Μετρό Θεσσαλονίκης: Κλείνει και δεύτερη φορά πριν την λειτουργία της γραμμής της Καλαμαριάς - Αυξάνεται η τιμή του εισιτηρίου
Τι ανέφερε ο Νίκος Ταχιάος
Το πρώτο κλείσιμο του Μετρό Θεσσαλονίκης έχει προγραμματιστεί για ένα μήνα από τις 10 Νοεμβρίου και το δεύτερο αναμένεται να συμβεί τον Φεβρουάριο και είναι πάλι για έναν μήνα

Αλλαγές στην χρήση και στην τιμή του εισιτήριου και δεύτερο κλείσιμο του μετρό Θεσσαλονίκης, προανήγγειλε ο υφυπουργός Υποδομών, Νίκος Ταχιάος, μιλώντας στο Ράδιο Θεσσαλονίκη. Υπενθυμίζεται ότι η πρώτη αναστολή λειτουργίας του Μετρό έχει προγραμματιστεί για ένα μήνα από τις 10 Νοεμβρίου.
Σύμφωνα με τον κ. Ταχιάο, το μετρό θα κλείσει πάλι πριν την λειτουργία της γραμμής της Καλαμαριάς. Αυτό θα συμβεί το Φεβρουάριο και εκτιμάται ότι θα είναι πάλι για έναν μήνα. Προανήγγειλε αλλαγές στα εισιτήρια όπως η κατάργηση χρήσης για 70 λεπτά που ισχύει σήμερα.
Στον αρχικό σχεδιασμό του εισιτηρίου, η βασική σκέψη ήταν να μπορεί να συνδυάσει ο επιβάτης λεωφορείο και Μετρό. Τώρα δεν υπάρχει αυτός ο λόγος, σημείωσε ο υφυπουργός Υποδομών.
Διαβάστε: Μετρό Θεσσαλονίκης: Διακόπτεται η λειτουργία του για ένα μήνα - Για ποιο λόγο, πώς θα εξυπηρετούνται οι επιβάτες
Την Πόντου θα την κάνουμε. Παλεύουμε με τον χρόνο, είπε ο κ. Ταχιάος. Σημείωσε ότι το κόστος των απαλλοτριώσεων μπορεί να αγγίξει τα 15 εκατ. ευρώ.
Προς το παρόν δεν θα μετακινηθεί ο τερματικός από το ΙΚΕΑ στη Μίκρα. Μόνο μία – δύο γραμμές. Στο επόμενο στάδιο είναι το πώς θα καταλήγει η οδός Πόντου με την Γ. Σχολής.
Συζητείται ένας κυκλικός κόμβος στη Λ. Γεωργικής σχολής με την Μαρίνου Αντύπα.
Σύμφωνα με τον κ. Ταχιάο, το μετρό θα κλείσει πάλι πριν την λειτουργία της γραμμής της Καλαμαριάς. Αυτό θα συμβεί το Φεβρουάριο και εκτιμάται ότι θα είναι πάλι για έναν μήνα. Προανήγγειλε αλλαγές στα εισιτήρια όπως η κατάργηση χρήσης για 70 λεπτά που ισχύει σήμερα.
Στον αρχικό σχεδιασμό του εισιτηρίου, η βασική σκέψη ήταν να μπορεί να συνδυάσει ο επιβάτης λεωφορείο και Μετρό. Τώρα δεν υπάρχει αυτός ο λόγος, σημείωσε ο υφυπουργός Υποδομών.
Διαβάστε: Μετρό Θεσσαλονίκης: Διακόπτεται η λειτουργία του για ένα μήνα - Για ποιο λόγο, πώς θα εξυπηρετούνται οι επιβάτες
Αύξηση στην τιμή του εισιτηρίου του Μετρό Θεσσαλονίκης
Επίσης, ο υπουργός προανήγγειλε αύξηση της τιμής του εισιτηρίου. Με διαλειτουργικότητα το εισιτήριο δεν θα κοστίζει 60 λεπτά είπε και συμπλήρωσε ότι το μετρό εφόσον το εισιτήριο κοστίζει 1 ευρώ θα είναι οριακά βιώσιμο.Την Πόντου θα την κάνουμε. Παλεύουμε με τον χρόνο, είπε ο κ. Ταχιάος. Σημείωσε ότι το κόστος των απαλλοτριώσεων μπορεί να αγγίξει τα 15 εκατ. ευρώ.
Προς το παρόν δεν θα μετακινηθεί ο τερματικός από το ΙΚΕΑ στη Μίκρα. Μόνο μία – δύο γραμμές. Στο επόμενο στάδιο είναι το πώς θα καταλήγει η οδός Πόντου με την Γ. Σχολής.
Συζητείται ένας κυκλικός κόμβος στη Λ. Γεωργικής σχολής με την Μαρίνου Αντύπα.