Διευθύνων Σύμβουλος ΣΤΑΣΥ: "Χρειάζονται περισσότεροι συρμοί και εργαζόμενοι στις Σταθερές Συγκοινωνίες - Εγκρίθηκαν προσλήψεις" - Τι είπε στα Παραπολιτικά 90,1 (Ηχητικό)
Τι δήλωσε ο Θανάσης Κοτταράς
«Το επόμενο δίμηνο αναμένεται να ολοκληρωθεί η διαδικασία για προσλήψεις 300 εργαζομένων, ξεκινώντας από τους τεχνίτες», ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ
    
                            Περισσότεροι επιβάτες, περισσότερες γραμμές, με λίγο προσωπικό και παλιό στόλο. Κάπως έτσι συνοψίζεται η λειτουργία Μετρό και ΤΡΑΜ έως σήμερα. Την ανάγκη αύξησης του προσωπικού αλλά και εκσυγχρονισμού των συρμών παραδέχθηκε μιλώντας στα Παραπολιτικά 90,1 και στην Τζούλυ Τσίγκα ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ Θανάσης Κοτταράς, προαναγγέλοντας προσλήψεις τους επόμενους μήνες.
 
        
        
«Καθημερινά 750.000 άνθρωποι κατά μέσο όρο χρησιμοποιούν τις σταθερές συγκοινωνίες» αναφέρει ο Θ. Κοτταράς. «Έχουμε αύξηση δρομολογίων, αλλά τον τελευταίο χρόνο έχει αυξηθεί κατά 13% η επιβατική κίνηση και έχει επεκταθεί κατά 7,5 χιλιόμετρα η γραμμή προς τον Πειραιά» προσθέτει.
 
Ωστόσο συμφωνεί με τους εργαζόμενους ότι «χρειάζονται περισσότερα τρένα, οι τελευταίοι συρμοί στο Μετρό ήταν το 2012 και ήδη έχουμε ανατάξει 16 συρμούς. Αναβάθμιση χρειάζονται και οι συρμοί που εξυπηρετούν τα δρομολόγια από και προς το αεροδρόμιο, καθώς είναι από το 2004».
 
        
        
Διαβάστε: ΗΣΑΠ, Μετρό, Τραμ: Ταλαιπωρία επιβατών λόγω έλλειψης προσωπικού και παλαιών συρμών - Τι καταγγέλλεται στα Παραπολιτικά 90,1 (Ηχητικό)
 
Πολλά ήταν τα παράπονα των επιβατών το καλοκαίρι και για την έλλειψη κλιματισμού σε ΗΣΑΠ και ΜΕΤΡΟ. «Οι παλιοί συρμοί δεν έχουν κλιματισμό και γι’ αυτό σύντομα θα βγει ο σχετικός διαγωνισμός για να λυθεί αυτό το πρόβλημα» εξηγεί.
 
        
        
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ δεν αντικρούει τις διαμαρτυρίες των εργαζομένων για ελλιπές προσωπικό. Ωστόσο διευκρινίζει πως «το επόμενο δίμηνο αναμένεται να ολοκληρωθεί η διαδικασία για προσλήψεις 300 εργαζομένων, ξεκινώντας από τους τεχνίτες». Όπως λέει, «ως το τέλος του χρόνου θα έχουν μπει 94 νέοι τεχνίτες, αλλά θα πρέπει να σημειώσουμε ότι οι νέοι εργαζόμενοι θα χρειαστούν ένα διάστημα εκπαίδευσης πριν ενταχθούν κανονικά στις βάρδιες».
 
Σύμφωνα και με τον κ. Κοτταρά οι οικονομικές απολαβές για μια θέση στην ΣΤΑΣΥ δεν αποτελούν μεγάλο κίνητρο. «Δεν μπορούμε να ανταγωνιστούμε τον ιδιωτικό τομέα. Έχουμε προτείνει να αναγνωρίζονται οι τριετίες προϋπηρεσίας των εργαζομένων στον ιδιωτικό τομέα» λέει χαρακτηριστικά.
 
        
        
Ανάλογα προβλήματα εντοπίζει και στο ΤΡΑΜ, με αποτέλεσμα τα δρομολόγια να είναι ανά 9 λεπτά ακόμα και τις ώρες αιχμής, και όταν αυτά εκτελούνται με συνέπεια.
 
        
        
«Σχεδιάζουμε μείωση της χρονικής απόστασης μεταξύ των δρομολογίων» αναφέρει ο Διευθύνων Σύμβουλος των Σταθερών Συγκοινωνιών. Παραδέχεται ότι υπάρχει πρόβλημα με την Τηλεματική που συχνά δεν αποτυπώνει τον σωστό χρόνο άφιξης του ΤΡΑΜ. «Η νέα Τηλεματική δεν έχει καταφέρει να δώσει την σωστή εικόνα» λέει χαρακτηριστικά προσθέτοντας ότι γίνεται μια προσπάθεια βελτίωσης τόσο στο ΤΡΑΜ όσο και στα Λεωφορεία.
 
