Έκλεισε η Διώρυγα της Κορίνθου για εργασίες αποκατάστασης - "Κραυγή αγωνίας" για τον θαλάσσιο τουρισμό
Από σήμερα και μέχρι νεοτέρας
Η διέλευση των πλοίων από τη Διώρυγα της Κορίνθου διακόπτεται μέχρι νεοτέρας

Διακόπτεται από σήμερα 14 Οκτωβρίου και μέχρι νεοτέρας, η διέλευση των πλοίων από τη Διώρυγα της Κορίνθου, λόγω προγραμματισμένων εργασιών αποκατάστασης, σύμφωνα με ανακοίνωση του Λιμεναρχείου. Η απόφαση εντάσσεται στο πλαίσιο τεχνικών παρεμβάσεων που κρίθηκαν απαραίτητες και πρόκειται για την τελευταία φάση των εργασιών αποκατάστασης των πρανών. Για την ακριβή ημερομηνία επαναλειτουργίας του καναλιού, θα ακολουθήσει νέα ανακοίνωση.
Διαβάστε: Ισθμός της Κορίνθου: "Ποιος θα καλύπτει τις αποζημιώσεις από το αιφνιδιαστικό κλείσιμο" - Τι δηλώνει στο parapolitika.gr ο Αντώνης Στελλιάτος
Με προ-υπογεγραμμένα ναυλοσύμφωνα (charter- parties), τα μέλη της ΕΠΕΣΤ ανησυχούν για μπαράζ αιτημάτων αποζημιώσεων από ταξιδιώτες και εταιρείες, εφόσον η αναγκαστική παράκαμψη προς άλλη κατεύθυνση φέρνει σοβαρές καθυστερήσεις (έως και μίας ημέρας για τα καταμαράν και τα ιστιοπλοϊκά), αλλά και υψηλότερα κόστη λόγω επιπλέον καυσίμων που θα κριθούν αναγκαία στα μηχανοκίνητα γιοτ.
Διαβάστε: Ισθμός της Κορίνθου: "Ποιος θα καλύπτει τις αποζημιώσεις από το αιφνιδιαστικό κλείσιμο" - Τι δηλώνει στο parapolitika.gr ο Αντώνης Στελλιάτος
"Κραυγή αγωνίας" στον χώρο του θαλάσσιου τουρισμού εξαιτίας του κλεισίματος της Διώρυγας της Κορίνθου
Η ανωτέρω εξέλιξη προκαλεί αναβρασμό στον χώρο του θαλάσσιου τουρισμού και της ναυτιλίας, με το αιφνιδιαστικό κλείσιμο της Διώρυγας της Κορίνθου να έρχεται στην κορύφωση της φθινοπωρινής σεζόν, όπως ανέδειξε το ρεπορτάζ της Λητούς Μησιακούλη στο parapolitika.gr την προηγούμενη εβδομάδα. Σε επικοινωνία που είχε το μεσημέρι της Τρίτης 7 Οκτωβρίου με το parapolitika.gr ο Αντώνης Στελλιάτος, πρόεδρος της Ένωσης Πλοιοκτητών Ελληνικών Σκαφών (ΕΠΕΣΤ), μίλησε για απαξίωση του επαγγελματικού γιότινγκ, τονίζοντας πως, την ώρα που γίνονται συντονισμένες προσπάθειες για να επιμηκυνθεί η τουριστική περίοδος, η διοίκηση της Διώρυγας της Κορίνθου (ΑΕΔΙΚ) προέβη απροειδοποίητα σε μια επικίνδυνη για τον κλάδο απόφαση: Να κλείσει αιφνιδίως τον Ισθμό, γεγονός που μπορεί να φέρει αρνητικά αποτελέσματα στο ελληνικό γιότινγκ - ένα τουριστικό προϊόν που συνεισφέρει αποτελεσματικά στην ελληνική οικονομία.Με προ-υπογεγραμμένα ναυλοσύμφωνα (charter- parties), τα μέλη της ΕΠΕΣΤ ανησυχούν για μπαράζ αιτημάτων αποζημιώσεων από ταξιδιώτες και εταιρείες, εφόσον η αναγκαστική παράκαμψη προς άλλη κατεύθυνση φέρνει σοβαρές καθυστερήσεις (έως και μίας ημέρας για τα καταμαράν και τα ιστιοπλοϊκά), αλλά και υψηλότερα κόστη λόγω επιπλέον καυσίμων που θα κριθούν αναγκαία στα μηχανοκίνητα γιοτ.