, οι υποψήφιοι μπορούν να επικοινωνήσουν με τη Διεύθυνση Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών & Διαχείρισης Δεδομένων. Η επικοινωνία γίνεται μέσω του συνδέσμου https://www.asep.gr/helpdesk επιλέγοντας «Δημιουργία Ερωτήματος» και στη συνέχεια «Τεχνικές ερωτήσεις». Εναλλακτικά, διατίθεται τηλεφωνική υποστήριξη στο 2131319100 (Επιλογή 3) κατά τις εργάσιμες ώρες 08:00 έως 14:00.

Για γενικές πληροφορίες σχετικά με την προκήρυξη και τη συμμετοχή, το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πολιτών παρέχει βοήθεια μέσω του ίδιου ιστότοπου επιλέγοντας «Γενικές διευκρινίσεις» ή τηλεφωνικά στο 2131319100 (Επιλογή 2).

Πριν από κάθε επικοινωνία, συνιστάται η μελέτη των Συχνών Ερωτήσεων και των Εγχειριδίων Χρήσης που βρίσκονται στην ενότητα «Βοήθεια» του ιστότοπου.