Όσο για τα απαιτούμενα κονδύλια: «Οι Σταθερές Συγκοινωνίες έχουν καταθέσει τις σχετικές αιτήσεις στην γενική κυβέρνηση» δηλώνει.
 
Ένα είναι βέβαιο, η υλοποίηση των δεσμεύσεων θα κριθεί εμπράκτως από τους επιβάτες που χρησιμοποιούν καθημερινά ΗΣΑΠ – Μετρό και ΤΡΑΜ.
 
 
                        
                    «Καθημερινά 750.000 άνθρωποι κατά μέσο όρο χρησιμοποιούν τις σταθερές συγκοινωνίες» αναφέρει ο Θ. Κοτταράς. «Έχουμε αύξηση δρομολογίων, αλλά τον τελευταίο χρόνο έχει αυξηθεί κατά 13% η επιβατική κίνηση και έχει επεκταθεί κατά 7,5 χιλιόμετρα η γραμμή προς τον Πειραιά» προσθέτει.
Ωστόσο συμφωνεί με τους εργαζόμενους ότι «χρειάζονται περισσότερα τρένα, οι τελευταίοι συρμοί στο Μετρό ήταν το 2012 και ήδη έχουμε ανατάξει 16 συρμούς. Αναβάθμιση χρειάζονται και οι συρμοί που εξυπηρετούν τα δρομολόγια από και προς το αεροδρόμιο, καθώς είναι από το 2004».
Διαβάστε: ΗΣΑΠ, Μετρό, Τραμ: Ταλαιπωρία επιβατών λόγω έλλειψης προσωπικού και παλαιών συρμών - Τι καταγγέλλεται στα Παραπολιτικά 90,1 (Ηχητικό)
Πολλά ήταν τα παράπονα των επιβατών το καλοκαίρι και για την έλλειψη κλιματισμού σε ΗΣΑΠ και ΜΕΤΡΟ. «Οι παλιοί συρμοί δεν έχουν κλιματισμό και γι’ αυτό σύντομα θα βγει ο σχετικός διαγωνισμός για να λυθεί αυτό το πρόβλημα» εξηγεί.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ δεν αντικρούει τις διαμαρτυρίες των εργαζομένων για ελλιπές προσωπικό. Ωστόσο διευκρινίζει πως «το επόμενο δίμηνο αναμένεται να ολοκληρωθεί η διαδικασία για προσλήψεις 300 εργαζομένων, ξεκινώντας από τους τεχνίτες». Όπως λέει, «ως το τέλος του χρόνου θα έχουν μπει 94 νέοι τεχνίτες, αλλά θα πρέπει να σημειώσουμε ότι οι νέοι εργαζόμενοι θα χρειαστούν ένα διάστημα εκπαίδευσης πριν ενταχθούν κανονικά στις βάρδιες».
Σύμφωνα και με τον κ. Κοτταρά οι οικονομικές απολαβές για μια θέση στην ΣΤΑΣΥ δεν αποτελούν μεγάλο κίνητρο. «Δεν μπορούμε να ανταγωνιστούμε τον ιδιωτικό τομέα. Έχουμε προτείνει να αναγνωρίζονται οι τριετίες προϋπηρεσίας των εργαζομένων στον ιδιωτικό τομέα» λέει χαρακτηριστικά.
Ανάλογα προβλήματα εντοπίζει και στο ΤΡΑΜ, με αποτέλεσμα τα δρομολόγια να είναι ανά 9 λεπτά ακόμα και τις ώρες αιχμής, και όταν αυτά εκτελούνται με συνέπεια.
«Σχεδιάζουμε μείωση της χρονικής απόστασης μεταξύ των δρομολογίων» αναφέρει ο Διευθύνων Σύμβουλος των Σταθερών Συγκοινωνιών. Παραδέχεται ότι υπάρχει πρόβλημα με την Τηλεματική που συχνά δεν αποτυπώνει τον σωστό χρόνο άφιξης του ΤΡΑΜ. «Η νέα Τηλεματική δεν έχει καταφέρει να δώσει την σωστή εικόνα» λέει χαρακτηριστικά προσθέτοντας ότι γίνεται μια προσπάθεια βελτίωσης τόσο στο ΤΡΑΜ όσο και στα Λεωφορεία.
Όσο για τα απαιτούμενα κονδύλια: «Οι Σταθερές Συγκοινωνίες έχουν καταθέσει τις σχετικές αιτήσεις στην γενική κυβέρνηση» δηλώνει.
Ένα είναι βέβαιο, η υλοποίηση των δεσμεύσεων θα κριθεί εμπράκτως από τους επιβάτες που χρησιμοποιούν καθημερινά ΗΣΑΠ – Μετρό και ΤΡΑΜ.
            
 En